Кривошеіна Інна Вікторівна
м. Миколаїв ДНЗ №47
Конспект інтегрованого заняття
(з розвитку мовлення, ознайомлення з природою, ліплення )
Тема: Сюрприз від ляльки Маші
Програмовий зміст: розмовна мова:вчити дітей складати коротке оповідання,яке складається з двох- трьох речень,розвивати мову дітей;зв’язне мовлення: вчити дітей називати тварин зображених на картинці ,розрізняти домашніх та диких тварин; розвивати пам’ять, мову, увагу;звукова культура: вправляти дітей у звуконаслідуванні тварин;граматика: вчити правильно та чітко називати те,що зображено на картинці; словникова робота: збагачувати словник дітей назвами домашніх та диких тварин. Вчити дітей розрізняти по зовнішнім ознакам звірів зображених на картинці, правильно їх називати, закріплювати знання о місці проживання домашніх та диких тварин. Вчити дітей розкочувати глину між долонями,укріплювати м’язи пальців рук;виховувати охайність, інтерес до заняття.
Матеріали: демонстраційний:картинки домашніх та диких тварин, лялька Маша, макети тварин, лісу, домашньої оселі; роздатковий: макети тварин, лісу, домашньої оселі, дощечки для ліплення серветки.
Словник : слова-назви домашніх та диких тварин .
Попередня робота:дидактична гра «Хто де живе», «Хто що їсть» бесіда: «Які тварини живуть у бабусі в селі»
Хід заняття
1. Психогімнастика.
2. Малята,сьогодні наша лялька Маша грала вранці на вулиці і знайшла там чудову скриньку. Як ви гадаєте ,що там лежить?( Відповіді дітей) Вірно, тут картинки з зображенням тварин , але Маша забула як кого називати. Я, пропоную Вам допомогти ляльці Маші і назвати тварин зображених на картинці.
Розгляд та обговорення предметних картинок з зображенням домашніх та диких тварин. Під час розгляду картинок діти називають тварин та звуконаслідують їх.
Фізкультхвилинка:
Зайчик сіренький сидить
І вухами шевелить
Ось так,ось так,
Зайчику холодно сидіти
Треба лапки погріти
Ось так,ось так,
Зайчику холодно стояти
Треба зайчику пострибати.
Малята,а у мене ще є ось такі силуети тварин ,я пропоную вам ,розселити їх. Диких ми поселимо у ліс,а домашніх біля людей ,тому що про них треба піклуватися.
Дидактична гра «Розсели тварин» ( Під час гри ,діти називають тварину та місце її проживання. Наприклад: Це –білочка . Вона живе у лісі.)
Ой,малята подивіться ,а у наших домашніх тварин нема парканчика , вони можуть втекти ,я пропоную вам його зліпити для них.
Продуктивна діяльність:для того щоб зліпити парканчик,треба взяти шматок глини розімяти його ,поклати на долоньку і розкачати його між долонями.
Але перш ніж ми будемо ліпити треба пальчики розімяти.
Пальчикова гімнастика:
Білка продає горішки
Лисиці-сестриці,
Горбцю,синиці,
Зайкі-пострибайкі.
Самостійна робота дітей,вихователь допомагає індивідуальним показом ,навідними запитаннями.
Підсумок заняття:
Діти виконують роботу і складають парканчик біля макету домашніх тварин.
Вихователь нагадує дітям що вони допомогли ляльці Маші і вона дуже дякує їм за це.
Немає коментарів:
Дописати коментар