Страницы

середа, 5 лютого 2014 р.

Конспект заняття з фізичного виховання в групі раннього віку ДНЗ

Вербицька Олена Миколаївна, 
вихователь ДНЗ № 5 
Миколаївської міської ради

Конспект заняття з фізичного виховання в групі раннього віку 

Тема: «Зимові пригоди»
Програмовий зміст : вчити підстрибувати на місці  на двох ногах; перестрибувати через мотузку; розвивати координацію рухів та відчувати рівновагу під час ходьби по дошці; розвивати інтерес до виконання вправ та рухливої гри; сприяти розвитку фізичної активності малят, створюючи в групі веселу, доброзичливу атмосферу; виховувати у дітей позитивні емоції, піднесений настрій.

Попередня  робота: індивідуальна робота з дітьми в ходьбі та підстрибуванні на місці.
Обладнання:шапка  кішки, кишенька з зображенням  мишенят, дві дошки,  парканчик.  
                                              ХІД   ЗАНЯТТЯ
I частина
Діти заходять до спортивного залу.  Привітання з гостями
ВИХОВАТЕЛЬ .   Діти,сьогодні я вас запрошую в гості до кішки і  мишенят.
                               Але  зараз зима, на вулиці холодно.
                               Так давайте будемо одягатися.                                                                          (Діти з вихователем імітують послідовність одягання зимового одягу:штанці, кофтинку, чобітки, шубку та шапочку )
                              -Всі готові? Рушаймо!
                               Ось крокує завзято
                               Діточок дружненький ряд
                               Йдуть хлоп`ятка та дівчатка
                               До сіреньких кошенят.
(Діти крокують зграйкою за вихователем )
                              Снігу випало багато
                              Саме в цю чудову мить
                              Ми підемо всі тихенько, 
                              Щоби носик не розбить.
( Ходьба на носках, руки в сторони )
                               А тепер,  як ведмежата,
                               По сніжку ідуть малята
                               Руки в бік ви підведіть,
                               Як ведмедики ходіть.
(Імітування ходьби ведмедика і звуконаслідування )
                              А тепер побіжимо,
                              Не впіймає нас ніхто!
 (Біг за вихователем )
                              Ніжки спритні у малят
                              І крокують, і біжать!
(Ходьба за вихователем )
 ВИХОВАТЕЛЬ:
                             Ось  ми і прийшли до кішки
 КІШКА  (вихователь одягає шапку кішки):
                            -Мяу! Добрий день, малята! 
Як чудово,
 що ви до мене завітали!  Я зібралася робити зарядку.
                       Може і ви до мене приєднаєтесь.
Відповіді дітей.
II частина
1.Загальнорозвиваючі вправи
КІШКА:
                       - Мяу! Як чудово!!
                        Тож ставайте, починаймо.
                        1.Сіра кішка нас вітає,
                        Вгору голову та лапки піднімає,
                        Потім вниз їх опускає.
 В.п.-О.с.    -піднімання рук через сторони вгору( 4р).
                       2. Кішка теж із снігом грає,
                          Сніжки зліпить і кидає.
В.п.-О.с.    - руки на поясі,  імітування ліплення і кидання  сніжок (4р).
                        3. На санки з кішкою сідаєм,
                        З гірки весело рушаєм.
В.п. –О.с.   - ручки на поясі. Присісти руки вперед (сіли, поїхали,                           весело,швидко)         
                          Встали, міцно тримайтесь за кішку, щоб не впали  .
                         4. Діти кішечку вітають, 
                           Поцілунки посилають.
В.п.-О.с .   -  діти імітують поцілунки(4р).

2.Основні види рухів
 КІШКА:
                      -Мяу,м’яв- які молодці дітки!
                       -Мяу,а чи ви вмієте підстрибувати,  як підстрибую я.
                       - Ось так!
Діти виконують стрибки.
 КІШКА:         -Мяу,м’яу, молодці .Ніжки всі зігріли?
 Відповіді дітей.
 КІШКА:         -А зможете перестрибнути через цю крижану доріжку?                                                                                                                   
                          -Ось як я!
(Перестрибує через мотузку)
                         -Мяу,м’яв, молодці,спритні ви, малята.
                         По доріжці сніговій
                         Підем до мишеняток.
(Ходьба один за одним по дошці )  . 
Спосіб організації індивідуально-поточний
                         По доріжці гарно йшли,
                         Подивіться,  щось знайшли!  
(Діти розглядають чарівну сніжку, з якої вихователь дістає кишеньки з зображеннями мишенят)
                         -Раз,два,три- ви не малята,
                          А маленькі мишенята.
                         -Тож пограємо дружненько! (2р).
3.Рухлива гра  «Кішка та мишенята»
(Діти одягають масочки мишенят )
 ВИХОВАТЕЛЬ:  Кішка спить на кучугурі  
                                Серед сніжного двора
                                Підбігають мишенята
                                Кішка гучно каже –«Мяу»
(Дітки –«мишки» тікають за  парканчик )
                                Не впіймала я нікого,сумно
                                Подрімати знов розумно.
(Повторити 2 рази )
III  частина
Дихальна вправа
(Вихователь спонукає дітей вдихати носиком,а видихати ротиком,промовляючи «пі-пі-пі»).
 КІШКА:               Мур,мур,ідіть до мене
                              Заморилися ,спортсмени.
                              Киця носиком вдихає,
                               Потім  «мяу» промовляє.
                               А маленьким мишеняткам
                              Пі-пі-пі- слід вимовляти(3р.)
                              Три,два,один- ви знов малята.
(діти знімають кишеньки)
Вихователь 
                         Всі ми весело пограли, 
                         Кицю з мишатами привітали 
                         Дружно в саночки всі сідаймо і додому вирушаймо.
(Вихователь стає попереду,за ним діти шикуються в ланку, тримаючи один  одного за пояс. Виходять з групи).


Немає коментарів:

Дописати коментар