Єдина Країна! Единая Страна!

понеділок, 22 червня 2020 р.

Підсумкова сесія. Група 57. Фізінструктори ЗДО


Підсумкова сесія. Група 57. 
Фізінструктори ЗДО

Чотири тижні дистанційного навчання інструкторок з фізичної культури закладів дошкільної освіти Миколаївської області дійшли до логічного завершення. 

Усі дванадцять фахівчинь впоралися з освітньою програмою підвищення кваліфікації на відмінно. Посада інструктора з фізкультури у закладі дошкільної  освіти  почесна та відповідальна. Адже дошкільний вік є вирішальним у формуванні фундаменту фізичного та психічного здоров’я, адже відбувається інтенсивний розвиток органів та становлення функціональних систем організму, закладаються основні риси особистості, формується характер, ставлення до себе та оточуючих. Дуже важливо саме на цьому етапі сформувати у дітей базу знань та практичних навичок здорового способу життя, усвідомлену потребу у систематичних заняттях фізичною культурою та спортом.
Хмарна дошка для зворотнього зв'язку слухачок групи 57 з викладачами МОІППО.
Сделано на Padlet


Цінність організації фізкультурно-оздоровчої роботи полягає в тому, що педагоги, під керівництвом інструкторів з фізичної культури, максимально насичують руховою активністю життєдіяльність дітей. Дитяча діяльність наповнюється оздоровчими заходами, які полегшують та прискорюють протікання адаптаційного періоду, а надалі - забезпечують достатній рівень фізичної підготовленості дошкільників відповідно до їхніх можливостей та стану здоров’я.

ПАПКА з матеріалами онлайн підключень 34-34 червня 2020: відео та скринкасти 

Інструктор з фізичної культури:
Складає планує та організовує фізичне виховання дітей у тих вікових групах, де працює за штатним розкладом, несе цілковиту відповідальність за виконання програми з фізичної культури.
Двічі на тиждень проводить навчальні заняття з фізичної культури, де формує рухові вміння і навички, фізичні якості, виховує морально-вольові риси характеру. Постійно дбає про використання ефективних методів та прийомів, віднаходить оптимальні способи організації дітей на заняттях, аби сприяти підвищенню їх рухової активності.
Разом з вихователями груп, музичним керівником та батьками двічі-тричі на рік проводить спортивні свята, раз на місяць - спортивні розваги в кожній віковій групі, а раз на квартал - дні
здоров’я. Формує у дітей знання про здоровий спосіб життя, роль гігієни та занять фізичними вправами для людини, вчить надавати в разі потреби першу медичну допомогу. Забезпечує дотримання правил безпеки на фізкультурних заняттях. Проводить індивідуальні корекційні заняття з дітьми, які відносяться до спеціальної медичної групи, здійснює корекцію вад постави (за умови, якщо в дитсадку відсутня посада інструктора ЛФК).
Разом із директором, методистом та вихователями дбає про зміцнення матеріальної бази з фізичного виховання (обладнання фізкультурної зали та майданчика); радить вихователям груп, як краще обладнати групи дрібним фізкультурним інвентарем, створити спортивний куточок. Регулює використання (за графіком) фізкультурного інвентаря різними віковими групами для проведення занять з фізичної культури, вправ спортивного характеру чи рухливих ігор під час прогулянок.
Фізінструктор бере участь у розробці сценаріїв фізкультурних свят та розваг, в організації та проведенні пішохідних переходів, добирає разом із музичним керівником музику для супроводу фізкультурних занять, ранкової гімнастики, спортивних свят, розваг; надає практичну та організаційно-методичну допомогу вихователям усіх груп та музичному керівникові з метою координації роботи з фізичного виховання дітей.
У закладах дошкільної освіти, де є стаціонарний басейн, інструктор з плавання здійснює систематичний облік рухової підготовленості дітей кожної вікової групи та календарне планування занять з плавання.
Одне з важливих завдань інструкторів з фізвиховання та плавання робота з батьками. Їм належить готувати на батьківські збори корисну інформацію з питань застосування фізичних вправ, загартування, навчання рухливих ігор та вправ спортивного характеру в сім’ї, давати індивідуальні консультації батькам. Так само слід підтримувати тісний зв’язок зі спортивними (загальноосвітніми) школами, позашкільними установами, де діти зможуть удосконалювати свої вміння після ЗДО.

Немає коментарів: