Єдина Країна! Единая Страна!

неділя, 2 лютого 2014 р.

Конспект комбінованого заняття в групі раннього віку ДНЗ

Григоренко-Семко Вікторія Миколаївна
м. Миколаїв ДНЗ № 127

Конспект комбінованого заняття

Тема: Покатаємо звірят на трамвайчику.

Програмовий зміст: Познайомити дітей з віршем А.Камінчука «Трамвайчик». Продовжувати вчити розуміти віршований текст, відповідати на запитання вихователя за змістом. Стимулювати активне мовлення дітей. Збагачувати словник дітей словами – назвами тварин. Розвивати навички роботи з предметними картинками. Закріпити уміння розміщувати відсутні деталі зображення на малюнку. Виховувати самостійність на занятті.
Обладнання та матеріали: Іграшка-саморобка «трамвай», предметні картинки із зображенням тварин, музичні інструменти-металофон, зображення трамвая на аркуші на кожну дитину, паперовий круг чорного кольору (по 2 на кожну дитину), клей, пензлі, серветки.
Хід заняття:
Вихователь збирає навколо себе дітей, пропонує прислухатись, що чутно.
(Звучить металофон)
Діти йдуть на звук і бачать іграшку-саморобку « трамвай ».
Вихователь : Що це?
Діти: Трамвай! (сідають навколо стола,вихователь читає вірш А.Камінчука « Трамвайчик »)
Дзінь –дзелень! Біжить трамвайчик.
У вагоні лис і зайчик,
Тигренятко, слоник, котик,
Песик, вовчик, гарний ослик.
Не дивуйтесь! – каже зайчик,
В зоопарк їде трамвайчик!
Вихователь: Хто їхав в трамвайчику?
Діти: зайчик, слоник, тигренятко, песик, котик
Вихователь: Куди їхали тварини?
Діти: До зоопарку.
Вихователь: А в нашому місті є зоопарк?
Діти: Так!
Вихователь: В ньому живе багато тварин. Саме тому наш зоопарк найбільший в Україні.
Вихователь: Давайте всі разом посадимо наших тварин в трамвайчик (діти обирають картинку, вихователь повторно читає вірш. Яку тваринку називає вихователь, ту діти і розміщують на іграшці-саморобці.)
Вихователь: А тепер давайте всі разом покатаємося на трамвайчику!
(Рухлива гра «Трамвай»)
Вихователь: Дивіться, скільки у нас є трамвайчиків! Але вони чомусь нікого не возять. Як ви гадаєте, чому?
Діти: В них  немає коліс, їх треба відремонтувати!
(Вихователь пояснює хід виконання роботи, діти самостійно виконують роботу)
Вихователь: Подивіться, які гарні трамвайчики.

Немає коментарів: