Єдина Країна! Единая Страна!

четвер, 30 березня 2017 р.

Творчий колективний проект "Соціально-моральний та емоційно-ціннісний розвиток дітей 3-го року життя"

Добігає завершення навчання на курсах підвищення кваліфікації у МОІППО слухачів групи № 65 "Вихователі ДНЗ (з проблеми ранній вік)"

Навчально-тематичним планом освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи загальної середньої освіти передбачено написання випускної роботи. 

З 35 педагогів групи шість писали індивідуальні випускні роботи і 29 осіб об'єдналися задля роботи над Творчим колективним проектом "Соціально-моральний та емоційно-ціннісний розвиток дітей 3-го року життя"

Ранній вік - початковий і надзвичайно важливий період становлення особистості, якому властивий інтенсивний розвиток організму та високої працездатності нервової системи, активне формування передумов, що зумовлюють повноцінний розвиток. Швидкий темп розвитку дитини впродовж перших трьох років життя обумовлений активним налагодженням зв’язків з навколишнім світом, які набувають мовного оформлення. 

Саме у цей віковий період закладаються основи вихованості: розвиваються моральні уявлення, почуття, звички, які визначають подальший розвиток особистості.

Реалізовуючи завдання соціально-морального розвитку малюків, педагог виховує у дитини доброзичливе ставлення до оточення, забезпечує потребу дитини в увазі, захисті, допомозі, співчутті, схваленні, впевненості у власних можливостях, учить орієнтуватися в тому, що таке «добре» і «погано», розвиває вміння слухати й чути дорослого, ініціює встановлення контактів з однолітками, спонукає до спілкування та співпраці з дорослими. 
Дитину треба вчити бути впевненою в собі, сміливою, доводити розпочату справу до кінця, зосереджуватися, вміти почекати, спокійно витримувати легкий біль, неприємності. Необхідно спонукати її до прояву зусиль для досягнення мети, а у випадку виникнення труднощів -допомагати порадою та діями.

Зв’язок між емоціями і діяльністю дитини тісний. Емоції удосконалюються в міру ускладнення її діяльності. В цьому віці дитина дуже емоційно реагує на все, що відбувається навколо, її емоції короткочасні та нестійкі, не завжди адекватні з ситуацією. У зв’язку з цим, турбота педагога виявляється в тому, щоб почуття та емоції дитини були адекватними до ситуації, що склалася, правильно нею оцінювалися.

Емоційна сприйнятливість та здатність долати труднощі на шляху до мети - важливі складники життєвої компетентності, основи якої закдадают'ься у ранньому віці й вдосконалюються протягом всього життя.





Немає коментарів: