Компетентність у сфері інформаційно-комунікаційних технологій є однією з складових фахової компетентності педагогів.
ІКТ-компетентність заслуговує на особливу увагу ще й тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності.
Саме з метою підвищення рівня володіння ІКТ я розпочала навчання на курсі Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) за очно-дистанційною формою. Перші кроки були дуже складними.Часто зовсім не вкладалась в термін здачі робіт (бувало просто не вистачало сил продовжувати розпочате). Та згодом вкотре впевнилася в тому, що немає нічого не можливого. І зараз можу сказати: я не шкодую про час, витрачений на навчання, адже мені вдалося багато…
Про це по порядку.
Спочатку було обрано тему проекту – «Самоставлення – базова якість випускника дошкільного навчального закладу» - та відбулося знайомство з можливостями Google. У мене вже був створений аккаунт в Google, але практично я не використовувала всі можливості цього сервісу.
Корисним було заповнення сторінки у електронному журналі групи. Це дало можливість познайомитися ближче з колегами, слухачами курсу, з якими ми охоче обмінювалися інформацією протягом навчання.
Корисним було заповнення сторінки у електронному журналі групи. Це дало можливість познайомитися ближче з колегами, слухачами курсу, з якими ми охоче обмінювалися інформацією протягом навчання.
Наступним кроком було створення власного блогу, календаря у даному сервісі та розробка плану проекту.
Робота над проектом «Самоставлення – базова якість випускника дошкільного навчального закладу» передбачало роботу педагогів нашого ДНЗ за трьома напрямами:
Я-фізичне,
Я-духовне,
Я-соціальне.
Робота над проектом «Самоставлення – базова якість випускника дошкільного навчального закладу» передбачало роботу педагогів нашого ДНЗ за трьома напрямами:
Я-фізичне,
Я-духовне,
Я-соціальне.
Для кращого знайомства педагогів із завданнями проекту за визначеною темою навчання було створено і представлено вчительську презентацію та розроблено буклет щодо проектної діяльності у дошкільній освіті.
Поступово заповнювалось Портфоліо на WiKi. До кожного документу прикріплялися посилання. Всі розроблені документи навчилася зберігати на віртуальному Диску. Зазначу, це дуже зручно і дозволяє відмовитися від електронних носіїв інформації.
Результатом роботи були дидактичні матеріали, розроблені учасниками проекту: презентація з даного напрямку, пам’ятка, добірка ігор, планування, консультації для батьків тощо.
З метою оцінювання участі кожного педагога у проекті розроблено анкету та діагностичну карту. За визначеними критеріями педагоги мали можливість оцінити себе самостійно та отримати експертну оцінку своєї діяльності.
Звичайно, в моїй роботі були і недоліки, які виправлялись після аналізу куратора. Велике спасибі Лії Миколаївні! Її відео уроки сприяли якісному виконанню завдань курсу. Роз'яснення були зрозумілими, точними та конкретними!
Набуті знання обов’язково допоможуть мені у моїй професійній діяльності і не тільки…
Коли термін навчання добігає кінця, розумієш, що твої знання суттєво поповнились, рівень володіння ІКТ значно підвищився. Але разом з тим ще багато чому потрібно вчитися!
Та у мене все попереду!
Немає коментарів:
Дописати коментар