Чижевська Тетяна Михайлівна,
вихователь ДНЗ № 5
Миколаївської міської ради
Комбіноване заняття з сенсорики та малювання в групі раннього віку
Тема: Мильні бульбашки для сніговика.
Програмовий зміст: формувати уміння дітей розташовувати малюнок на всій площині аркушу, малювати нетрадиційним способом - штампом; закріплювати знання сенсорних еталонів: кольори спектру (червоний, жовтий, зелений, синій, білий), поняття форми (круглий), величини (великий, маленький); відпрацьовувати впевненість рухів під час малювання, вільне переміщення руки; розвивати емоційну чутливість; виховувати охайність, бажання малювати, викликати радість від творчої роботи.
(Діти сидять і дивляться мультфільм про Сніговика. Заходять гості.)
Вихователь: Малята, до нас сьогодні завітали гості. Давайте привітаємо їх. Доброго ранку.
Вихователь звертає увагу на Сніговика, який з’явився під час перегляду мультика.
Вихователь: Ой, хтось ще прийшов? Хто це? (Відповіді дітей: Сніговик.)
Вихователь: Так, це веселий і грайливий Сніговик. Якого він кольору?
Діти розглядають з вихователем Сніговика.
Вихователь: Подивіться це – тулуб, а це – голова. Якої форми тулуб і голова?
Якого кольору очі? Якої вони форми? А носик якого кольору? Яка чудова шапка! А на ній помпони, якого кольору? Вони теж круглі. Доторкніться до шарфика , який він? Якого він кольору? Подивіться, на шарфику теж помпони, якого вони кольору? А які яскраві ґудзики? Якого вони кольору?
Ой, подивіться, а Сніговик нам щось приніс! Мішечок, а що там?
Діти на дотик відгадують , що в мішку м’чики. Кожен бере собі м’ячик.
Виховтель: А якого він кольору?
(Відповіді дітей: червоного, синього, зеленого…)
Вихователь:Так, Сніговик дуже любить грати з дітьми предметами круглої форми. Тому, що він сам складається з 2 куль. Подивіться. Давайте пограємось м’ячиками.
Пальчикова гімнастика:
Раз, два, котись мій м’ячик,
Раз, два і ми пускачем,
Припускається він вскач,
Це тому, що круглий м’яч.
Вихователь: Давайте покладемо м’ячики у кошик, нехай вони відпочинуть.
Діти складають м’ячики, вмикається генератор мильних бульбашок.
Вихователь: Диво є в мої руках,
Це не бджілка, це не птах!
Лине кулька чарівна,
Аж до сонця, ось вона!
То зелена, то блакитна,
Де ж вона? Її – не видно!
Видуваю ще одну,
Кульку мильну, чарівну!
Вихователь: Скільки бульбашок? (багато) Якої форми бульбашки? (круглі). Які вони за розміром? (великі, малі)
Вихователь: Спробуйте піймати бульбашки як м’ячики. Вийшло? Хто спіймав бульбашку?
Вихователь: Лопнула бульбашка! Були буль башки і не стало.
Вихователь відкриває мольберт з намальованим Сніговиком і мильними бульбашками.
Вихователь: Подивіться ці бульбашки не лопаються. Вам подобається мій малюнок. А тобі Сніговичок?
Вихователь: А ви бажаєте намалювати такі? Подивіться як я це робила. Малювала я незвичайно, за допомогою морквинки.
Вихователь: Я беру морквинку у праву руку за гострий кінець. Умочую її у фарбу та прикладаю до аркуша, натискаю та піднімаю морквинку. Подивіться і справді з’явилася мильна бульбашка. Я спробу. ще. Малята, а спробуйте ви. Давайте одягнемо фартушки, сядемо на стільці і почнемо працювати.
Звучить музика - діти малюють мильні бульбашки.
Малюнки розміщують на дошці.
Вихователь: Сніговику, чи подобаються тобі наші різнокольорові бульбашки? Так, Сніговику дуже сподобалися. Ви такі молодці! Розвеселили Сніговика. Та для вас є ще один сюрприз (Вмикається генератор мильних бульбашок.Діти танцюють.) Діти, та Сніговику час вертатися додому. До побачення, Сніговику!
Немає коментарів:
Дописати коментар