неділя, 5 грудня 2021 р.
Театралізована діяльність - унікальний засіб мовленнєвого спілкування в ранньому віці
Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності у розвитку творчих здібностей дітей раннього дошкільного віку
Зображувальна діяльність дає дитині змогу відкрити й пізнати навколишній світ, сформувати уявлення про нього, виразити в малюнках своє розуміння світу і ставлення до нього. Із раннього віку діти намагаються відобразити свої враження про навколишній світ у зображувальній творчості. Для цього їм не потрібні фарби, пензлі, олівці. Вони малюють пальчиками чи долоньками на запотілому вікні, паличкою на піску, водою, розлитою на столі, інколи маминою помадою чи зубною пастою на склі тощо.
Сюжетно-рольова гра з лялькою як засіб соціалізації дітей раннього віку
Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку засобами дидактичних ігор
пʼятниця, 3 грудня 2021 р.
Розвиток творчих здібностей в елементарній театралізованій діяльності
Театралізована діяльність у дошкільному віці – один із найефективніших засобів педагогічного впливу на розвиток творчої особистості дитини. Важливо з раннього дитинства заохочувати дитину до мистецької діяльності, зокрема театральної. У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначено, що метою діяльності дошкільного закладу є забезпечення гармонійного розвитку кожної дитини, створення сприятливих умов для її особистісного становлення та творчої самореалізації. Одним із ефективних засобів впливу на розвиток творчої особистості дошкільника названо театралізовану діяльність.
Вплив сенсорно-ігрового середовища на мовленнєвий розвиток дітей раннього віку
середа, 1 грудня 2021 р.
Використання бізіборда в сенсорному розвитку дітей раннього віку
Природа як фактор розвитку дитини раннього віку
Природа як фактор розвитку дитини раннього віку
Обласний семінар «Формування соціальної компетентності особистості шляхом упровадження програми «Культура добросусідства» / Дошкільна секція
Проблеми виховання громадянина, формування культури міжетнічного й міжконфесійного спілкування актуальні для всіх країн. Проте підходи до вирішення цієї проблеми неоднакові і значною мірою залежать від конкретних історичних і соціально-політичних умов, стану суспільства, його ідеології.
понеділок, 29 листопада 2021 р.
Сенсорні дидактичні ігри у складі освітнього середовища групи раннього віку ЗДО
четвер, 10 червня 2021 р.
Вільний вибір рухів дітьми на заняттях з фізичної культури
Вільний вибір рухів дітьми на заняттях з фізичної культури
Щоб розширити умови для розвитку рухової - та здоров'я ощадної компетентності дитини, я використовую такий вид занять, як вільний вибір рухів дитиною.
вівторок, 8 червня 2021 р.
Формування компетентності старших дошкільників щодо безпечної поведінки
Що може бути важливішим за життя і здоров'я дитини? Риторичне запитання, та варто час від часу замислюватися над тим, щоб уберегтися від спокуси поставити навчальні цілі над виховними.
Фізкультурна розвага з дошкільнятами із використанням технології В. Воскобовича “Казкові лабіринти гри”
Фізкультурна розвага з дошкільнятами із використанням технології В. Воскобовича “Казкові лабіринти гри”
понеділок, 7 червня 2021 р.
Застосування музично-рухливих вправ під час ранкової гімнастики в молодшій групі
Збереження та зміцнення фізичного, психічного, духовного здоров'я дитини спрямовує зусилля вихователів та батьків на формування ціннісного ставлення до власного здоров'я і мотивації щодо здорового способу життя.
Ранкова гімнастика один із видів фізкультурно-оздоровчої роботи.
Формування рухової компетентності дошкільників в ігровій діяльності
У Базовому компоненті дошкільної освіти передбачається формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дитини, виховання елементів природо доцільного світогляду, розвиток позитивного емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього.
Рухлива гра як активна й усвідомлена рухова та емоційна діяльність дошкільників
Рухлива гра як активна й усвідомлена рухова та емоційна діяльність дошкільників
Ігрова діяльність є найдоступнішою для дитини дошкільного віку, оскільки відповідає її психічним і фізичним можливостям. Вона сприяє розвитку інтересів, здібностей дітей, вихованню позитивних якостей, допомагає розширити, поглибити й уточнити уявлення про навколишній світ, про явище природи, ознайомитися з різними властивостями предметів. Гра викликає радісні переживання, бадьорий настрій, що є запорукою доброго здоров’я.
Вправи хатха-йоги на заняттях з фізкультури в ЗДО
Вправи хатха-йоги на заняттях з фізкультури в ЗДО
В останні роки велика увага приділяється нетрадиційним оздоровчим системам. Особливе місце серед них посідає оздоровча система йоги. Йога поєднує всі сфери людського буття: духовне, психічне і фізіологічне. В індійській філософії йоги існує думка, що тіло людини є здоровим доти, поки гнучким і здоровим є її хребет.
Мовленнєвий розвиток старших дошкільників з використанням творів В.О. Сухомлинського
Знайомство дітей середнього дошкільного віку з державними символами з метою розвитку патріотизму
Знайомство дітей середнього дошкільного віку з державними символами з метою розвитку патріотизму
Кожний народ має свою мову, свої традиції і звичаї, що виробилися упродовж багатьох століть. У кожного народу є свої національні святині, символи. Вихователь закладу дошкільної освіти має прищеплювати дітям повагу до державної символіки України. До державних символів належать: герб, прапор, гімн.
Національний прапор України – це символ державності та національної незалежності. Нині синьо-жовтий прапор проголошено Державним прапором незалежної України. Як пояснити дітям символічне значення кольорів прапора?
неділя, 6 червня 2021 р.
Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку шляхом ознайомлення з історією рідного краю
З метою формування у дітей знань про історію рідного краю нами був розроблений перспективний план ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з рідним краєм та його історією (додаток 1). Роботу, яку ми запланували з дітьми та їх батьками.