вихователька Очаківського
навчально-виховного комплексу «Сонечко»
Миколаївської області
навчально-виховного комплексу «Сонечко»
Миколаївської області
Дидактична гра для різнобічного розвитку
дітей раннього віку «Город і сад із фетру»
Сьогодні існує безліч іграшок, які допомагають у розвитку дитини, але не всі їх можна назвати екологічними і безпечними, та й коштують вони не дешево. І тут на допомогу батькам та вихователям приходить фетр. Цей матеріал екологічний, простий і зручний. Пропонуємо вашій увазі посібник з серіями ігор, які стануть у пригоді під час занять та ігрової діяльності малят.
Мета посібника: заохочувати дітей до активної діяльності, стимулювати пізнання, увагу та зосередженість у процесі ознайомлення з новим матеріалом, вчити оперувати з предметами; закріпити знання дітей про овочі та фрукти ( де вони ростуть, їх форму, розмір, колір, кількість, умови їх росту та дозрівання ); навчити: користуватися різними видами кріплення, розміщувати предмети відповідно їх призначення. Закріплювати терміни, що визначають просторове розташування предметів, розвивати вміння орієнтуватися в просторі, вправляти у лічбі, класифікації предметів; розвивати мислення, пам’ять, мовлення, уважність; виховувати бажання пізнавати навколишній світ; виховувати у дітей бентежливе ставлення та любов до природи, повагу до праці.
Дидактичний посібник виготовлений з використанням таких матеріалів: основа – коробка, оббита тканиною та фетром за допомогою силіконового пістолету, власноруч зшитим фоновим зображенням городу, виготовленого з різних видів тканини, кольорових стрічок різної ширини, резинок, різнокольорових ниток, матеріалів для художньої творчості: кольорової флексики різної товщини, фетру, липучок, ґудзиків з використанням клеєвого пістолета, який застосовують у декоративно-зображувальній діяльності.
Опис посібника: Город - кошик з м’якими валиками,дерева, набір фетрових овочів та фруктів, кошики для складання врожаю.
Перелік дидактичних ігор:
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ, МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК : «Зваримо борщ», «Зваримо компот», «Упізнай за описом» , «Життя рослин», «Що де росте?», «Збери врожай», «Знайди зайве», « Яку страву можна приготувати?»
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВКОЛИШНІМ : «Овочева крамниця», «Добери пару».
ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК: «Чого не стало?», «На яку геометричну фігуру хоже?»
Може використовуватись як на заняттях з різних розділів програми так і поза ними: під час індивідуальної роботи з дітьми, з метою виявлення рівня знань дітей, розширення та закріплення знань, повідомлення нової інформації, формування вмінь, способів дій.
Дидактичний посібник в ігровій формі розвиває у дітей мовлення, дрібну моторику рук, увагу, просторову уяву, мислення, відчуття (тактильне, зорове). А також формує навички співпраці з однолітками та дорослими.
Робота з посібником припускає розгляд, бесіду, відповіді на запитання, розповідь. В образотворчій діяльності посібник як демонстраційний матеріал, а також використовується для створення ігрової мотивації.
1. «Звари борщик/компот»
Мета: Закріплювати з дітьми назви овочів та фруктів; вміння ділити їх на
групи і познайомити дітей з новими поняттями ( борщ, компот); розвиток дрібної моторики пальців знімання овочів і фруктів з городу і саду, за допомогою загадок, прислів`їв, віршів у дітей розвиваємо словниковий запас слів, пам`ять, увагу, мову.
2. «Збираємо врожай»
Мета: Ознайомити дітей з плодами фруктових дерев та городу; закріплювати знання про овочі та фрукти, дізнаватися і називати їх за зовнішнім виглядом і на дотик. Розвивати моторику кистей пальців рук. Закріпити спосіб застібання ґудзиків, липучої стрічки. Розвивати мову дітей; формувати знання дітей про корисні властивості фруктів та овочів; розрізняти і називати кольори; розвивати увагу, зорову пам'ять.
Мета: закріпити уявлення дітей про овочі, їх види, способи вживання; збагачувати словник прикметниками та дієприкметниками, що характеризують овочі; розвивати пізнавальний інтерес до сільськогосподарських рослин і їхніх плодів; виховувати уважність, допитливість.
4. «Що де росте?»
Мета: розширювати й уточнювати уявлення дітей про овочі та фрукти (де вони ростуть); розвивати пам’ять, мовлення, уважність.
5. «Я почну, а ти продовжуй!»
Мета: учити групувати однорідні предмети за формою, кольором.
6. «Овочі та фрукти»
Немає коментарів:
Дописати коментар