Під час навчання за програмою Intel "Навчання для майбутнього" я залучилась до плідної роботи. Вона складалася з очної та дистанційної форм роботи.
Вся проведена робота продемонструвала ефективність використання комп’ютерних технологій у роботі з колегами, батьками вихованців. Завдяки навчанню за програмою Intel «Навчання для майбутнього” я набула нових навичок у роботі з сервером Googlе. Мала можливість співпрацювати з колегами, що навчаються за програмою.
У період навчання я виконала наступні завдання:
- Створила поштову скриню - gmail
- Зареєструвалася на Wiki
- Заповнила особисту сторінку на Wiki
- Пройшла вхідне анкетування
- Обрала тему проекту - «Самооцінка - базова якість особистості дошкільника»
- Створила профіль Google та своє професійне портфоліо
- Завела особисту сторінку електронного журналу
- Створила Блог на Blogger.
- Приєдналася до Google календаря
- Розробила план проекту
- Створила буклет для педагогів Pablisher у PDF
- Створила презентацію за темою проекту
- Розробила дидактичні матеріали до проекту
- Створила портфоліо з матеріалами на сайті WiKi
- Надавала посилання на створені публікації
- Потребує доопрацювання:
- Розробка оцінювання проекту
Проте, під час дистанційної форми навчання у мене виникали певні труднощі:
- Вивчаючи навчальні ролики, інтерфейс мого компьютера не співпадав з інтерфейсом викладача, тому доводилося неодноразово самостійно шукати необхідне «вікно» для збереження та розміщення створеної інформації.
- У звязку зі специфікою нашої роботи, обмеженою кількістю часу не мала можливості опрацьовувати та виконувати усі завдання своєчасно.
Тож, бажаю успіхів в подальшому оволодінні комп’ютерною грамотністю всім учасникам тренінгу.
Немає коментарів:
Дописати коментар