Страницы

середа, 5 лютого 2014 р.

Конспект комбінованого заняття з сенсорики, малювання та розвитку мовлення в групі раннього віку ДНЗ

 Столярчук Тетяна Олександрівна, 
вихователь ДНЗ № 103 
Миколаївської міської ради

Конспект комбінованого заняття з сенсорики, малювання та розвитку мовлення 

Тема: Стрічки для рукавичок.

Програмовий зміст: заохочувати дітей до обстеження предметів, сприймати їх на дотик та розрізняти  фактуру. Закріпити поняття про величину (велика – маленька рукавичка), просторові відношення («на», «під», «в»), учити співвідносити кольори різнорідних предметів. Вчити дітей малювати лінії зліва направо, намагаючись проводити їх прямо без зупинки, бачити в лініях образ предмета. Закріпити навички правильного тримання та користування фломастером. Розвивати естетичне сприйняття предмета.
Обладнання: фломастери, стрічки та рукавички різного кольору (червоного, зеленого, синього, жовтого, голубого, білого), пара великих червоних рукавиць, аркуші паперу формату А5 із зображенням рукавичок.
Хід заняття 
Вих.: Дітки, мені здається, до нас в групу приходив гість. Можливо він приходив навіть вночі, коли ви спали. А дізналася я про гостя по ось цій рукавиці. ( вихователь показує дітям велику червону рукавицю)
- Як ви думаєте, чия це рукавиця? (Діда Мороза).
Діти разом з вихователем розглядають рукавицю, прикладають до ручок, мнуть її, проводять по ній долоньками. (Рукавиця червоного кольору, велика, м’якенька, гладенька).
Вих.: Дітки, пам’ятаєте на Новорічному святі  із рукавиці  Дід Мороз діставав подарунки. Можливо і в цій рукавиці також щось є? Давайте перевіримо.
Діти по черзі дістають із рукавиці маленькі рукавички різного кольору, називаючи колір.
Вих.: Дідова рукавиця велика, а твоя, Артем, яка рукавичка? (Маленька).
Вих.: У маленької онучки
Взимку часто мерзнуть ручки.
І тому вдягла Марічка
дуже теплі рукавички.
- Дітки, давайте надінемо рукавички. 
Діти надівають рукавички та обстежують їх. (колір, маленькі, м’якенькі, на всіх рукавичках біленькі стрічки). Діти проводять пальчиком по стрічці. (стрічка рівненька).
Гра з рукавичкою «Холодно – тепло» Діти ховають руки за спинки. Якщо вихователь говорить слово «холодно»  - діти показують руку в рукавичці, якщо слово «тепло» - руку без рукавички.
Вих.: Можливо Дід Мороз і для мене  щось заховав в рукавичці? (дістає червону стрічку із рукавиці)
Вих..: Червона стрічка довга, а біленькі на ваших рукавичках які? (Короткі)
Вихователь розтягує стрічку, тримаючи в руках.
- Дітки, проведіть пальчиком по червоній  стрічні. Стрічка рівненька гладенька. Давайте. я цю стрічку покладу на стіл, а ви вздовж неї розкладемо свої рукавички.
Вих.: Малята, можливо Дід Мороз і другу рукавицю лишив в групі. Давайте пошукаємо її. 
Гра «Знайди рукавицю» Мета: формувати уявлення про просторові відношення: на, під, в. Вчити дітей орієнтуватися в просторі, знаходити предмет в групі.
Діти знаходять другу рукавицю. порівнюють її із першою, роблять висновок, що вона така сама як і перша (велика, червона, м’якенька), дістають рукавички.
Вих.: Діти, покладіть свою рукавичку напроти рукавички такого ж кольору, вздовж стрічки. 
Вих.: Малята, щоб наші рукавички не губилися, нам допоможуть ось такі різнокольорові стрічки. (вихователь пропонує дітям кошик із скрученими різнокольоровими стрічками)
 Діти беруть стрічки, називають їх колір. потім рівненько розкладають їх на килимку. Пальчиком проводять по стрічці зліва направо, промовляючи слово «рівненька».
Вих.: Дітки, зверніть увагу, на кінцях стрічок є шорсткі подушечки – липучки (діти пальчиками обстежують липучки) На рукавичках також є м’які подушечки – липучки. Вони і допоможуть нам прикріпити стрічки до рукавички.
- Малята,  візьміть рукавички такого ж кольору, як і ваша стрічка і з’єднайте їх за допомогою липучок.
Діти на килимку з’єднують рукавички, потім розтягують їх між руками. так щоб стрічка була  рівною.
Стрічка, стрічка,
Ти хоч невеличка, 
Зате чарівничка.
Маленька, гладенька і дуже рівненька.
Вих.: Дітки, я думаю. що наші рукавички ніколи не будуть губитися. А щоб Дід Мороз дізнався про це, давайте намалюємо стрічки з рукавичками і відправимо йому наші малюнки ось в цьому гарному конверті.
Діти сідають за столи
Вих: Малювати стрічки ми будемо фломастерами. Давайте привітаємося з ними.
Пальчикова гімнастика
Я рівненький та довгенький.
Маю носик я гостренький
На папері слід лишаю 
Та всіх діток потішаю.
Вих.: Малята, намалюйте стрічки між рукавичками. Малюйте старанно, стрічки повинні бути рівненькі і такого ж кольору, як і рукавички.
Діти виконують роботу. Вихователь контролює виконання роботи та допомагає дітям за потребою.
Вихователь хвалить всіх дітей, пропонує скласти малюнки в конверт із зображенням Діда Мороза та віднести на пошту.

Немає коментарів:

Дописати коментар