Єдина Країна! Единая Страна!

пʼятниця, 25 листопада 2016 р.

Візитка проекту “Самосвідомість - одна з базових якостей старшого дошкільника”


Самосвідомість є вінцем розвитку вищих психічних функцій. Вона дозволяє людині не тільки відображати зовнішній світ, але, виділивши себе в цьому світі, пізнавати свій внутрішній світ, переживати його й певним чином ставиться до себе. У дошкільному віці виникнення самосвідомості - найважливіше досягнення у розвитку особистості дитини, а тому з'ясування психологічних та педагогічних умов її формування є особливо актуальним для правильної побудови навчально-виховного процесу. Отже, педагогам запропонована участь у проекті за темою: “Самосвідомість - одна з базових якостей старшого дошкільника”


Метою проекту визначено:
  • Розвивати уміння педагогів здійснювати особистісно-орієнтований підхід у навчально-виховному процесі, використовувати психолого-педагогічні знання під час спілкування з дітьми;
  • Формувати уміння збирати, аналізувати інформацію з різних джерел і коректно використовувати;
  • Вдосконалювати уміння педагогів працювати у комп'ютерних програмах Word, Publisher, Power Point;
  • Розвивати здібності до ораторського мистецтва та вільного спілкування з аудиторією.
Будь-який проект починається з планування роботи. Тому розробка плану потребувала зусиль. І в цей час прийшло усвідомлення того, що самотужки з поставленою метою не впоратися. Потрібна допомога колег-однодумців, якими і є наш педагогічний колектив.


Наприкінці роботи вихователі мали змогу оцінити вагу власного внеску у спільну діяльність за допомогою критеріїв самооцінювання роботи вихователя над проектом. Приємним став той факт, що молоді педагоги щиро пропонували допомогу досвідченим у подоланні труднощів в роботі з комп’ютерними програмами та опануванні Інтернету.






Рушійною силою, що підштовхнула педагогів до діяльності став Буклет-мотиватор. Глибше зануритись у тематику проекту допомогла стартова презентація до проекту. Найцікавішим для педагогів стало розділення на групи педагогів і психологів жеребкуванням. Питання формування самосвідомості група педагогів дослідила з точки зору педагогічної науки, а група психологів – психології. Кожна група цікаво презентувала свою роботу та представила розроблений дидактичний матеріал (1), (2), (3), (4), (5), (6). Час роботи над проектом промайнув непомітно. Педагоги вправлялись в уміннях об’єднувати зусилля задля досягнення спільної мети, розподіляти обов’язки відповідно до індивідуальних можливостей, надавати ділові та дружні поради один одному. Протягом всього періоду в колективі панував дух здорової конкуренції, взаємодопомоги та взаємоповаги.

Немає коментарів: