Навчально-тематичний план підвищення кваліфікації інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів спрямований на досягнення загальної мети – приведення фахового та кваліфікаційного рівня фахівців у відповідність до сучасних вимог щодо сутності та складових його професіоналізму. Тому зміст курсів, форми, методи організації навчального-виховного процесу мають відповідати сучасному рівню розвитку наук психолого-педагогічного циклу, а також бути віддзеркаленням сучасного світового рівня розвитку дошкільної освіти.
Навчально-тематичний план підвищення кваліфікації інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів включає: поглиблення науково-теоретичних знань слухачів, психолого-педагогічних основ розвитку та виховання дітей дошкільного віку; ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом та новітніми технологіями щодо роботи з дітьми дошкільного віку; надання слухачам методичної допомоги в удосконаленні рівня професійної компетентності, сприяння глибокому усвідомленню змісту, структури навчально-виховного процесу відповідно до сучасних вимог, формування інноваційної та інформаційно-комунікаційної культури педагога. У даному навчально-тематичному плані закладено поєднання прогресивних андрогенних тенденцій, потреб часу та вимог нормативних документів.
Курси спрямовані на розвиток творчості інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів, ініціативності, самостійності мислення, гуманного ставлення до вихованців, вміння здійснювати власний вибір методик, інноваційних технологій, форм роботи, свідомо адаптувати інформацію до умов роботи в дошкільному навчальному закладі.
План є диференційованим за рівнем професійної кваліфікації і досвіду працівника. Такий розподіл здійснено на підставі змісту загальних вимог до кваліфікаційних категорій інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів та педагогічних звань.
Навчальний план розрахований на 162 годин: з них 108 години – аудиторні, 54 години – самостійна робота. Важливим компонентом плану є наявність циклів: соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного. Кожний цикл має своє значення в навчально-тематичному плані освітньої діяльності інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів. Соціально-гуманітарному і діагностико-аналітичному циклам відведено по 10% від загальної кількості годин, відповідно професійний цикл займає 80% навчальних годин.
Модуль соціально-гуманітарних дисциплін розрахований на 36 годин: із них 10 годин – аудиторні заняття та 26 години – самостійна робота.
Метою соціально-гуманітарного модуля є оволодіння філософсько-методологічними основами педагогіки і психології, принципами гуманізації і демократизації освіти, умовами для розвитку і самореалізації особистості;
На цикл професійних дисциплін відводиться 108 години: із них 88 годин – аудиторні , 20 годин – самостійна робота слухачів. Його зміст передбачає оновлення професійних знань із теорії та методики навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку; щодо фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку в дошкільному навчальному закладі, планування навчально-виховного процесу, ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом, педагогічної інноватики та сучасної педагогічної психології.
Діагностико-аналітичний цикл розрахований на 18 годин: із них 10 годин – аудиторні, 8 – самостійна робота. Діагностико-аналітичний цикл є інваріантний. Передбачені в ньому форми контролю та діагностики дають можливість слухачу, спираючись на результати вхідного діагностування, вивчивши необхідний курс, реалізувати набуті знання й вміння під час виконання і захисту індивідуальних або колективних творчих проектів та на вихідному комплексному діагностуванні.
Важливе місце в підвищенні професійного рівня інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів займає самостійна робота, яка здійснюється у ході виконання авторських, групових чи колективних творчих проектів.
9 коментарів:
Перший день від навчання: велика подяка Лії Миколаївні за її терпіння.
Перший день навчання закарбувався у пам'яті досить високою продуктивністю - самостійне створення електроної адреси для "чайників" - складне завдання!
16 березня 2015 року я прийшла на курси підвищення кваліфікації, де познайомилася зі своєю групою, та кураторм Олійник Лією Миколаївною.Знайомство та спілкування з ними залишили приємні відчуття та емоці.В колективі дуже теплі та приємеі відносини. Сподіваюся на таку ж приємну та плодотвірну роботу.Дякую.
Враження від першого дня дуже позитивні. Очікування нового, цікавого, корисного для подальшої роботи з дітьми.
дуже цікава була вже перша лекція,дякую
Позитивні враження вже від першого дня спілкування.Велика подяка куратору Олійник Ліі Миколаівні за іі терпіння та розуміння.
Мені дуже сподобалося наше знайомство.І надіюсь,що такі враженя залишуться до кінця наших курсів.
В захваті від педагогів, надзвичайно професійні, розумні та цікаві викладачі. Кожен залишає приємні враження та надає допомогу в подальшій трудовій діяльності. Дякую.
Їхала на курси навчитися, перейняти, щось нове, цікаве. Повернулася з курсів з багажом цікавих ідей та навичками їх впровадити. Дякую.
Дописати коментар