Інструктор з фізичного виховання:
Годун Л. М.
ДНЗ № 123 м. Миколаїв
Рухлива гра «Ми лісочком йшли»
Мета: удосконалювати ходьбу по колу та вміння виконувати рух за сигналом; виховувати увагу; вчити орієнтуватися в просторі.
Хід гри
Діти стоять у колі та тримають в руках кошик (відерце). На підлозі розсипані шишки, горішки та жолуді.
На слова вихователя:
Ми лісочком йшли
Шишку (горішок; жолудь) знайшли,
Нагнулись, підняли
У кошик поклали,
І далі пішли, -
Діти йдуть по колу один з одним, після слів: «Шишку знайшли, нагнулись, підняли у кошик поклали…» - діти зупиняються нахиляються і підіймають те, що сказала вихователь, продовжують йти далі. Можна змінювати послідовність збирання: спочатку шишки, горішки, жолудь, потім – горішок, шишку, жолудь, і т.д.
Гра закінчується коли дітки все зберуть.
Правила гри. Йти по колу тримаючи дистанцію, під час збирання не заважати одне одному.
Обладнання: горішки, шишки, жолуді, кошики, відерця.
Рухлива гра «Знайди горішок»
Мета: удосконалювати ходьбу врозтіч. Виховувати спостережливість, витримку, уміння орієнтуватися в просторі.
Хід гри
Діти стоять у шерензі на одному боці майданчика. Вихователь показує дітям іграшку (білочку з горішком в руках) і говорить, що він його заховає. Діти повертаються до стіни і заплющують очі. Вихователь промовляє слова:
Ось прийшла до вас малята
У садочок білочка,
Принесла з собою горішки,
Щоб погратись з вами трішки.
Не дивіться я прохаю
Де горішок заховаю.
В цей час вихователь ховає предмет, після чого промовляє:
Діти розплющують очі й починають шукати схований предмет. Той, хто перший його знайде, має право вийти на місце вихователя і знову його заховати. Якщо діти довго не можуть знайти предмет, вихователь підходить до місця, де він захований, і пропонує уважно шукати там.
Правила гри. Не зважати один одному; не підглядати коли ховають предмет.
Обладнання: іграшкова білочка, горішок (шишка).
Немає коментарів:
Дописати коментар