Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 2 лютого 2022 р.

Маленькй помічник

Маленький помічник

сторі для дітей дошкільного віку, 
для пояснення базової якості - милосердя


Олійник Оксана Олександрівна
Миколаївський дошкільний навчальний заклад № 78 «Росинка»

В одному селі жила бабуся. Вона була вже старенька. Діти її давно виросли і поїхали в місто. Тільки онуки влітку приїжджали провідати бабусю.

По сусідству жив хлопчик Дмитрик. Він приходив на подвір’я до бабусі і грався з її онуками. Бабуся пригощала їх смачними запашними яблуками і стиглими вишнями. Але настала осінь, і онуки роз’їхалися. А за нею і холодна, сніжна зима.

Якось вранці прокинувся Дмитрик, вийшов на  подвір’я і побачив багато снігу. Тато чистив доріжки лопатою. «Треба допомогти прибрати сніг», - Дмитрик вийшов на допомогу, і вони швидко впорались із роботою.

        - Тато, а хто ж допоможе бабусі? Вона ж не зможе з хати вийти, дрова принести, піч затопити. Я допоможу! – хлопчик взяв лопату і почав розгортати пухнастий сніг. Потім наносив дров. Ось уже і тепло в хаті, пахне смачними пирогами.

        - Дякую тобі, Дмитрику, що допоміг! Я вже стара, а онуки далеко, - сумно зітхнула бабуся.

        - Я із задоволенням це зробив, мені не важко, - сказав Дмитрик.

        Бабуся пригостила хлопчика смачними пирогами. Дмитрик повернувся додому і сказав батькам:

        - Коли я виросту, я ніколи вас не покину!

Батьки подивились один на одного, лагідно посміхнулись, але нічого не відповіли хлопчику.


Немає коментарів: