Єдина Країна! Единая Страна!

пʼятниця, 30 серпня 2013 р.

Гаджет заменяет человеку самого себя

Психологи сегодня находятся буквально на передовой: им адресованы вопросы родителей и проблемы их детей. И результаты многих опытов заставляют задуматься о неотвратимости больших перемен. Так, например, крайне показательным и очень широко обсуждаемым оказался опыт петербургского психолога Екатерины Мурашовой, которая предложила подросткам 12–18 лет на 8 часов выключить телефоны, компьютеры, плееры, ТВ и ни с кем не общаться.

Описания того, что творилось с детьми в этот страшный промежуток без гаджетов, заслуживают романа ужасов: головокружение, тошнота, слабость, почти что ломки.

Освітня програма Microsoft «Учитель -- експерт»

І так, хто сміливий?

Портал "Партнерство в навчанні" продовжує вебінари для інноваційних освітян

Освітня програма Microsoft «Учитель -- експерт» є унікальною однорічною програмою, створеною з метою визнання на всесвітньому рівні педагогів, які покращують навчання учнів та студентів за допомогою ефективного використання технологій. Під час вебінару 28.05.2013 учасники дізналися про переваги, які отримають учасники програми та їх навчальні заклади. У роліку нижче наведено пояснення щодо заповненню аплікаційної форми для участі у програмі та надані відповідні рекомендації.

четвер, 29 серпня 2013 р.

МОІППО. Областна серпнева нарада. Секція "Сходинки до інформатики"

Вітаю з новим навчальним роком! 

Рік обіцяє бути дійсно новим та цікавим для тих вчителів, які будуть викладати новий предмет "Сходинки до інформатики" у 2 класі.




середа, 28 серпня 2013 р.

Интернет - территория хамства?

Год назад появилась статья "Интернет - территория хамства".  Екатерины Комаровой в социальной сети ПРОФЕССИОНАЛЫ.РУ от 26 сентября 2012 года и огромное количество подробных комментариев к ней. Вероятно она оставила в моём сознании глубокий след, если захотелось к ней вернуться через год. 

Автор статьи после детального рассмотрения случаев оскорблений и хамства в социальных сетях, приходит к выводу: "К сожалению, исправление нравов и искоренение правового нигилизма — процесс сложный. Но когда-то ведь надо начинать? Вам не нравится то, что пишет user N? Не нравится внешность его жены и высказывания по поводу цен на бензин? Лучше пройдите мимо - это, право, обойдётся вам гораздо дешевле".

Сходинки до інформатики. Планування у 2 класі

Сьогодні учитель початкової школи перестав бути основним джерелом знань для учнів, які отримують значний обсяг інформації в інформаційно-комунікаційному середовищі, створеному телебаченням, відеофільмами, комп’ютерними програмами й іграми, Інтернет тощо. Це вимагає від учителя здатності орієнтуватися у численних змінних потоках інформації, критично ставитись до неї, мати змогу створювати, обробляти та передавати необхідну інформацію, постійно самовдосконалюватись в особистісному та професійному плані до вимог розвитку суспільства.

Введення за Державним стандартом початкової загальної освіти предмету “Сходинки до інформатики” 2-4 класи, потребує негайного вдосконалення фахової майстерності працюючих учителів.

пʼятниця, 23 серпня 2013 р.

Організація навчально-виховного процесу в 2-му класі ЗОШ

Шановні колеги!
Незабаром пролунає перший дзвоник 2013-2014 навчального року.

Сучасні інформаційно-комунікаційні технології дозволяють нам незалежно від відстані, що розділяє нас, вирішувати разом важливі професійні питання.

Вашій увазі пропоную запис онлайнової конференції для педагогів, що викладають у початковій школі, яка пройшла 22 серпня на порталі Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Конференція орієнтована на ознайомлення педагогів із новим державним стандартоми початкової освіти та базою нових підручників для 2-го класу (2013-2014 н.р.).

пʼятниця, 12 липня 2013 р.

Компьютер. Польза или вред ребенку?

Компьютер. 
Польза или вред ребенку?

Доклад-фильм ЦППРК "Практик" поднимает вопрос информационной перенасыщенности среды, окружающей ребенка. Специалисты Центра говорят о проблемах гэмблинга, Интернет-зависимости, лудомании и, в целом, о перспективах и рисках, которые содержат в себе информационные технологии.

понеділок, 8 липня 2013 р.

