Шановні колеги! До кінця нашого навчання залишилося лише 2 тижні.
У очно-дистанційній моделі навчання, що включає очну і дистанційну сесії, вчителі - тренери з інформатики в початковій школі проходили курс підвищення професійної кваліфікації, заснований на дослідному підході і впровадженні інформаційних технологій. Вчителі освоювали можливості сучасних мережевих технологій, що підтримують спільну діяльність, і вибирали адекватні цілям навчання засоби, що підтримують і супроводжують діяльність учнів в ході роботи над проектом.
Протягом 8 тижнів навчання ми з вами шукали відповідь на ключове запитання курсу: Як можна використовувати інформаційні технології для найбільш ефективної підтримки, супроводу та оцінювання навчальної діяльності учнів?
Ви працювали як розробники навчального проекту і досліджували це питання в восьми модулях. Результати дослідження відображали у публікаціях на ваших блогах та в особистих щоденниках. Ви створювали навчальний проект з обраної Вами теми з викладання інформатики в початковій школі, який відповідає державним освітнім стандартам, використовували інструменти Google та враховували інтереси учнів. Залишилося у розроблений проект включити приклади робіт учнів, та зразки оцінювання ходу і результатів навчального процесу. Вбудувати всі структурні частини в Ваше портфоліо на WiKi та підготувати візитку Вашого проекту на Вашому блозі та у віртуальній вчительській кімнаті
На цьому тижні, до 11 травня нам всім необхідно мобілізуватися, та зробити рішучий ривок до фінішу. Адже, скажу вам по секрету, - з Київа до МОІППО вже надійшли бланки сертифікатів та ваші особисті номерні данні, для їх заповнення в разі успішного закінчення вами навчання на курсі.
Мені, як куратору групи та старшому викладачу курсу було дуже хвилююче супроводжувати ваше навчання та спостерігати за його результатами, які у великій мірі залежали від ваших: устремління, мотивації, старанності, наполегливості та обов'язковості у виконанні завдань навчання. Сподіваюся вам не було у чому дорікати мені з приводу надання з мого боку методичних, дидактичних та технічних порад з приводу організації вашого навчання.
Мені слід зробити проміжний аналіз навчання групи 63-А "Тренери з інформатики в початковій школі" на дистанційному етапі навчання. Адже група наша експериментальна. І від того, як ми спільно впораємося із навчанням на курсі залежить подальший вибір включати чи ні у план-графік курсів МОІППО на 2017 рік курс Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі.
Група, як і годиться за прогресом у навчанні у своєму складі розподілилася на 3 категорії:
Зразкові учасники - ті, які відповідно до графіку навчання з'являлися у віртуальному класі та вчительській кімнаті, вчасно та якісно виконували завдання навчання. Це Світлана Деменко, Тетяна Мельник, Світлана Панченко, Олена Саскевич, Ольга Сулиця, Тетяна Термер, Лілія Тищенко. Велика вам подяка. До цього ви дуже добре справлялися з роботою над вашими проектами. Мені хотілося б, щоб і решта вашої роботи була б настільки ж успішною. Якщо у вас виникають технічні складності, повідомте мені про це і я постараюся вам в цьому допомогти. Якщо у вас немає впевненості щодо термінів виконання завдань, ви можете знайти їх у Таблиці оцінювання навчальних досягнень курсу у нашому віртуальному класі. Будь ласка, зв'яжіться зі мною, якщо вам потрібна допомога.
Зразкові учасники - ті, які відповідно до графіку навчання з'являлися у віртуальному класі та вчительській кімнаті, вчасно та якісно виконували завдання навчання. Це Світлана Деменко, Тетяна Мельник, Світлана Панченко, Олена Саскевич, Ольга Сулиця, Тетяна Термер, Лілія Тищенко. Велика вам подяка. До цього ви дуже добре справлялися з роботою над вашими проектами. Мені хотілося б, щоб і решта вашої роботи була б настільки ж успішною. Якщо у вас виникають технічні складності, повідомте мені про це і я постараюся вам в цьому допомогти. Якщо у вас немає впевненості щодо термінів виконання завдань, ви можете знайти їх у Таблиці оцінювання навчальних досягнень курсу у нашому віртуальному класі. Будь ласка, зв'яжіться зі мною, якщо вам потрібна допомога.
Середні учасники, ті, які працюють у власному ритмі та темпі та вцілому відповідально ставляться до виконання завдань, але мають певні недоопрацювання. Богза Сергій, Бондаревська Любов, Жабська Валентина, Кунпан Анна, Лило Олена, Мироненко Дар'я, Наливайко Ярослав, Познякова Олена, Яровенчук Ганна - я вірю в вас! Я відмітила у Таблиці оцінювання навчальних досягнень курсу у нашому віртуальному класі, ті завдання, які ви ще не виконали. Для того, щоб успішно пройти сертифікацію за підсумками курсу, слід виконати всю роботу вчасно. Будь ласка, зв'яжіться зі мною, щоб ми могли обговорити терміни, в які ви могли б виконати всі необхідні завдання та розробити розклад подальшої роботи.
Учасники, які відстають, та мають серйозні "хвости" у навчання. Це дуже прикро, проте залишається надія, що ці п'ять учасників навчання за цей тиждень вирівняються у навчанні з одногрупниками. Я стурбована вашим повільним темпом роботи в курсі. Будь ласка, подивіться на Таблицю оцінювання навчальних досягнень курсу у нашому віртуальному класі. Там вказані завдання, які вам потрібно виконати. Якщо у вас є проблеми з доступом до курсу або публікацією повідомлень, повідомте мені про це. Від вашої роботи залежить і успіх інших учасників. Адже 19-20 травня відбудеться захист портфоліо учасників курсу, тому своєчасне виконання завдань дуже важливо. Будь ласка, повідомте мені телефоном до 8 травня про те, коли ви зможете виконати відсутні завдання. Я розумію, що у вас можуть бути поважні причини. Будь ласка, повідомляйте мені про це. Я постараюся зробити все від мене залежне, щоб допомогти вам.
Бажаю всім подальших успіхів у роботі з курсом!
Немає коментарів:
Дописати коментар