Чечельницька Капіталіна Миколаївна
м. Миколаїв ДНЗ № 23
Конспект гри-заняття з пріоритетом сенсорного розвитку
Тема: “Наші іграшки чудові”
Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей узагальнювати поняття “іграшки” через дидактичну гру. Вправляти у диференціації кольорів, добирати фігури певного кольору з (двох, трьох, чотирьох) кольорів – кубик, кульку, площину, геометричну фігуру тощо. Закріпити вміння розрізняти за розміром, а також групувати предмети. Розвивати мову, увагу, мислення, дрібну моторику рук, швидку орієнтацію в просторі, вміння діяти за правилами гри. Виховувати дружні стосунки між однолітками під час гри.
Словник: Узагальнююче слово “іграшки”, назви геометричних фігур, кольорів, активізувати в мові використання прийменників “в”, “на”, "під”.
Обладнання: Іграшковий Зайчик д/г “Картинки з половинок”, “М’який конструктор”.
Попередня робота: Система ігр – занять з сенсорного розвитку
Хід заняття:
Вихователь.
Хто це в гості завітав?
Сірий зайчик прискакав!
Зайчик попросив ласкаво:
Друзі, так мені цікаво,
Покажіть мені свій дім,
Що, скажіть, тут є у нім?
Розкажемо? Адже у нас багато різних, цікавих речей.
Що в нас є? (машинки, кубики, пірамідки, ляльки)
Машинки та звірята,
І м’ячиків багато,
Конструктор, кубики, ляльки –
Це все дитячі… (іграшки)
Зараз ви часу не гайте,
Швидко діти, відгадайте,
З якою грає дітвора?
- Її котити, прив’язавши мотузку, перевозити різні вантажі. Що це? Де вона стоїть? (машина, під столом)
- Цю іграшку можна підкидати, прокочувати. Він скаче, скаче, скаче… Що це? Де він лежить? (м’яч, біля стільця)
- У цієї іграшки різнокольорові кільця, вони різні за розміром, їх можна складати і вони повинні бути у певному порядку. Що це? Де воно стоїть? (пірамідка, на столі)
- Її можна одягти, готувати, вкладати спати. Що це? Де вона? (лялька, в ліжку)
Ну що, Зайчику, ти побачив, скільки у нас іграшок?
Зайчик. Дійсно, у нас дуже багато іграшок. А чи так добре ви їх знаете?
Назвіть іграшки: -у яких є колеса;
-у яких є оченята;
-з яких можна щось побудувати.
Фізкультхвилинка: І хлоп’ята, і дівчата –
Всі стрибають мов зайчата!
А тепер походим трохи,
Як медведик клишоногий!
Застрибаємо, як м’ячик,
І як лиска хитра пройдем!
Крильцями ми помахам,
І як пташки політаем!
Вихов. Коли зайчик біг до нас у садок, в нього розсипалися частини картинок. Допоможемо їх скласти? (д/г “Картинки з половинок“)
Діти підходять до столів, на яких лежать картинки із зображенням іграшок (половинка) і додають невистачаючу половинку. (для дітей з більш високим рівнем розвитку – на картках зображені різні зображення іграшок і різні за розміром)
Зайчик дякує дітей за допомогу.
Вихов. Зайчику у нас є дуже цікава гра. Хочеш, ми навчимо тебе в неї грати? (д/г “М`який конструктор”)
Вихователь пояснює, як грати а гру, робить показ зразка на фланелеграфі. Діти вибирають собі картки.
Питання до дітей:
- Що зображено на картці?
- Який поралон на дотик?
- Якого кольору?
- Якої форми?
Молодці малята! Зайчик, а ти зрозумів. Як грати в цю гру? Давайте нагадаємо, як правильно грати в неї. (якщо дітям складно чітко відповісти, вихователь сам дає пояснення)
Зайчику, тобі подобається грати з дітьми?
У садочку, у маляток,
Гарних іграшок багато:
І великих, і маленьких,
І пухнастих, і м’якеньких
З ними граються малята,
Ніколи їм нудьгувати!
Вихователь підводить підсумок заняттю.
-З чим ми познайомили Зайчика? Як допомогли йому? Чому навчили?
Приходь, Зайчику, до нас ще приводь своїх друзів!
Немає коментарів:
Дописати коментар