Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 2 лютого 2022 р.

Вчинок Сашка

Вчинок Сашка

(формування відповідальності та чесності)

Якушевська Катерина Анатоліївна, 
вихователька Миколаївського дошкільного
навчального закладу № 103 комбінованого типу

Був собі хлопчик Сашко. Він жив зі своєю великою родиною у невеличкому, але затишному будиночку, де панували любов і тепло. Дуже любив Сашко тварин. І вдома в нього жили котик Тимофій, хом'ячок Джері і акваріумні рибки. Батьки змалку привчали діток піклуватися про тварин, доглядати їх. Коли Сашко виймав хом'ячка з клітки, мама завжди застерігала його: "Дивись, сину, щоб Тимофій не скривдив Джері!" 

Одного разу, коли Сашко грався з хомячком, його покликали друзі і запросили у двір погратися у піджмурки. Хлопчик дуже любив проводити час із друзями, тому швиденько перевдягнувшись, вискочив на вулицю, залишивши Джері на підлозі. 

Час із друзями промайнув швидко. Повернувшись додому, Сашко зустрів стурбовану маму. "Сину, чому клітка відчинена? Де наш Джері?" Тут тільки хлопчик згадав, що зовсім забув пересторогу мами-зачиняти клітку. "Я не знаю де хом'ячок!" - розгублено сказав Сашко. "Я зачиняв його!" - тихо промовив хлопчик і почервонів, опустивши очі. "Куди ж він подівся тоді?! "- запитала мама. "Знаю! Мабуть, це Тимофій його з'їв" - випалив відчайдушно Сашко. "Тимофій?! А ну, де цей негідник?! "- розлютилася мама. "Замкну його сьогодні у коморі і залишу без вечері! Як він міг! Бідний наш Джері!"

"А ось де ти!"- закричала мама, побачивши Тимофія. - "Як тобі не соромно! Що ти накоїв!" Кіт нічого не розумів. Він дивився на маму своїми сірими оченятами і лагідно муркотів. 

Сашкові стало соромно. "Що ж я накоїв!?" - прошепотів він. Мама схопила кота і потягнула до комори." Це все через мене: Джері зник, Тимофія покарали. Вони ні в чому не винні!"

Під час вечері Сашко нічого не їв і мовчав. Йому було соромно і дуже сумно. Мама помітила це. "Що з тобою, сину?" "Мамо, Тимофій не винен, це я! Я побіг гратися на вулицю і забув зачинити Джері!" "То через тебе, я покарала котика?! Як тобі не соромно?!" "Пробач матуся. Я більше так ніколи не вчиню!"

Аж раптом від ящика з овочами почувся шурхіт. Що це? Сашко підбіг і побачив Джері, який із задоволенням гриз капустяний листочок. "Ура! Знайшовся! "- закричав радісно Сашко. 

Мама випустила Тимофія з комори. Сашко посадив Джері у його будиночок, нагодував смаколиками своїх улюбленців, які дуже зголодніли. "Вибачте мене, друзі! Я ніколи більше так не вчиню!" 

Настала ніч. Сашко ліг відпочивати. У клітці, у своєму будиночку тихесенько шарудів Джері. А на ліжечку, біля Сашка, вмостився Тимофій, миркочучи колискову… 


Немає коментарів: