Сьогодні 23 березня 2016 року в Миколаївський інститут післядипломної педагогічної освіти з'їхалися вчителі з 21 району (міста) Миколаївської області, які викладають інформатику молодшим школярам, для того, щоб прийняти участь в очному етапі навчання за Новим Основним курсом Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі.
Програма Іntel® «Навчання для майбутнього» - найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички.
Мені випала почесна міссія бути старшим викладачем групи 63-А "Тренери з інформатики в початковій школі", яка мала налічувати 24 слухача - по кількості районів (міст) Миколаївської області. На жаль, до складу групи не увійшли представники Баштанського, Врадіївського, Жовтневого районів.
Але 21 вчитель, пройшовши 21-22 березня дистанційний вступний етап навчання долучилися до очного тренінгу 23-24 березня тривалістю 12 годин, на якому педагоги розпочали виконувати 1 і 2 модулі програми.
Попереду третій етап дістанционного навчання, тривалістю 6 тижнів, під час якого вчителями освоюються 3 - 8 модулі програми.
Основний курс освітньої програми «Навчання для майбутнього» покликаний допомогти вчителям реалізувати особистісно орієнтоване навчання учнів шляхом інтеграції з освітньою технологією – методом проектів.
Завдання Основного курсу:
- визначати учбові цілі проекту відповідно до державних освітніх стандартів і розвитку ключових компетентностей, заснованих на цінностях, знаннях і уміннях, необхідних людині в XXI столітті;
- формувати уміння планувати і організовувати проектну діяльність учнів відповідно до поставлених цілей;
- навчити організовувати оцінювання проектної діяльності учнів;
- дати технологічні навички створювати необхідні матеріали для підтримки проектної діяльності.
Крім того, очно-дистанційний курс вирішує завдання формування мережевої культури педагогів.
Перевагами курсу є:
- зручна система навігації в дистанційній оболонці, побудованій на технології Moodle;
- широкі можливості по взаємодії слухачів з викладачем і один з одним через систему повідомлень, форумів, чатів;
- велика кількість наданих ресурсів;
- постійна рефлексивно-оціночна діяльність;
- можливість проходження дистанційної частини курсу в зручному темпі;
- можливість параллельно з навчанням упроваджувати ідеї програми в професійній діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар