Єдина Країна! Единая Страна!

четвер, 11 червня 2020 р.

Використання інноваційних технологій в оздоровчій роботі з дітьми дошкільного віку. Вправи на степ-платформах

Баланчук Алла Євгеніївна
інструкторка з фізичної культури
Веселинівського ЗДО 
(ясла-садок) №1 «Сонечко»
Миколаївської області

Використання інноваційних технологій в оздоровчій роботі з дітьми дошкільного віку. Вправи на степ-платформах

Здоров’я дітей - основне джерело щастя, радості батьків, педагогів, суспільства в цілому. Сучасна наука розглядає здоров’я як складаний феномен глобального значення, що становить собою цілісність чотирьох сфер: фізичної, психічної, соціальної та духовної. Життя доводить, що проблему збереження здоров’я можна назвати без перебільшення найважливішою проблемою для розвитку освіти в Україні на майбутнє.

Аналіз традиційних показників здоров'я, відображених у статистичній звітності МОЗ України, свідчить про подальше їх погіршення. Особливе занепокоєння викликає здоров'я дитячого населення як підґрунтя формування майбутнього трудового потенціалу. Адже лише за один рік загальна поширеність хвороб серед дитячого населення зростає приблизно 15 випадків на 100 дітей від 0 до 14 років, а первинна на 10. Отже особливої уваги потребують проблеми збереження здоров'я, і це насамперед стосується дітей. Збереження здоров'я здорових порад з профілактикою захворювань -  найменше витратний найефективніший шлях зміцнення здоров'я суспільства у тому числі молодого покоління. 
Дошкільна освіта є першою ланкою в системі безперервної освіти у становленні та розвитку особистості. На виконання цих пріоритетних завдань педагогічні дошкільних навчальних закладів націлює Конституція України та нормативні документи: Закон України «Про дошкільну освіту», Конвенція ООН про Права дитини, Базовий компонент дошкільної освіти в Україні, програма розвитку дітей дошкільного віку «Дитина».

У підрозділі «Зростаємо дужими» визначені основні завдання та зміцнення здоров'я дитини, виховання фізичної культури, а саме:
- всебічний розвиток, зміцнення здоров’я, покращення фізичного розвитку, загартування. 
- формування правильної постави, профілактики плоскостопості
- формування навичок здорового способу життя.
- формування уявлень про користь заняття фізичними вправами для власного здоров'я та всебічного розвитку.
- активізація словника фізкультурною термінологією,  засвоєння необхідних знань у галузі гігієни, медицини та фізичної культури.
- формування позитивного ставлення до занять фізичною культурою, виховання інтересу до активної рухової діяльності, формування потреби у систематичних заняттях фізичними вправами. Здійсненню завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку сприяє створення оптимального рухового режиму в дошкільному навчальному закладі. Основу його складають щоденні заняття фізичною культурою, ранкові гімнастики, рухливі ігри, гігієнічна гімнастика після денного сну та самостійна рухова активність дітей.

У програмі «Дитина» передбачається застосування різних організаційних форм роботи з фізичної культури, з яких складається повсякденний руховий режим у кожній віковій групі дошкільного навчального закладу. 

Провідне місце в системі фізичного виховання дітей посідають рухливі ігри, рухові вправи у повсякденному житті, на прогулянці, фізкульхвилинки, фізкультурні розваги, самостійна рухова діяльність дітей, ранкова гімнастика та заняття з фізичної культури. Восени, взимку та на весні (в холодну погоду) два з них проводяться у фізкультурному залі, а три на свіжому повітрі. квітня по жовтень всі заняття проводяться на фізкультурному майданчику.

Заняття на повітрі можуть складатися з рухових ігор, вправ та ігор спортивного характеру з дотриманням орієнтовної структури. Заняття з фізичної культури на повітрі у теплий період року проводиться через 15-20 хв. після початку прогулянки. Основою системи фізичного виховання дітей у дошкільному закладі є фізкультурні заняття з метою оптимізації фізичного навантаження на дітей особливу увагу варто приділяти фізкультурному обладнанню. Заняття із Використання нетрадиційного обладнання, зокрема, степ-платформи, не лише сприяють зміцненню всіх груп м'язів та розвитку рухових навичок, а й викликають неабиякий інтерес у дошкільників.

Педагогічне кредо: «Фізичні вправи можуть замінити безліч ліків, а жодні ліки не можуть замінити фізичні вправи». (Анджело Моссо).

«Мій успіх -  це успіх моїх вихованців».

Своє завдання бачу в тому, щоб допомогти дітям проявляти свої власні потенційні можливості, дані їм від народження, які в кожної дитини. Однією з важливих теоретичних і практичних проблем фізкультурно-оздоровчої роботи, над якою я працюю спільно з колективом закладу є впровадження і використання в процесі фізичного розвитку дитини інноваційних технологій сучасності, зокрема дитячого фітнесу, який включає в себе різноманітні напрямки сучасних здоров'язберігаючих технологій. адаптованих до вікових особливостей дитини: фітболоаеробіка, степааеробіка. Для втілення в життя поставлених завдань проведена значна робота по зміцненню й оновленню здоров'язберігаючого простору, який включає в себе:
-        фізкультурні куточки; куточки здоров’я;
-        куточки усамітнення;
-         різноманітні доріжки здоров'я, масажери.
-         широко використовую нетрадиційне фізкультурне обладнання;
-         тунель для прокочування м'яча;
-         багатофункціональні мішечки для розвитку влучності та окоміру;
-     куби для ігрових вправ на розвиток координації рухів, не швидкої реакції та спритності;
- кільцекиди; м'ячі фітболи;
- степ-платформи;
- різнокольорові сліди;
- жорсткі килими.

Мною була проведена і відповідна робота по вивченню літератури наукових розробок та досліджень по даній темі (Глазирiної Л .Д., Єфіменко М. М., Сайкіної Є. Г.), а також вела спостереження та дослідження з метою визначення стану фізичного розвитку дітей в дошкільному закладі.

Для досягнення цієї мети колектив ДНЗ визначив такі основні напрямки роботи:
- формування основ валеологічних знань, усвідомлення взаємозв'язку «Я» - частина природи і суспільства;
- виховання прагнення до здорового способу життя;
- формування звички до постійного застосування різноманітних способів оздоровлення; виховання сили волі, прояв морально-вольових рис характеру; формування навичок самомасажу.

Приділяється увага зміцненню фізичного, психічного духовного та соціального здоров'я дітей, запровадженню здоров'язберігаючих технологій.

Для оздоровлення нервової системи використовується психогімнастика, воздоровчі хвилинки, сміхотерапія, хвилинки доброти, релаксація, кольорова та звукова терапія.

Використання різноманітних оздоровчих засобів, інноваційних технологій передбачає необхідність знання особливостей кожної дитини, що можливе за безумовної єдності інтересів і зусиль вихователів, батьків і медичної сестри. 

Діти влітку оздоровилися, загартовувалися, поліпшилась координація рухів, зміна вправ позитивно вплинуло на серцево-судинну систему й опорно-руховий апарат, підвищився тонус нервової системи та з формувалися позитивні емоції.

В листопаді була спланована і проведена робота з безпеки життєдіяльності за такими розділами: «Гігієна - це важливо», «Як малечі треба жити, щоб ніколи не хворіти», «Наодинці вдома», «Піший перехід».

Вихователі створили максимально безпечні умови перебування дітей у навколишньому середовищі: провели бесіди з батьками «Виховання здорових звичок» «Загартування замість лікування», «Щітковий самомасаж».

Батьки отримали консультацію на тему: «Дитина і вулиця»; «Сам у дома»; «Небезпечні предмети»; Зацікавлені батьки охоче отримали консультацію «Виховуємо здорову дитину»

Особливе значення має самостійна рухова діяльність дітей, як форма активізації рухового режиму. Завдання батьків і вихователів – забезпечити зміст самостійної рухової діяльності, збагатити руховий досвід. Руховий режим був насичений рухлими іграми.

Формами активізації рухової активності у повсякденні, спрямованими на повніше задоволення природної потреби дітей у рухах, виявлення набутих навичок, фізичних та особистісних якостей, залучення малят до здорового способу життя, а батьків - до участі в освітньому процесі ДНЗ, як пропаганда фізичної культури є фізкультурні свята, розваги, дні здоров'я. Фізкультурні свята і розваги дуже подобаються дошкільнятам на сам перед тому, що об'єднують їх спільними переживаннями, дарую відчуття перемог. Вони допомагають формувати бажання бути сильними, спритними, витривалим займатися спортом.

Найбільш результативними в плані оздоровлення дітей вважаємо так оздоровчі технології: пальчикова гімнастика, кольоротерапія музикотерапія, точковий масаж, релаксація, вологе обтирани рукавичками.

На заняттях з фізичної культури вихователь здійснює диференційований підхід у виконанні основних рухів вихованцями, тим самим забезпечується достатній рівень загальної та моторної щільності заняття. Для встановлення можливості дати правильну оцінку стану здоров'я  та фізичного розвитку дітей в ДНЗ медичною сестрою, згідно вимог, ведеться медична документація. Поєднання фізичних вправ із засобами загартування й народної фізичної культури сприяло поліпшенню фізичного та психічного здоров'я вихованців.

Результати обстеження, оцінка стану здоров'я дитини, перенесення захворювання, зроблені щеплення, всі призначення фіксуються в історії розвитку дитини протягом всього перебування її в дошкільному закладі. Слід відмітити, що в ДНЗ режим гнучкий, достатньо часу відводиться для прогулянок, сну, ігор, занять з обов'язковим чергуванням різних видів діяльності та відпочинку, що відповідає вимогам сьогодення.

З дотриманням вимог та врахуванням вікових особливостей дітей двічі на день проводяться прогулянки на свіжому повітрі.

Проводиться відповідна робота з набуття культурно-гігієнічних навичок під час вживання 1  (користування столовими приборами, чергування у групі, сервірування столів і прибирання використаного посуду). Належна увага приділяється культурі прийому їжі.

Збереження та зміцнення здоров'я дітей неможливе без валеологічної освіти дошкільнят і навчання їх поводження у надзвичайних ситуація) Ці завдання вирішуються в процесі різних вид занять, ігрової діяльності, бесід. екскурсі наочних форм роботи тощо.

Ефективність фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі визначається правильно спрямованою роботою з батьками даного питання. Під час консультацій, через оформлення батьківських куточків, виховати інформують родини про їх вплив на формування фізичного здоров'я дітей.

У батьківському куточку були надає консультації для батьків про складові здорового способу життя, поради щодо виховання дітей і сім'ї. Батьки отримали цікаву і корисну; інформацію щодо зміцнення здоров'я дітей, І також побачили фотографії своїх малят, на які зображені фрагменти з фізкультурного жиг дітей.

Оформлені теки для батьків з орієнтовним комплексами ранкові гімнастики, комплексам вправ для профілактики плоскостопості у батьків можливість підвищувати функціональний стан усіх CHICTEM організм дитини. цілеспрямовано впливати на нього та паралельно розвивати рухові здібності. 

ВИКОРИСТАННЯ СТЕП-ПЛАТФОРМИ В ОЗДОРОВЧІЙ  РОБОТІ З ДІТЬМИ
Наш дошкільний заклад відвідують діти з ослабленим здоров'ям, які часто хворіють. Це переважно захворювання органів дихання, серця, порушення постави, плоскостопість. Працюючи з такою категорією дітей наш колектив дошкільного закладу активно втілює у життя девіз: «Лікування повинне служити розвитку, а навчання стати цілющим». Головним завданням закладу є збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей дошкільного віку. 

Робота здійснюється в таких напрямах:
- Створення умов для фізичного розвитку і зниження захворюваності вихованців;
- Підвищення рівня педагогічної майстерності і ділової кваліфікації працівників дошкільного закладу;
- Співпраця з медичними працівниками у розв’язанні:
- Фізкультурно-оздоровчих завдань;
- Упровадження інноваційних медико-педагогічних технологій та нетрадиційних методик оздоровлення;
- Взаємодія дошкільного закладу і родини.

У дошкільному закладі проводиться цілеспрямована систем робота з фізичного виховання дітей.
Вона поєднує традиційні й нетрадиційні форми роботи зокрема:
- Різні види гімнастики — корегувальна, дихальна, підбадьорлива, здорова, пальчикова;
- Масаж;
- Самомасаж;
- Фітотерапія.

Встановлення гнучкого режиму дає змогу привчити організм дитини до певного ритму, забезпечувати оптимальну зміну діяльності (ігрової, навчальної, оздоровчої). Різноманітні оздоровчі й загартовуючі процедури сприяють поліпшенню здоров'я дошкільників. Педагоги, відмовившись від багатьох поширених стереотипів, працюють творчо, широко застосовують нетрадиційні обладнання. Одним із видів такого обладнання є степ-платформа, яку я почала використовувати у роботі з дітьми старшої групи з 2015 року, зокрема на заняттях зі степ-аеробіки. У комплексі з іншими загартовуючими і загальнозміцнюючими заходами степ-аеробіка дає позитивний результат. Показники захворюваності дітей знижуються з плином навчального року.
Степ-аеробіка - ритмічні рухи угору і вниз по степ-платформі. Заняття степ-аеробікою сприяють розвитку рухливості суглобів, формуванню зводу стопи удосконаленню рівноваги. Степ-аеробіку винайшла наприкінці XX ст. відома американка Джин Міллер.

СТЕП-АЕРОБІКА ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНОГО ЗАНЯТТЯ
Степ-платформи я використовую під час індивідуальної роботи, самостійної рухової активності дітей, і звичайно, на заняттях зі степ аеробіки.
Заняття зі степ аеробіки містять такі етапи:
- вступна частина - діти оббігають або обходять ослони змійкою.
- загально розвивальні вправи виконуються у різних вихідних положеннях (стоячи, сидячи, лежачи).
Такі вправи розвивають відчуття рівноваги, координацію рухів і сприяють у розвитку орієнтування у просторі.

Заняття з використанням степ-платформи сприяють:
- формуванню правильної постави і зміцненню кістково-м'язового корсета;
- розвитку координації рухів;
- зміцненню серцево-судинної, дихальної системи.

Основними правилами техніки виконання степ-аеробіки є  такі:
- виконувати кроки в центрі степ-платформи;
- виконувати кроки в центр степ-платформи;
- при підйомі на степ-платформу ставити всю підошву ступні, а спускаючись ставити всю ногу з носка на п'яту, перш ніж зробити наступний крок;

- ступити зі степ-платформи залишитися стояти неподалік

від неї не відступаючи більш ніж на довжину ступні;

- не підніматися й не опускатися зі степ-платформи, стоячи

до неї спиною;

- робити крок з легкістю, не вдаряти по степ-платформі ногою,

Для збереження правильної постави під час степ-аеробіки, необхідно:
- тримати плечі розправленими, сідниці напруженими коліна розслабленими;
- уникати перенапруження у колінних суглобах;
- уникати зайвого прогину спини;
- не робити нахили уперед від стегна – нахилятися всім тілом;
- стояти обличчям до степ-платформи підніматися, працюючи ногами, а не спиною;
- переносити степ-платформу, притискуючи її до тіла.
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ЗІ СТЕП-АЕРОБІКИ У СТАРШІЙ ГРУПІ
Мета:
- підвищувати рівень фізичного розвитку дітей;
- продовжувати вчити виконувати вправи з мячем;
- підкидати мяч угору й ловити його двома руками, не у притискуючи до грудей та після удару об підлогу; платформі;
- відбитий ловити м'яч справа й зліва, стоячи на степ- в-
- розвивати почуття ритму й уміння узгоджувати рухи з музикою;
- формувати вольові якості - наполегливість, витривалість;
- виховувати дружні стосунки між дітьми.
Обладнання:
- степ-платформи на кожну дитину;
- м’ячі великі на кожну дитину.
Хід заняття
Вступна частина 
- ходьба в колоні по одному по залі;
- ходьба «змійкою» між степ-платформами; 
- біг у колоні по одному між степ-платформами;
- ходьба в колоні по одному наступаючи на степ-платформу;
-  перешиковування через середину залу в дві колонки.

ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЛЬНІ ВПРАВИ
Діти шикуються в шеренгу і під словесний супровід педагога виконують різні дії та імітаційні вправи.

ДИНАМІЧНА ВПРАВА НА РОЗВИТОК ЧУТТЯ РИТМУ
Ти-ти-ти - куди ж це нам піти? (плескають в долоні).
Ать-ать-ать – у лім підемо гулять. (плескають в долоні на колінах).
Ять-ять-ять — будем весело стрибать. (зробити перетопи ногами).

ВПРАВА «СПИНКА-ТРОСТИНКА»
У мене спинка пряма (випрямити спину)
Я схилитись не боюся (зробити нахил долілиць)
Випрямлюся і прогнуся (випрямитись, прогнути спину)
І ліворуч повернуся (зробити повороти ліворуч)
У мене спинка пряма (випрямити спинку)
Я схилитись не боюся (зробити нахил долілиць)
Випрямлюся і прогнуся (випрямитись, прогнути спину)
І праворуч повернуся (зробити поворот праворуч)

РИТМІЧНІ РУХИ ПІД МУЗИКУ
- ходьба на місці, не відриваючи кінчиків пальців від 
- підлоги, кивни головою вперед;
- ходьба навколо степ-платформи;
- приставний крок на степ-платформу.

ВПРАВИ ДЛЯ НІГ «ЧЕРЕВИЧКИ»

Чки-чки-чки! (перекочування з п'яти на стопу)
Ми купили черевички
Ой які ж вони веселі (не відривати носки від підлоги постукувати п'ятками)
Разочок ступили
Другий ступили (крутитись на всій стопі)
Ну а потім, потім, потім танцювати заходились.

ВПРАВА «АРАБИКИ»
Крок правою ногою на степ-платформу, ліву ногу відвести вгору - назад одночасно з руками. Повторити той самий рух лівою ногою на степ-платформі.

ВПРАВА «КАБЛУЧОК»
Вихідне положення сидячи на степ-платформі, руки в упор. позаду неї. Відвести праву ногу вгору - в бік. Повернутися у вихідне положення той самий рух з лівої ноги.

РИТМІЧНІ ВПРАВИ ПІД МУЗИКУ
- Підскакування навколо степ-платформи у чергуванні з ходьбою.
- Біг навколо степ-платформи.

ОСНОВНА ЧАСТИНА
- підкидати м'яч угору й ловити його двома руками не притискаючи до грудей, та після удару об підлогу;
- відбивання й ловіння м'яча справа і зліва, стоячи на степ-платформі;
- ведення м'яча, відбиваючи його від підлоги навколо степ-платформи;
- командні ігри-естафети.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 
Дихальна вправа
Руки підняти вгору:
встати на степ-платформу - вдих через ніс; руки опустити вниз.
Спуститися зі степ-платформи – видих через рот зі звуком «ха-а-а».

ОРГАНІЗОВУЮ СВЯТА
Свято несе дітям радість і веселощі. Навіть його очікування викликає у дитини позитивні емоції. Рухливі ігри, атракціони, сюрпризи, якими насичена програма будь-якого свята, викликають у дітей щирий сміх, захоплення, радість. Давно відомо, що і з хороший настрій, а отже й свято має цілющу силу. А тим більше спортивне свято за участю батьків.
Конспект заняття зі степ-платформами в старшій групі «Ми крокуємо залюбки»
Одне з сучасних напрямків фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми старшого дошкільного віку - заняття аеробікою, спрямовані на збереження здоров'я і розвиток фізичних якостей дошкільнят, активізацію їх рухової діяльності.
Степ-аеробіка - один з найбільш простих і ефективних стилів і напрямків аеробіки. У перекладі з англійської мови «степ» означає «крок».
Степ-аеробіка - це ритмічні рухи вгору і вниз по спеціальній степ-платформі, висота, якої змінюється в залежності від рівня складності вправ.

Тема: «Ми крокуємо залюбки»
(на степ-платформах за сигнальними картками)
Увага! Увага!
Степ-аеробіку починаємо
Настрій всім підіймаємо.
Степ-платформи є у нас
Ми покажемо вищій клас.
ВСТУПНА ЧАСТИНА
Шикування дітей у колону один за одним.
1 2 3 4 5 – починаємо крокувати. Ходьба звичайна (10с).
Ходьба між степ-платформами «змійкою» (10с). Ходьба звичайна (10с).
Ходьба на степ-платформи руки в сторони «змійкою»(15с). Ходьба звичайна (10с)
Біг з захлистом ніг назад (покажи п’яти) (15с). Ходьба звичайна (10с).
Перешикування по троє за ведучими до степ-платформ.
II.    ОСНОВНА ЧАСТИНА
1.    «Ходьба біля степ-платформ»
Ходьба звичайна (середній темп, 10с).
2.    «Привітаймось»
В.п. – стоячи позаду степ-платформ, руки на поясі. 1 – поставити праву ногу на степ-платформу, опустити голову вниз; 2 – повернутись у в.п.; 3 – поставити ліву ногу на степ-платформу, опустити голову; 4 – повернутись у в.п. Повторити 6 рази.
3.    «Вирости великим»
В.п. – ноги разом, руки на поясі. 1,3 – приставний крок на степ-платформу з правої ноги, підняти та опустити плечі; 2,4 – повернутись у в.п. Повторити 6 разів. По закінченню вправи залишитись на степ-платформі.
4.    «Боковий приставний крок»
В.п. – стоячи на степ-платформі ноги разом, руки стиснені в кулаки до плечей. 1,3 – праву (ліву) ногу поставити на підлогу, праву (ліву) руку виставити в сторону розкрити долоньку; 2,4 – повернутись у в.п. Повторити 3 рази.
5.    «Ми крокуємо залюбки»
В.п. – стоячи на степ-платформі, руки на поясі. 1 – приставний крок уперед на підло-гу; 2 – приставний крок назад на степ-платформу; 3 – приставний крок за степ-платформу; 4 – повернутись у в.п.. Повторити 3 рази. По закінченню вправи зали-шитись попереду степ-платформи.
6.    «Присідання»
В. п. – стоячи попереду степ-платформи, руки на поясі, ноги вільно. 1 – сісти на степ-платформу, 2 – руки покласти на степ-платформу ноги виставити вперед; 3 – руки покласти на пояс, ноги зігнути в колінах; 4 – повернутись у в. п.. Повторити 6 разів.
7.    «Стрибунці»
В. п. – руки покласти на степ-платформу, присісти, ноги разом. 1,3 – стрибнути, роз-ставити ноги нарізно, голову підняти на глядачів; 2,4 – повернутись у в. п. Повторити 6 разів чередуючи з ходьбою (три стрибка – ходьба і знову три стрибка – ходьба).
8.    «Біг навколо степ платформи»
Біг з захлестом ніг назад (у заданому напрямку: поворот направо). Чередувати з ходьбою через два кола (середній темп, 15 с).
III.    Вправа на дихання «Вирости великий»
IV.    ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Перешикування в колону по одному. Ходьба звичайна (10с).
УСКЛАДНЕННЯ: збільшити дозування всіх вправ з 6 до 8 разів.
Нам сподобалось займатись степ-аеробікою?
На степ-платформах крокували
Своє сердечко укріпляли,
Красивий крок, красивий рух.
Степ-аеробіка зміцнює дух!