Використання персональних тематичних сайтів у навчальному процесі

О.Д. Самборська 

Анотація. У статті розкрито можливості використання персональних тематичних сайтів як невід’ємної частини навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення навчального процесу.
Ключові слова: персональний сайт, навчальний процес, мережа Інтернет, інформаційно-комп’ютерні технології, відеоматеріали, слайди, онлайн-тести, гіперпосилання.
Аннотация. В статье раскрыты возможности использования персональных тематических сайтов как неотъемлемой части учебно-методического и материально-технического обеспечения учебного процесса.
Ключевые слова: персональный сайт, учебный процесс, сеть Интернет, информационно-компьютерные технологии, видеоматериалы, слайды, онлайн-тесты, гиперссылка.
Summary. The article deals with the possibility of using personal content sites as an integral part of teaching and logistical support of the educational process.
Key words: personal site, the learning process, the Internet, information and computer technology, video, slides, online quizzes, hyperlinks.

Урок секспросвещения в Германии закончился "скорой помощью"

Урок «секспросвещения» закончился самым неожиданным образом, никто не мог предсказать такой плачевный итог. Зато родители пострадавших малышей крайне возмущены подобными «просветительскими» уроками. Такими темпами «гейевропе» придется убрать растлевающую образовательную программу в школах, так как оказывается, что детская психика просто не в состоянии выдержать наглядное изучение всех сторон половой жизни человека.

Около десяти подростков-шестиклассников были госпитализированы в ходе урока обязательного «секспросвещения» в школе города Боркен в Германии. Один из детей потерял сознание прямо на уроке по обязательному половому просвещению, остальные оказались в предобморочном состоянии.

вівторок, 25 червня 2013 р.

Безопасность ребенка в сети - рекомендации МВД Украины

Безопасность ребенка в сети - рекомендации МВД Украины

Недавно прочитала документальный материал как в  Казахстане педофил через социальную сеть вКонтакте знакомился с детьми и потом настаивал на реальных встречах. Поймали его благодаря тому, что у 10-летнего мальчика, потенциальной жертвы извращенца, были доверительные отношения с отцом. 

К сожалению интернет несёт как блага так и вероятные риски для пользователей и особенно детей. Думаю рекомендации МВС Украины будут полезны и уместны для всех родителей и педагогов. Пословица "Осведомлён - значит вооружен" в этом вопросе актуальна.

неділя, 23 червня 2013 р.

Підвищення ІКТ-компетентності вчителя початкових класів завдяки Інтернет-ресурсам

Підвищення компетентності вчителя завдяки Інтернет-ресурсам

О. Радченко, методист РМК відділу освіти Чутівської райдержадміністрації

ІКТ-компетентність – властивість педагога, який компетентно, тобто цілеспрямовано і самостійно, із знанням вимог до професійної діяльності в умовах інформатизації освітнього простору і своїх можливостей та обмежень здатен застосовувати ІКТ у процесі навчання, виховання, методичної і дослідницької діяльності та власної неперервної професійної педагогічної діяльності, і на основі аналізу педагогічних ситуацій може бачити і формулювати педагогічні завдання та знаходити оптимальні способи їх розв’язання із максимальним використанням можливостей ІКТ.

пʼятниця, 21 червня 2013 р.

Дошкольное образование: если реформировать, то зачем?

УДК 373.21 : 373.31

Лия Олейник

ДОШКОЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ: 
ЕСЛИ РЕФОРМИРОВАТЬ, ТО ЗАЧЕМ?

В статье поднимается вопрос актуальности реформ в дошкольном и начальном образовании в контексте обеспечения непрерывности образования. Очерчивается ряд, требующих определения вопросов, по предшкольному образованию.
Ключевые слова: образовательные реформы, непрерывность образовательной системы, дошкольное образование, начальное образование, предшкольное образование.

середа, 19 червня 2013 р.

Президент України про початкову освіту

"Цілеспрямована, масштабна, всебічна підтримка дитячо-юнацької творчості, системи дошкільної та позашкільної освіти – це критично необхідна стратегічна інвестиція у людський капітал, у тих, хто будуватиме і розвиватиме Україну
упродовж наступних десятиріч"

 Хоча:
"...Справедливим є вислів «початкова  школа – корінь шкільної освіти.. "
але:
"Поки що не вдалося досягти належної варіативності підручників, учителі  не отримали права їх вибирати....Упровадження оновленого державного стандарту... не забезпечене державним замовленням на видання навчальних комплектів для учнів і методичних посібників для учителів..."

пʼятниця, 14 червня 2013 р.

Перспективне планування впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес дошкільного навчального закладу

УДК 372. 002.2
Романюк І. А.  

Перспективне планування впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес дошкільного
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Романюк І. А.  Перспективне планування впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес дошкільного навчального закладу.
У статті обґрунтовується значимість перспективного планування впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес дошкільного навчального закладу, розкриваються  особливості його  побудови.
Ключові слова: перспективне планування, комп’ютерні технології, комп’ютерні ігри та вправи, комп’ютерні презентації, спеціальні заняття по ознайомленню дітей з основами комп’ютерної грамотності.

неділя, 9 червня 2013 р.

Кен Робинсон об образовании

Кен Робинсон об образовании

Сэр Кен Робинсон выделяет три принципа, которые критически важны для процветания человеческого разума, а также говорит о том, как современная культура образования работает против них. С юмором и энергичностью он рассказывает о том, как выбраться из «долины смерти» в образовании, в которой мы оказались, и как воспитывать подрастающие поколения в атмосфере возможностей. 

                  "Система образования не мертвая, она просто в спячке. А на поверхности рассыпанные семена возможностей, готовые прорасти. Дайте людям свободу творчества, новаторства в их деятельности, и школы оживут."

понеділок, 3 червня 2013 р.

Алгоритми та виконавці. Проект.

Алгоритми та виконавці. Проект.

Діяльність учнів та вчителя у ході реалізації проекту "Алгоритми та виконавці"


Проект в межах вивчення предмету «Сходинки до інформатики» у 2-му класі ЗОШ, з розділу "Алгоритми та виконавці" Клас розподіляеться на підгрупи: Математики, Суспільствознавці, Природознавці, Мистецтвознавці, Літератори, Господарі, Фізкультурники. Діти разом з батьками добирають приклади алгоритмів в житті, за даною вчителем схемою перевіряють, чи можна назвати це "алгоритмом"? Моделюють алгоритм за допомогою творчих робіт: малюнку, апплікації, конструювання, фотографії, ліплення, літературного твору тощо. Складають власний алгоритм для виконання іншими учнями класу. По закінченню вивчення розділу на спільному заході з батьками творча демонстрація учнівської презентації з результатами дослідження.

субота, 1 червня 2013 р.

1 червня - Міжнародний день захисту дітей

1 червня - Міжнародний день 
захисту дітей

Вітаю всіх з першим днем літечка! Віддзвонили в школах України останні дзвоники, пройшли випускні свята в дошкільних навчальних закладах.

Сьогодні, 1 червня, Міжнародний день захисту дітей. 

Дата була заснована в листопаді 1949 року в столиці Франції місті Парижі рішенням конгресу Міжнародної демократичної федерації жінок. Вперше Міжнародний день захисту дітей відзначався в 1950 р.

День захисту дітей - одне з найстаріших міжнародних свят.

пʼятниця, 31 травня 2013 р.

Преступление и наказание - бить или не бить?


 Преступление и наказание - бить или не бить?

Лия Олейник
мать, педагог, психолог

Диалог матери с 7-летней дочкой через несколько дней после срыва матери по поводу нежелательного поведения ребёнка, закончившегося поркой:


− Как тебя воспитывать? Бить или не бить?
− Не бить…
− Так что же мне делать вместо этого, если ты меня не понимаешь?
− Поговори со мной…
− Ну я же говорила, ты меня не понимала, поэтому я тебя побила…
− Нужно было ещё поговорить со мной, я бы поняла…

середа, 29 травня 2013 р.

Самооценка межсессионных заданий ІІ Модуля Дистанционной школы

Межсессионные задания 
Дистанционной школы
"Сходинки до інформатики" 
у початковій школі

Уважаемые коллеги!

Прошел месяц со времени проведения нашего 2 очного модульного занятия. Напоминаю всем "дорожку" в нашу виртуальную закрытую дистанционную школу.
Общая картина успеваемости в нашей Дистанционной школе немного выровнялась. Но по прежнему остается очень разношерстной. 

понеділок, 27 травня 2013 р.

Рекомендації МОН щодо навчальних планів та структури 2013/2014 навчального року

 Рекомендації МОН 
щодо навчальних планів 
та структури 2013/2014 
навчального року

Наступний навчальний рік розпочнеться 2 вересня 2013 року.

Міністерством освіти визначено структуру майбутнього 2013/14 навчального року та надані рекомендації щодо розроблення школами робочих навчальних планів
Про це йдеться у відповідному листі профільного відомства, яким регіональним управлінням освіти та загальноосвітнім навчальним закладам надані рекомендації щодо навчальних планів та структури 2013/2014 навчального року.