Добігає закінчення навчання слухачів групи № 102 «Фізінструктори ДНЗ» на тритижневих курсах підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів Миколаївської області за змішаною моделлю навчання.
Виявилося, що інструктори з фізичної культури дошкільних навчальних закладів Миколаївської області вельми організовані та відповідальні педагоги.
Навчально-тематичним планом підвищення кваліфікації інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів спрямований на досягнення загальної мети – приведення фахового та кваліфікаційного рівня фахівців у відповідність до сучасних вимог щодо сутності та складових його професіоналізму. Тому зміст курсів, форми, методи організації навчального-виховного процесу мають відповідати сучасному рівню розвитку наук психолого-педагогічного циклу, а також бути віддзеркаленням сучасного світового рівня розвитку дошкільної освіти.
Навчальний план розрахований на 162 годин: з них 108 години – аудиторні, 54 години – самостійна робота. Важливим компонентом плану є наявність модулів: соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного. Кожний модуль має своє значення в навчально-тематичному плані освітньої діяльності інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів. Соціально-гуманітарному і діагностико-аналітичному модулям відведено по 10% від загальної кількості годин, відповідно професійний цикл займає 80% навчальних годин.
Модуль соціально-гуманітарних дисциплін розрахований на 36 годин: із них 6 годин – аудиторні заняття та 30 години – самостійна робота. Метою соціально-гуманітарного модуля є оволодіння філософсько-методологічними основами педагогіки і психології, принципами гуманізації і демократизації освіти, умовами для розвитку і самореалізації особистості;
На модуль професійних дисциплін відводиться 112 години: із них 96 годин – аудиторні , 16 годин – самостійна робота слухачів. Його зміст передбачає оновлення професійних знань із теорії та методики навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку; щодо фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку в дошкільному навчальному закладі, планування навчально-виховного процесу, ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом, педагогічної інноватики та сучасної педагогічної психології.
Діагностико-аналітичний модуль розрахований на 14 годин: із них 6 годин – аудиторні, 8 – самостійна робота. Діагностико-аналітичний модуль є інваріантний. Передбачені в ньому форми контролю та діагностики дають можливість слухачу, спираючись на результати вхідного діагностування, вивчати необхідний курс, реалізувати набуті знання й вміння під час виконання колективного творчого проекту над яким слухачі працюють за змішаною моделлю навчання із застосуванням базових сервісів Google, в рамках якої отримують знання і самостійно онлайн та офлайн, і очно з викладачем. Результатом виконаної роботи є публікація в інтернеті.
Самостійна робота базується на можливостях інтернет-технологій, соціальних мереж та сервісів, вмотивовує інструкторів з фізкультури ДНЗ застосовувати їх з метою професійного зростання під час навчання на курсах та у міжкурсовий період.
Немає коментарів:
Дописати коментар