10 січня в МОІППО розпочалися курси підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів області у групі № 5 «Вихователі ДНЗ (Ранній вік)» за змішаною моделлю навчання, що передбачає суміщення занять у навчальних аудиторіях із самостійною та спільною роботою слухачів в інтернеті. Для навчання на курсі у слухачів мали бути навички володіння інформаційно-комунікаційними технологіями на рівні початківець, що передбачено Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників 2013 року.
Слухачі групи - вихователі груп раннього віку дошкільних навчальних закладів Миколаївської області - самостійно пройшли попередню реєстрацію на сайті МОІППО та виконали в режимі он-лайн тестові завдання на визначення загального рівня психолого-педагогічних професійних знань.
Офіційно термін навчання групи: 10.01. - 27.01.2017. Але для мене організація освітньої діяльності у якості куратора цієї групи розпочалася для ще у грудні 2016 року зі складання Навчально-тематичного плану та узгодження з викладачами тематики та розкладу навчальних занять: І тиждень ІІ тиждень ІІІ тиждень
Написання випускної роботи є однією з умов отримання свідоцтва про підвищення кваліфікації слухачів курсів. Тому слухачам групи № 5 було запропоновано виконати колекивний творчий проект що відповідає їх професійним потребам та інтересам, базується на їх практичній діяльності та досвіді роботи та презентує творчий підхід до вирішення певної професійної проблеми. З першого тижня навчання, отримавши необхідні технологічні уміння з користування інструментами Google у професійній педагогічній діяльності, слухачі групи приступили до обговорення та створення колективного творчого проекту «Становлення ігрової діяльності у ранньому віці в умовах дошкільного навчального закладу». Так як інтереси кількох слухачів співпадали у дослідженні та висвітленні загальної теми – було сформовано творчі групи для роботи над груповим проектом.
За три тижні навчання у МОІППО було створено проект у якому зусилля кожного педагога злилися в один освітній продукт.
Проект – це задум, прообраз певного об’єкта; сукупність документів і розрахунків, необхідних для його створення. «Проект» – це ключове (вихідне) поняття проектування. Продукт проектної діяльності – розроблений учасниками проектної групи реальний засіб вирішення поставленої проблеми.
Проектна діяльність – форма навчально-пізнавальної активності, зміст якої полягає у вмотивованому досягненні свідомо поставленої мети для створення творчих проектів та в забезпеченні єдності й наступності різноманітних аспектів проблеми.
Виконання колективного проекту – самостійний вид навчальної діяльності слухачів, який виконуються згідно з навчальним планом курсів підвищення кваліфікації і базується на принципах: самостійності, активності, професійно-кваліфікаційної диференціації, індивідуалізації, систематичності, урахування вимог психології навчання дорослих.
Метою виконання індивідуальних та колективних проектів є підвищення рівня теоретичної та методичної підготовки слухачів курсів підвищення кваліфікації; систематизація та поглиблення теоретичних і практичних знань з обраної теми за проблематикою курсів; удосконалення або набуття досвіду самостійної творчої роботи; стимулювання креативності та творчості освітян; розвиток навичок самоосвіти.
Завданнями проектної роботи є формування вмінь працювати з колегами для досягнення кінцевої мети; нести відповідальність за кінцевий продукт; аналіз та критичне осмислення вивченого матеріалу для його практичного застосування; розробка та виготовлення дидактичних та методичних матеріалів,
Виконання колективного проекту дає змогу оцінити:
Проект містить титульну сторінку, зміст з указуванням сторінок, передмову чи вступ, основну частину, літературу. Основна частина логічно структурована за розділами і містить короткий ретроспективний аналіз досліджуваної проблеми та її практичного стану, а також власний педагогічний (за наявності) досвід роботи. Література подається загальним списком відповідно до чинних вимог.
Обсяг основного тексту індивідуальної проектної роботи складає 15 – 20 сторінок, колективний до 100 сторінок. Всі сторінки структурних частин роботи підлягають наскрізній нумерації всієї роботи на загальних засадах.
За три тижні навчання у МОІППО було створено проект у якому зусилля кожного педагога злилися в один освітній продукт.
Проект – це задум, прообраз певного об’єкта; сукупність документів і розрахунків, необхідних для його створення. «Проект» – це ключове (вихідне) поняття проектування. Продукт проектної діяльності – розроблений учасниками проектної групи реальний засіб вирішення поставленої проблеми.
Проектна діяльність – форма навчально-пізнавальної активності, зміст якої полягає у вмотивованому досягненні свідомо поставленої мети для створення творчих проектів та в забезпеченні єдності й наступності різноманітних аспектів проблеми.
Виконання колективного проекту – самостійний вид навчальної діяльності слухачів, який виконуються згідно з навчальним планом курсів підвищення кваліфікації і базується на принципах: самостійності, активності, професійно-кваліфікаційної диференціації, індивідуалізації, систематичності, урахування вимог психології навчання дорослих.
Метою виконання індивідуальних та колективних проектів є підвищення рівня теоретичної та методичної підготовки слухачів курсів підвищення кваліфікації; систематизація та поглиблення теоретичних і практичних знань з обраної теми за проблематикою курсів; удосконалення або набуття досвіду самостійної творчої роботи; стимулювання креативності та творчості освітян; розвиток навичок самоосвіти.
Завданнями проектної роботи є формування вмінь працювати з колегами для досягнення кінцевої мети; нести відповідальність за кінцевий продукт; аналіз та критичне осмислення вивченого матеріалу для його практичного застосування; розробка та виготовлення дидактичних та методичних матеріалів,
Виконання колективного проекту дає змогу оцінити:
- готовність слухача до оновленої професійної діяльності;
- ступінь сформованих навичок слухачів до самостійної роботи з урахуванням сучасних інформаційних технологій;
- ступінь розуміння сучасного стану науки, передових тенденцій психології, дидактики, теорії та методики навчання та виховання;
- уміння застосовувати набуті знання на практиці;
- уміння і навички до наукового дослідження;
- наукову новизну або практичну значущість досвіду;
- актуальність тематики та використання передового педагогічного досвіду;
- узагальнення й аналіз матеріалів літературних джерел, монографій, наукових і методичних журналів, періодичних видань, архівних документів;
- уміння працювати з первинними текстами й створювати тексти вторинні.
Проект містить титульну сторінку, зміст з указуванням сторінок, передмову чи вступ, основну частину, літературу. Основна частина логічно структурована за розділами і містить короткий ретроспективний аналіз досліджуваної проблеми та її практичного стану, а також власний педагогічний (за наявності) досвід роботи. Література подається загальним списком відповідно до чинних вимог.
Обсяг основного тексту індивідуальної проектної роботи складає 15 – 20 сторінок, колективний до 100 сторінок. Всі сторінки структурних частин роботи підлягають наскрізній нумерації всієї роботи на загальних засадах.
Немає коментарів:
Дописати коментар