Страницы

середа, 31 травня 2017 р.

Творчий колективний проект інструкторів з фізичної культури ДНЗ

Добігає закінчення навчання слухачів групи № 102 «Фізінструктори ДНЗ» на тритижневих курсах підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів Миколаївської області  за змішаною моделлю навчання.

Виявилося, що інструктори з фізичної культури дошкільних навчальних закладів Миколаївської області вельми організовані та відповідальні педагоги.

Навчально-тематичним планом  підвищення кваліфікації інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів спрямований на досягнення загальної мети – приведення фахового та кваліфікаційного рівня фахівців у  відповідність до сучасних вимог щодо сутності та складових його професіоналізму. Тому зміст курсів, форми, методи організації навчального-виховного процесу мають відповідати сучасному рівню розвитку наук психолого-педагогічного циклу, а також бути віддзеркаленням сучасного світового рівня розвитку дошкільної освіти.

Навчальний план розрахований на  162 годин: з них 108 години – аудиторні, 54 години – самостійна робота.  Важливим компонентом плану є наявність модулів: соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного. Кожний модуль має своє значення в навчально-тематичному плані освітньої діяльності інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів. Соціально-гуманітарному і діагностико-аналітичному модулям відведено по 10%  від загальної кількості годин, відповідно професійний цикл займає 80%  навчальних годин. 

Модуль соціально-гуманітарних дисциплін розрахований на 36 годин: із них 6 годин – аудиторні заняття та 30 години – самостійна робота. Метою соціально-гуманітарного модуля є оволодіння філософсько-методологічними основами педагогіки і психології, принципами гуманізації і демократизації освіти, умовами для розвитку і самореалізації особистості; 

На модуль професійних дисциплін відводиться 112 години: із них 96 годин  – аудиторні , 16 годин – самостійна робота слухачів. Його зміст передбачає оновлення професійних знань із теорії та методики навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку; щодо фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку  в дошкільному навчальному закладі, планування навчально-виховного процесу, ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом, педагогічної інноватики та сучасної педагогічної психології. 

Діагностико-аналітичний модуль розрахований на 14 годин: із них 6 годин – аудиторні, 8 – самостійна робота. Діагностико-аналітичний модуль є інваріантний.  Передбачені в ньому форми контролю та діагностики дають можливість слухачу, спираючись на результати вхідного діагностування, вивчати необхідний курс, реалізувати набуті знання й вміння під час виконання колективного творчого проекту над яким слухачі працюють за змішаною моделлю навчання із застосуванням базових сервісів Google, в рамках якої отримують знання і самостійно онлайн та офлайн, і очно з викладачем. Результатом виконаної роботи є публікація в інтернеті.


Самостійна робота базується на можливостях інтернет-технологій, соціальних мереж та сервісів, вмотивовує інструкторів з фізкультури ДНЗ застосовувати їх з метою професійного зростання під час навчання на курсах та у міжкурсовий період.

Немає коментарів:

Дописати коментар