Шановні колеги! Навчання на курсі "Вихователі ДНЗ зі с/курсом «Неперервність дошкільної та початкової освіти» 17.10–27.10.2017" буде організовано за моделлю змішаного навчання, що передбачає суміщення занять у навчальних аудиторіях із самостійною та спільною роботою слухачів в інтернеті. Для навчання на курсі у Вас мають бути навички володіння інформаційно-комунікаційними технологіями на рівні початківець, що передбачено Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників 2013 року.
Курси спрямовані на розвиток творчості вихователів дошкільних навчальних закладів, ініціативності, самостійності мислення, гуманного ставлення до вихованців, вміння здійснювати власний вибір методик, інноваційних технологій, форм роботи, свідомо адаптувати інформацію до умов роботи в дошкільному навчальному закладі.
Вивчивши курс, педагоги зможуть реалізувати набуті знання й вміння під час виконання колективного творчого проекту над яким слухачі працюють за змішаною моделлю навчання із застосуванням базових сервісів Google, в рамках якої отримують знання і самостійно онлайн та офлайн, і очно з викладачем. Результатом виконаної роботи є публікація в інтернеті. Самостійна робота базується на можливостях інтернет-технологій, соціальних мереж та сервісів, вмотивовує педагогів ДНЗ застосовувати їх з метою професійного зростання під час навчання на курсах та у міжкурсовий період.
Електронний журнал групи.
Педагогічна практика
Тема 1: Координація діяльності педагогічних колективів щодо забезпечення наступності між дошкільним і початковим навчанням.
Мета: закріплення та оновлення теоретичних знань дошкільної освіти з наступності дошкільної та початкової освіти, отриманих слухачами курсів в процесі навчання
Вид проведення практики: навчальна (педагогічна)
Форма організації практики: заняття, педагогічна студія
Місце проведення практики: Дошкільний навчальний заклад № 1 Управління освіти Миколаївської міської ради
Дата проведення практики: 17 жовтня 2017 року
• Візитка ДНЗ - завідувач Панасенко В.С. – Ознайомлення з навчальним закладом № 1, системою роботи вихователів
• Відвідування заняття «Майстер – шеф запрошує маленьких кухарів», старша «А» група, вихователь першої категорії Хонич Т. В.
• Психогімнастика (старша група) Олійник Л. М., к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти
• Круглий стіл «Пріоритетні аспекти з питань організації наступності між ланками дошкільної та початкової освіти», вихователь – методист Якименко Т.А., практичний психолог Кучеренко А.В.
• Дидактичне забезпечення навчально – виховного процесу в роботі зі старшими дошкільниками
• Емоційна пляма
Орієнтовні питання для обговорення заняття:
- відповідність спрямованості навчального заняття науковим та практичним інтересам, існуючим розробкам;
- визначити основні аспекти підготовки дитини до школи;
- використання різноманітних технологій;
- педагогічна майстерність;
Обмін досвідом.
Очікувані результати:
Педагоги: - навчаться поєднувати теоретичні знання з дошкільної освіти з практичними уміннями;
- визначать основні аспекти підготовки дитини до школи;
- удосконалять практичні навички з питань підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі;
- розвиток професійної компетентності вихователів ДНЗ.
Тема 2: Забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти в умовах НВК
Мета: закріплення та оновлення теоретичних знань із дошкільної освіти, отриманих слухачами курсів в процесі навчання Завдання:забезпечувати умови для формування професійної вмотивованості педагогічних працівників до адекватних змін у своїй діяльності
Вид проведення практики: навчальна (педагогічна)
Форма організації практики: інтегроване заняття, інтегрований урок
Місце проведення практики: НВК № 2«Зоря» ДП НВКГ «Зоря-Машпроект»
Дата проведення практики: 26 жовтня 2017 року
• Візитна картка НВК № 2«Зоря» ДП НВКГ «Зоря-Машпроект», Федорова К. І., директор НВК
• Ознайомлення з програмою роботи вихователя та учителя – директор НВК №2 ДП НВКГ «Зоря-Машпроект», Федорова К. І.
• Відвідування інтегрованого заняття в старшій групі «Свійські тварини» Вихователь: Єфіменко В. А., спеціаліст.
• Відвідування інтегрованого уроку в 1-В класі «У бабусі на подвір’ї», учитель Литвиненко О. М., спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «вчитель-методист».
Орієнтовні питання для обговорення заняття:
- відповідність спрямованості навчального заняття науковим та практичним інтересам;
- визначити основні аспекти підготовки дитини до школи;
- використання різноманітних методів;
- педагогічна майстерність;
- сучасні наукові дослідження,їх упровадження у зміст занять.
Обмін досвідом.
Очікувані результати
Педагоги: - навчаться поєднувати теоретичні знання з дошкільної освіти з практичними уміннями;
-- визначать основні аспекти підготовки дитини до школи;
- розвиток професійної компетентності вихователів ДНЗ.
Підсумкова конференція
«Актуальні питання забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти»
Питання для обговорення:
• Які державні документи регламентують забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти?
• З якого віку дитина має йти до школи? Хто це вирішує?
• У чому полягає сутність неперервності дошкільної та початкової освіти?
• Роль вихователя у забезпеченні неперервності між дошкільною та початковою освітянськими ланками.
• Як Ви розумієте підготовку дитини до школи?
• З чого складається готовність дошкільника до шкільного навчання?
• Освітнє середовище Нової української початкової школи.
• Базові якості особистості випускника ДНЗ.
• Що має знати й уміти дитина напередодні навчання в школі?
• Особистісно-орієнтована освітянська модель у неперервності дошкільної та початкової освіти.
• Компетентнісний підхід у навчанні старших дошкільників та молодших школярів.
• Що б Ви порадили батькам майбутніх першокласників?
• Якою методичною літературою Ви користуєтеся з питань неперервності дошкільної та початкової освіти
• Які інтернет-ресурси існують у поміч педагогу та батькам з питань неперервності перших двох освітянських ланок.
Тема колективного проекту та індивідуальних випускних робіт
Тема колективного проекту «Забезпечення неперервності між дошкільною освітою та освітою Нової української початкової школи».
o Вплив сучасних мультфільмів на психіку дитини дошкільного віку.
o Розумове виховання дітей у творчій грі.
o Виховання культури спілкування у дітей старшого дошкільного віку.
o Виховання мотивації до навчання в школі.
o Формування в дітей дошкільного віку уявлень про рід і родовід.
o Формування уявлень школу у дітей дошкільного віку.
o Художня праця як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку.
o Вплив лялькового театру на виховання естетичних почуттів дошкільників.
o Роль родинних традицій у вихованні дітей.
o Особливості розвитку дитини дошкільного віку в процесі ігрової діяльності.
o Організація сюжетно-рольової гри дітей дошкільного віку.
o Казка як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку.
Немає коментарів:
Дописати коментар