Єдина Країна! Единая Страна!

вівторок, 22 січня 2019 р.

Конспект заняття з розвитку мовлення в молодшій групі

Гаврилюк Агнесса Іванівна
вихователь ЗДО №53
м. Миколаїв
Конспект заняття з розвитку мовлення в молодшій групі
"Подорож у країну Мультляндію"

Програмовый зміст:
   Ознайомлення з природою: вчити дітей називати овочі і фрукти; закріпити вміння розрізняти та називати комах.
-
Математика:
   Продовжувати вчити дітей орієнтуватися в просторі; ззакріпити кількісну та порядкову лічбу в межах 3, розрізняти і називати кольори.
Розвиток мовлення:
   Вчити дітей узгоджувати прикметники з іменниками, різни части ни мови вроді числі відмінку; врравляти вживання дієслів; використовувати в активному словнику імена мультиплікаційних персонажів; формувати культуру спілкування, вміння вислухати співрозмовника; розвивати зв`язне мовлення, вміння довати повну видповідь на запитання; виховувати активність, ініциативність,  самостійність.
Хід заняття.
- Діти ви дюбите дивитися мультфільми? (Так)
- Які мультфільми ви дивились? (відповіді дітей)
- А ви знаєте, як називається країна в якій створюється мультфільми? Країна називається Мультляндія.
- Як ви думаєте, хто в ній живе? (Чебурашка, фіксікі, свінка Пепе, Лунтік)
Презітація
- Божаєте ви відправитись в подорож в цю цікаву, чарівну країну? (Так!)
- А на чому ми туда вирушемо? (на літаку, на автобусі, поїзді, машині).
- Це чарівна кахкова країна і дістатися туди ми зможем лише за допомогою чаклунства. І в мене є чарівна паличка. А щоб наша подорож запам`яталася на завжди візьмемо з собою фотоапорат. (Діти одягають фотоапарати).
-
Чарівна паличка нам допоможи
У країну мультляндія діток віднеси

- Куди ми потрапили? (звучить музика з мультфільму «Свінка Пепа»)
З`являється свінка Пепе засмучена і вітається з дітьми.
- Свінка Пепе чому ти така засмучена?
- Діти вона говориь що їй сумно бо знею ні хто не грає, що вона не цікава, некрасива.
- Не засмучуйся діти тобі допоможуть.
Гра «Комплімент»
Гра «Яка свинка Пепа?» Діти перадають свинку і підбирають прикметники: добра, чиста, красива, здорова, ввічлива, мудра, розумна, весела, чарівна, чудна, кумідна, щедра.
- Дякую вам діти тепер у мене гарний настрій. І я чую, що мене кличуть друзі.
- Ну що діти нам пора прощатися з Пепаю. Давайте зробимо фотографію на пам`ять.
- Де наша чарівна паличка?

Чарівна паличка нам допоможи
У новий мультик діток віднеси

(Звучить музика з мультфільму «Лунтік»).
З’являтся Лунтік, вітається з дітьми.
- Діти, Лутік говорить що він грався з друзями в схованки і не може їх знайти.
- Просить нас йому допомогти.
Гра склади картинку. (Діти складають картинку метеликів і гоаорять кого знайшли).
- Діти, як сказати кого  ви знайшли? (комах)
- Лунтік не знає що вміють комахи. Розкажемо йому.
Мовленева гра «Що вміє робити?» Метелик вміє літати, пурхати, метушитися, махати. Коник вміє стрибати, літати, ховатися. Жук сонечко вміє повзати, літати. Комар вміє літати, пищати. Мураха вміє повзати, носити. Джміль вміє гудіти, жалити, літити, кружляти. Муха вміє літати,  повзати, смоктати. Бджілка вміє дзищати, гудіти, літати, збирати і пити нектар.
- Діти, запросимо лунтика пограти.
Фізкульт хвилинка.
Діти, бігають стрибають, далі весело гукають
Ах метелик!... подивіться ось він, метушиться
Та який же гарний гожий наче квітка прихороший.
(Звучить звук бджілки)
- Діти,  Лунтик, ви чули хтось дзищіть? На галявині з квітами хтось сховався. (Діти підходять до пано і знаходять бджілку)
- Діти, де сидить бджілка? (бджілка сидить на жовтій квіточці)
- Діти, а тепер Лунтік буде говорити. А вам треба розташувати бджілку за вказівкою.
Гра «Посади бджілку»: Посадіть бджілку між червоною та жовтою квітками; під жовтою квіткою; над білою квіткою; під червоною квіткою.
- Лунтик говорит, що йому так весело грати, але його чекають друзі.
- Дякую вам за допомогу!
- Діти, зробимо фотографію з Лунтіком на пам’ять.
Чарівна паличка нам допоможи
У новий мультик діток віднеси
(Звучить музика з мультфільму «Маша і Ведмідь»)
З`являється Маша з кошиком.
- Діти,  добрий день! Я чула, що ви всім допомогаєте, допоможіть і мені. Ведмедик по просив з фруктів повидло. Я на збирала повний кошик подивіться.
- Діти, що в кошику у Маши. (Овочі і фрукти)
- Діти, їх треба розділити.
Гра «Поклади правильно у кошик»: Діти кладуть в один кошик овочі, а фрукти в інший.
- Діти, роскажіть яке повидло я приготую з фруктів?
Мовленева гра «Яке повидло?» Діти беруть по фрукту і говорять: у мене яблуко. З яблук яблучне повидло. У мене персик. З пересика – персикове повидло. У мене груша. З груши -грушове повидло. У мена слива. З сливи – сливове повидло.  У мене абрикос. З абрикоси – абрикосове повидло.
- Діти, Маша вдячна нам за допопмогу. Їй треба бігти варитии повидло.
- Почекай, Маша, ми хочемо зфотогрофувати тебе на пам`ять.
- Діти, нам треба повертатися до дому, але з початку відправемо наші фотографії казковому фотографу. А коли повернемося до групи вони будуть вже там.
Чарівна паличка нам допоможи
Дітячий садочок діток перенеси
Підсумок заняття:
Фотоколаж
- Діти, вам сподоболася подорож до країни Мультляндії?
- Скільки всього героїв ми зустріли?
- Хто до нас прийшов першим, другим, третім?
- З якими з героїв сподоболося грати

Немає коментарів: