Страницы

пʼятниця, 31 січня 2014 р.

Конспект інтегрованого заняття в групі раннього віку ДНЗ

Шульга Анастасія Анатоліївна
Миколаївська область
м. Первомайськ
Первомайський ДНЗ

Конспект інтегрованого заняття

Тема: Пригоди в казковому лісі.
Мета: закріплювати знання дітей основних кольорів; понять «великий» та «маленький», знання про фрукти, вміння розрізняти і називати свійських тварин. Вчити відрізняти легкі і важкі предмети, розуміти, які з них тонуть, а які плавають; спостерігати за черепахою, виділяти її характерні особливості в зовнішньому вигляді. Розвивати дрібну моторику, орієнтування у просторі, тактильні відчуття, зв’язне мовлення. Виховувати бажання спільно виконувати завдання, цікавитись оточуючого світу.

Матеріал: дидактичні : черепаха і килимок, миска з водою, предмети легкі і важкі, 2 відерця, рушник, акваріум з черепахою
Методи і прийоми: ігрова мотивація, заохочення, частковий показ, індивідуальна допомога, сюрпризний момент.
Підготовча робота: виготовлення дидактичної черепахи, вправи на сенсорний розвиток, вивчення з дітьми кольорів на заняттях та у повсякденному житті.
Хід заняття:
Діти, запрошую сьогодні вас до казкового лісу. Подивіться, як тут чудово, які дерева, ялинки навколо. Чуєте, співають пташки.
Ой, хто це? Так - черепаха Туті. Яка вона за розміром? Вона мені здається дивною, таємничою. Давайте з нею пограємо, відкриємо її   таємниці.
- На зеленому кольорі, що є у черепахи? Так, це будиночок. Хто в  ньому живе? А щоб дізнатися, треба відчинити віконечка і побачимо, хто там живе.
- На рожевому кольорі що є у черепахи? Дерево. Тільки чогось не вистачає дереву. Давайте з вами приліпимо зелені листочки і яблучка. Яке стало красиве дерево.
- На червоному кольорі, кого ми бачимо? Це їжачок. Він мабуть ніс на голочках яблука і грушки і розгубив їх. Допоможіть їжачку наколоти фрукти.
- На зеленому кольорі хто це? Так. Маленькі курчатка. Вони шукають собі їжу. Давайте їх нагодуємо. Зробимо для них черв’ячків кришечок. 
-  На жовтому кольорі - веселий потяг. В ньому різнокольорові вагончики. Потяг не може їхати, тому що в нього поламані колеса.  Давайте відремонтуємо його. Пристебнемо ґудзики. А ще тут не вистачає фвіконець. Давайте пристебнемо віконечка.
- Ось яка цікава черепаха Туті. Вона розповіла мені, що в неї загубився синочок Кроха - черепашеня. Допоможемо знайти синочка?
- Подивіться, діти, тут якийсь килимок. Мабуть тут черепашеня.
- Кого ми тут бачимо? Це баранчик. Як він кричить? Натисніть на кнопочку.  Чуєте, діти, він промовляє за вами. Давайте доторкнемося до "вушок. Вони шелестять. А це хто? Чуєте? (натискається поросятко) А це хто? Качка. Як каже качка? Давайте перевіримо. Натисніть кнопку. Качка якась дивна, що у неї в дзьобі? Дзеркало. Подивиться всі у дзеркало і всміхніться.
- А це корова, як вона каже? Ще в неї шелестять вуха.
  - Діти, дуже цікавий килимок. Але черепашеняти тут нема. Ходімо шукати далі.
   - Ось ми пришли з вами до озера. Тут на березі лежать різні предмети. Ми будемо опускати їх у воду. Для того щоб не намочити рукава, що треба зробити?
- Скажіть, які з них потонули? Потонули тому, що важкі. А які плавають? А плавають - легкі. Ті, які потонули треба витягти у відерце зеленого кольору, а що плавають - у відерце червоного кольору.  Витираємо руки.
- Ой, а ось і черепашеня Кроха. Давайте його розглянемо. Скільки в нього лапок? Що він носить на собі? А де його голівка? Чи вміє він плавати?
- Ось і знайшли синочка для мами черепахи. тепер можемо повертатися назад додому.

Немає коментарів:

Дописати коментар