Мілобог Ольга Юріївна,
інструкторка з фізичної культури
закладу дошкільної освіти "Теремок"
Казанківської ОТГ Миколаївської області
інструкторка з фізичної культури
закладу дошкільної освіти "Теремок"
Казанківської ОТГ Миколаївської області
Фізкультурні розваги у ЗДО як засіб морального виховання дошкільнят
Поєднуючи в собі різні види мистецтва фізкультурні розваги впливають на почуття і свідомість дітей. Підготовка і проведення дитячого дозвілля слугують моральному вихованню дітей: вони об’єднуються спільними переживаннями, у них виховуються основи колективізму; твори фольклору, пісні, вірші про Україну, природу, працю формують патріотичні почуття; участь у святах і розвагах виховує у дошкільнят дисциплінованість, культуру поведінки тощо. Святкова атмосфера, краса оформлення приміщення, вміло підібраний репертуар – все це важливі фактори естетичного виховання. Участь дітей у співах, іграх, таночках зміцнює і розвиває дитячий організм, поліпшує координацію рухів. Фізкультурні розваги, які проводяться в дитячому садку дають малятам велику втіху та радість.
Розвага "Веселі діти"
Мета: Закріпити навички основних рухів (ходьба, біг, стрибки, пролізання в обруч, кидання та ловіння м’яча). Удосконалювати фізичні якості (сила, витривалість, швидкість, спритність). Виховувати дружні стосунки між учасниками гри. Розвивати базові якості (відповідальність, самостійність, спостережливість, розсудливість, креативність), привівати любов до спорту.
Обладнання: ширма, персонажі лялькового театру до казки « Колобок», гімнастична лава, дошка, мат, дуги, обручі, кеглі, масажні килимки, маски – наголовники героїв казки « Колобок».
Хід: У спортивній залі лунає ритмічна музика. Під музику, один за одним, маршовою ходьбою заходять діти.
Ведуча (вихователь):
Доброго ранку вам, любі малята!
Хочу сердечно вас всіх привітати.
Казка цікава нас кличе в дорогу.
Будуть змагання там і перемоги.
Враз розпочнеться історія дивна,
Тож вирушаймо у царство спортивне.
Діти, я знаю, що ви дуже любите казки, умієте їх слухати і переказувати або грати ролі головних героїв казок. Сьогодні у нас казка незвичайна, а спортивна. Ми всі будемо приймати в ній участь. Зараз я загадаю вам загадку, а ви відгадаєте з якої казки даний герой.
Загадка: Хтось рум`яний, запашний
Стежкою котився,
Зайця він перехитрив,
З Вовчиком зустрівся.
Рудохвоста і прудка
Проковтнула ……… ( кого , діти ?)
(діти відгадують загадку)
Вихователь: Молодці! Правильно відгадали мою загадку. А зараз давайте покличемо Колобка, він давно мріє з вами зустрітись. (діти тричі кличуть Колобка).
(З’являється Колобок - дитина старшої групи. Він співає пісеньку або декламує віршик).
Колобок:
Не сподобалось мені
У бабусі на вікні
Днями нудьгувати.
Я на стежечку стрибнув,
За ворота зазирнув
Та й побіг від хати.
Через луг прибіг до гаю
Розпочну там тренування
Підготуюсь до змагання.
Найспритніший звір мене –
Не наздожене .
(Колобок під ритмічну музику виконує танцювальні рухи)
Інструктор:
Колобок у нас - спортивний,
Дуже спритний і активний
Щоб так гарно танцювати
Треба тіло тренувати.
Де ти, любий, тренувався?
Де ти бігав, з ким змагався?
Колобок:
Всі запитують чому сильний я та дужий?
Чом рум`янці на щоках квітнуть, наче ружі?
То ж відкрию вам секрет: спортом я займався.
Кожен день робив зарядку, бігав , тренувався.
Ведуча:
Щоб рости і гартуватись,
І міцніти як броня
Треба, друзі, піклуватись
Про здоров’я нам щодня!
Інструктор: Колобочку, а ти хочеш з нами розважатись?
Колобок: З великою радістю. Я готовий з вами гратись, веселитись, дружити.
Інструктор: Тоді не гаємо часу та починаємо розминку. Ти будеш показувати дітям фізкультурні вправи, а діти будуть у тебе вчитись. (Колобок стає першим в колоні).
Вправи з ходьби
- ходьба звичайна - 15 сек.
- ходьба на носочках, руки на поясі - 15 сек.
- ходьба на п’ятках, руки в сторони - 15 сек.
- ходьба змійкою - 15 сек.
- ходьба приставним кроком лівим і правим боком - 20 сек.
- біг на носочках з високим підніманням колін - 20 сек.
- заспокійлива звичайна ходьба - 20сек.
(під час виконання вправ фізінстуктор постійно нагадує дітям про поставу тіла,
промовляючи: - спинки рівні, животики підтягнуті).
Загальнорозвиваючі вправи з прапорцями в колі
(Фізінстуктор пропонує дітям разом з Колобком створити велике коло)
1- руки з прапорцями через сторони піднімаємо вгору,
2- опускаємо через сторони вниз. (5-6 раз)
Вправа 2: в.п.: сидячи на підлозі, ноги випрямлені, прапорці розміщені
вертикально на колінах держачками донизу.
1- повернути тулуб і руки з прапорцями наліво,
2 - зайняти вихідне положення.
3-4 - повторити цей же рух в протилежну сторону ( 5-6 раз)
Вправа 3: в.п.: сидячи на підлозі руки з прапорцями витягнуті вгору.
1- нахил тулуба вперед, торкнутися прапорцями стоп ніг.
2- зайняти вихідне положення. (5-6 раз)
Вправа 4: в.п.: лежачи на спині, прапорці у випрямлених вздовж тулуба в руках.
1- поворот тулуба направо, лівою рукою з прапорцем торкнутись підлоги.
2 - повторити цей же рух у протилежні сторону (по 3 повороти в кожну сторону).
Вправа 5: « Вітрячки»
в.п.: стоячи , ноги на ширині плечей, руки з прапорцями витягнуті в сторони. Виконуються одночасні кругові рухи руками вперед і назад (по 4 повороти 2 рази.)
Вправа 6: стрибки в колі на 2 ногах, прапорці лежать на підлозі (8-10 раз) Заспокійлива ходьба по колу в поєднанні з дихальною гімнастикою (15 сек)
Під час виконання загальнорозвивальних вправ фізінструктор постійно заохочує дітей,дає схвальну оцінку їх діям.
Немає коментарів:
Дописати коментар