Шевченко Ольга Володимирівна
вихователь ДНЗ 131
м.Миколаїв
Конспект заняття з розвитку мовлення в середній групі
Звукова культура мовлення: продовжувати роботу над розвитком точності та чіткості рухів артикуляційного апарату у поєднанні з рухами кістей рук, вчити інтонаційно виразно передавати слова головних героїв казки, розвивати силу голосу, мовленнєве дихання.
ТемаПереказ казки «Котик і Півник»
Програмовий зміст:
Зв’язне мовлення: формувати вміння переказувати казку спільно – «ланцюжком», емоційно передавати діалоги героїв казки, формувати уміння давати характеристику вчинків персонажів, стимулювати вживання мовних і позамовних засобів виразності.
Граматика: закріплювати вміння узгоджувати різні частини мови в роді числі і відмінку, виховувати прагнення до чистоти і граматичної правильності мовлення.
Словник: збагачувати словниковий запас новими для дітей словами «бандура», «підкрадатися», фразеологізмами «блимати очима»,образними словосполученнями (жили-були, бринь-бринь-бриноньки, тринь-тринь-триноньки), продовжувати збагачувати та активізувати словник прислів’ями. Сприяти розвитку пізнавальної та мовленнєвої активності, ініціативності, пам’яті та мислення.