Фізкультурне заняття «Степ-аеробіка для курчат»

Мета: Розвивати музично-ритмічну координацію, почуття ритму і рухових здібностей; вміння узгоджено рухатися. Засобами фізичних вправ та ритмічної музики розвивати та удосконалювати у дітей навички рухової діяльності. Виховувати витривалість, вправність, наполегливість,.Виховувати стійку потребу в русі, розуміння потреби здорового способу життя. Формувати потребу гармонійної особистості (вміння дружити, почуття поваги, доброти, самокритичності тощо).
Обладнання : степ-платформа
Мета: Розвивати музично-ритмічну координацію, почуття ритму і рухових здібностей; вміння узгоджено рухатися. Засобами фізичних вправ та ритмічної музики розвивати та удосконалювати у дітей навички рухової діяльності.
Привчати до фізичної активності, уміння переносити фізичні навантаження. Збільшити розтяжність м'язів рухливість у суглобах; підвищувати функціональні можливості організму. Стимулювати вироблення стійкого позитивно-емоційного тонусу, становлення постави.
Виховувати витривалість, вправність, наполегливість, винахідливість, взаємодопомогу, кмітливість, любов до виконання вправ і рухової діяльності. Виховувати стійку потребу в русі, розуміння потреби здорового способу життя, формувати потребу гармонійної особистості (вміння дружити, почуття поваги, доброти, самокритичності тощо).
Хід заняття
Підготовча частина.
Шикування дітей у колону один за одним. Ходьба звичайна . Ходьба між степ-платформами «Змійкою».
Ходьба навшпиньках. Ходьба звичайна, Перешикування по троє до степ-платформ
Основна частина.
1.Ходьба звичайна на місці.
2.Ходьба на степ-платформі.
3.Зробити приставних крок назад зі степу на підлогут назад на стеn, 3 правої ноги, бадьоро працюючи руками.
4. Приставний крок назад зі степу, вперед зі степу.
5.Ходьба на степу: руки по черзі рухаються вперед вгору, вперед, вниз.
6.Кроки зі степу на степ. Руки в сторони, руки до плечей, в сторони.
7. Розучити складну вправу (курчата розминають крила)
В.П.: О.с.на степі, права рука на поясі, ліва внизу.
1 - крок правою ногою в сторону зі степу, ліва рука через сторону вгору, 2 - приставити ліву ногу до
правої, ліву руку вниз; 3 - праву руку вниз, лівою ногою встати на степ; 4 - ліву руку на пояс, приставити
праву ногу до лівої; 5- B - те ж, що на рахунок 1-4, але в іншу сторону.
Рухлива гра «Кіт» (кіт-ловішка, кого спіймав, тому віддає маску):
Кіт.кіт, мирно спить Кіт,кіт. біжи за нами, хапай руками!- треба встигнути встати на степ.
Заключна частина.
Вправа на дихання «Вирости великий» (вдих, повільно піднятися на степ, видих – повернутися у в.п.)
Перешикування в колону по одному. Ходьба звичайна. Підсумки заняття.

Немає коментарів: