Конспект фізкультурної розваги для дітей раннього віку
Мотузко Тетяна Сергіївна
м. Миколаїв, ДНЗ № 93
Тема: Я запрошую діток: "Гайда, в казку «Колобок"
Мета:
- Вдосконалювати навички ходьби, бігу, стрибків.
- Вправляти у фізичних рухах, у повзанні по підлозі, передаванні м’яча один одному, удосконалювати вміння кидати і ловити м’яч двома руками.
- Створювати у малят добрий настрій, викликати радість, утіху.
- Виховувати доброзичливість.
Обладнання: коригуючі доріжки «Вужик», «Їжачок», м’яч (діам. 18 – 20 см), діжечка, шишки, кошики.
Хід розваги:
Діти разом з вихователем знаходяться в залі. Вітаються з гостями.
Ви-ль: Жив на світі Колобок,
По доріжці стриб та скок.
Він по лісу мандрував,
У пригоди потрапляв,
Що з ним трапилось, малята,
Я вам хочу розказати…
(Вихователь одягає берет, прикріплює емблему «перетворюється на Колобка»). Колобок: Впізнаєте мене дітки?
Діти: Так.
Колобок: Хто я?
Діти: Колобок!
Колобок: Так. Я, веселий Колобок,
Зарум’янений бочок
Поведу гулять діток! (Шикування в колону по одному)
Всі за мною ви ставайте,
Гарно спинки виправляйте
Крокувати починайте. (Ходьба звичайна 15 с)
На носочки ви ставайте
Тихо-тихо всі ступайте,
Гарно спинку виправляйте,
Ручки на бочок кладіть
І за мною всі ідіть. (Ходьба навшпиньки 15с)
Вужик виповз на доріжку
Розімнемо трохи ніжки. (Ходьба приставним кроком)
А ось і їжачок, колючий бочок
Коль, коль, коль. (Ходьба з високим підніманням ніг 15 с)
Тепер швидко побіжіть
І мене наздоженіть (Біг у середньому темпі 15 с)
А тепер хай наші ніжки
Покрокують знову трішки. (Ходьба)
(Діти все виконують за Колобком. Колобок повернутий обличчям до дітей.)
З’являється Зайчик.
Зайчик: А хто це тут гуляє
Мені зарядку робити заважає?
Колобок: Я, веселий Колобок,
З дітками я тут гуляю
І усіх їх звеселяю.
Зайчик: Добре, дітки, що прийшли ви,
А зарядку ви робили?
Діти: Ні!
Зайчик: Нумо в коло всі вставайте
І за мною повторяйте!
Музична зарядка
1. Піднімання рук в сторони.
В.п. – о.с., руки внизу:
1. – підняти руки в сторони;
2. – в.п. (4 рази)
2. Нахили тулуба в сторони.
В.п. – ноги на ширині ступні, руки на поясі:
1. – нахил тулуба ліворуч;
2. – в.п.;
3. – нахил тулуба праворуч;
4. – в.п. (4 рази)
3. Присідання.
В.п. – о.п., руки на поясі:
1. – присісти, руки витягнути вперед;
2. – в.п. (4 рази)
4. Стрибки.
В.п. – ноги разом, руки на поясі. Стрибки на двох ногах (8 раз)
5. Вправи на відновлення дихання. ( Повторення )
Зайчик: Молодці, малята! До побачення. (Йде)
З’являється вовк.
Вовк: Хто це тут гуляє?
Колобок: Я, веселий Колобок,
З дітками я тут гуляю
І усіх їх звеселяю.
Вовк: Добре, що прийшли малята,
Буде з ким м’ячем пограти.
Нумо в коло всі ставайте, гру починайте!
Гра «Лови м’яч»
Мета: навчити дітей кидати м’яч у певному напрямку і ловити м’яч у повітрі. Хід гри: діти стоячи утворюють коло. Вихователь з великим м’ячем у руках (діам. 18 – 20 см) стоїть у центрі (відстань 0.5 – 1 м) й каже: «Оля, лови м’яч!» Потім кидає його дівчинці. Дитина ловить і кидає назад.
Вовк: Ручки, діти, простягайте,
Спинки рівно всі тримайте
І м’яча не випускайте. ( Повторення )
Вовк: Молодці, малята! До побачення. (Йде)
З’являється ведмідь.
Ведмідь: А хто це тут гуляє
Мені спати заважає?
Колобок: Я, веселий Колобок,
З дітками я тут гуляю
І усіх їх звеселяю.
Ведмедику, годі спати
Іди з дітками гуляти!
Ведмідь: Добре, добре пограємось.
Гра «Діти і ведмідь»
Мета: закріпити вміння повзати в упорі на колінах, спираючись руками об підлогу, імітуючи повадки тварин; виховувати дружні стосунки.
Хід гри: ведмідь сідає на пеньочок і «засипає». Діти з колобком йдуть на галявину збирати шишки (малята збирають шишки і кладуть у кошики.) Коли ведмідь «прокидається» діти біжать до колобка і присідають.
Ведмідь: Десь тут були малята. Колобок: Тут малят нема!
Ведмідь: А це хто? (Показує на дітей)
Колобок: А це кошенята! (Діти починають повзти до ведмедика, промовляючи «няв», «няв»).
Ведмідь: Гарно діти всі трудились
І мабуть ви заморились.
На носочки всі ставайте,
Гарно спинки випрямляйте,
Сонечко ви привітайте. (Вправа на відновлення дихання 2 рази)
Колобок: По діброві, вздовж дороги,
Йде ведмедик клишоногий.
Неквапливо йде вперед
І шукає де тут мед. (Діти імітують рухи ведмедика)
Колобок: Дітки, в коло всі ставайте
Ведмедику медочок передавайте. (Перешикування в коло)
Гра «Передай медок»
Мета: продовжувати вчити дітей розміщуватися по колу, розвивати вміння передавати діжечку один одному обома руками. Вчити орієнтуватися в напрямку руху. Виховувати увагу.
Ведмідь: Дуже дякую, піду
І медок з собой візьму. До побачення! (Йде)
З’являється Лисичка. (Співає пісеньку).
Лисичка: Хто це тут гуляє
Мені полювати заважає.
Колобок: Я, веселий Колобок,
З дітками я тут гуляю
І усіх їх звеселяю.
Лисичка: Я, лисичка, вас чекаю
Колобка давно шукаю.
Колобок: Ой, лисичко, зачекай
Краще з нами ти пограй!
Рухлива гра «Дожени мене»
Мета: удосконалювати вміння дітей бігти за вихователем, тікати від нього, уникаючи зіткнення з іншими дітьми.
Лисичка: Добре, дітки, йдіть гуляти
Буду вас я доганяти.
Колобок: Один, два, три, Лисичко, дожени! (Діти розбігаються врозтіч. Лисичка не може нікого впіймати.)
Лисичка: Дуже спритні ви малята
Не змогла я вас догнати.
Тепер буду я тікати,
А ви мене наздоганяти.
(Лисичка тікає, а діти наздоганяють та ловлять її.)
Лисичка: Ой, як мені жарко
Подуйте на мене. (Вправи на відновлення дихання)
Лисичка: Бачу я , що тут дарма,
Не впіймаю Колобка.
Буду краще з ним дружити
І маляток веселити.
Лисичка: До побачення, малята!
Колобок: Дуже добре ми погрались,
З Колобочком розважались.
Але з ним прощатись час (Знімає берет та емблему)
Повернулась я до вас.
Діти парами повертаються до групи.
Немає коментарів:
Дописати коментар