Солтановська Наталія Олексіївна
Миколаївська область
м. Первомайськ
ДНЗ-ЦРД
Конспект інтегрованого заняття
Тема: До Лісовичка у гості.
Мета: Уточнити й узагальнити отримані знання про назви посуду, його призначення, закріпити знання дітей про тварин, що живуть у лісі, чим живляться. Збагачувати словник ознаками предметів. Розвивати активне мовлення, логічне мислення, сенсорні еталони (кольори, кількість , розмір), ігрові навички. Вправляти у вмінні малювати пензлем та пальчиком, використовуючи два кольори (зелений та червоний). Виховувати дбайливе ставлення до тварин, бажання допомагати, охайність в роботі.
Словник: чайник, чашка, солодкий, гарячий, смачний, корисний, кислий.
Матеріал: Д/гра «Кольоровий торт», іграшковий посуд, іграшки - білочка, зайчик, лисичка, ведмедики, лісовичок, мед, муляжі — лимон, яблуко, горішки, шишка, фарби - зелена і червона, паперові заготівки чайника, пензлі, серветки, тощо
Хід заняття:
1. Сюрпризній момент. Вихователь розповідає:
- Діти, сьогодні вранці до мене з лісу прилітала сорока і розповіла, що в лісі дуже холодно і випало багато снігу. Ще вона розказала , що в маленькій хатинці сумує лісовичок, тому що всі про нього забули і ніхто не запрошує його у гості. Це непорозуміння треба виправити! Давайте запросимо лісовичка у гості.
Діти : (відповіді дітей)
2. Далі вихователь повідомляє, що коли чекають гостей, для них готують пригощення і пропонує дітям спекти торт.
- Спочатку треба замісити тісто.
Діти виконують певні рухи і промовляють пісеньку:
- Місимо, місимо тістечко, Ліпимо печиво листячко
І велике, ось таке, І маленьке, ось таке.
Вихователь ставить миску з тістом у духовку і витягає торт. Вихователь:
- Ось торт ми і спекли, тепер треба його прикрасити. Д/гра «Підбери за кольором.»
3. Запитання до дітей:
- Хто живе у лісі, кого ми там можемо зустріти? (лисичку, зайця, білочку, пташок...)
- Що ми візьмемо для зайчика? (моркву, капусту, яблуко)
- Що любить гризти білочка? (горішки)
- Що полюбляє лисичка? (рибку)
- Що ми візьмемо для пташок?(зернята)
Діти разом з вихователем збирають кошик з пригощенням для звірят.
4. Вихователь:
- Щоб швидше потрапити у ліс, давайте поїдемо на потязі. Хто у нас буде машиністом?
Фізхвилинка «Потяг».
5. Далі діти роздають звірятам пригощення. Підходять до будиночка лісовичка і запрошують його в гості до садочка.
6. Д /гра «Напоїмо лісовичка чаєм » (діти називають предмети посуду які потрібні для чаювання)
Вихователь:
- Я приготувала для вас сюрприз! (дістає лимон і баночку з медом) Запитання до дітей:
Який чай? (гарячий, смачний, солодкий)
Який мед?(жовтий, солодкий, корисний)
Який лимон? (жовтий, кислий, корисний)
7. Вже час лісовичку повертатися додому в ліс. А щоб він нас не забував давайте подаруємо йому чайники, щоб він пив чай і згадував нас. Але в мене є тільки білі чайники, їх треба прикрасити візерунками.
(показ завдання з малювання)
Самостійна робота дітей, індивідуальна робота з дітьми яким необхідна допомога.
8. Підсумок.
- кого ми запрошували в гості?
- яких звірят ми бачили в лісі?
- чим пригощали Лісовичка?
- що подарували Лісовичку на згадку?
Діти, Лісовичок дякує вам, що ви запросили його в гості, за подарунки і запрошує весною завітати до нього в гості.
Немає коментарів:
Дописати коментар