Єдина Країна! Единая Страна!

вівторок, 26 березня 2019 р.

Навчання в МОІППО Група № 73 "Учителі початкових класів (2 клас) (очно-дистанційна форма навчання)"

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти проводить навчання із застосуванням дистанційних освітніх технологій та дистанційної форми навчання у сертифікованому інформаційно-освітньому середовищі Інтернет-навчання Moodle, яке дозволить Вам не тільки ознайомитися з навчально-методичними матеріалами, а й здійснювати взаємодію з викладачами на відстані.

неділя, 24 березня 2019 р.

Нова українська школа - вчителям інформатики

З 1 вересня 2019 року Нова українська школа прийде у всі другі класи початкової школи України. Мета цієї публікації - познайомити вчителів інформатики, які будуть реалізувати інформатичну освітню галузь за Державни стандартом початкової освіти (2018 року) у других класах початкової школи, з нормативною базою НУШ.

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

субота, 16 березня 2019 р.

Навчатися цікаво і весело - можна!

Чи можна отримувати радість від навчання? Чи реально за п'ять днів знайти більш 30 друзів? А якщо  ти жінка з величезним життєвим та психолого-педагогічним досвідом? 
Відповіді: Так. - Так. - Так!

Життя у черговий раз зробило мені чудовий подарунок. Напередодні 8 березня я отримала запрошення на авторський семінар-тренінг з методики роботи за програмою міжкультурної та громадянської освіти "Український віночок" курсу "Культура добросусідства" для педагогів ЗДО Одеської та Херсонської областей, який відбувся у рамках проекту "Розвиток демократичного середовища і толерантності через співробітництво освітян та батьків у закладах дошкільної освіти, початкової школи і громадах" за підтримки Посольства Королівства Норвегії в Україні від ГО "Інформаційно-дослідницький центр "Інтеграція та розвиток" та КЗВО "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради 11-15 березня 2019 року у місті Чорноморську Одеської області.

понеділок, 25 лютого 2019 р.

Google моя любов!

Сьогодні стрічка у Facebook рясніє повідомленнями про надзвичайно важливу подію для всіх освітян України. 

23-24 лютого 2019-го року у приміщенні конференц-зали НСК Олімпійський» (за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 55) відбувся тренінг до курсу «Додатки Google в освітній діяльності. Для тренерів» у рамках співпраці Міністерства освіти та науки України та компанії Google Україна у освітній сфері. Одним зі студентів цього курсу серед 25 учасників зі всіх регіонів України  пощастило бути й мені.

вівторок, 12 лютого 2019 р.

Навчання в МОІППО. Група № 39 "Учителі початкових класів (2 клас) (очно-дистанційна форма навчання)".

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти проводить навчання із застосуванням дистанційних освітніх технологій та дистанційної форми навчання у сертифікованому інформаційно-освітньому середовищі Інтернет-навчання Moodle, яке дозволить Вам не тільки ознайомитися з навчально-методичними матеріалами, а й здійснювати взаємодію з викладачами на відстані.

Moodle відрізняється простотою й доступністю для розуміння. Для роботи в Moodle необхідно мати основні навички роботи на комп'ютері та логічне мислення.

пʼятниця, 8 лютого 2019 р.

Навчання у МОІППО. Група №128. Вихователі ЗДО з проблеми "Ранній вік"

У два перших тижні лютого у МОІППО відбуватиметься навчання вихователів ЗДО Миколаївської області з проблеми "Ранній вік". Група № 128.  
І хай на дворі зима, педагоги налаштовані оптимістично. Вони прийшли на курси підвищення кваліфікації у МОІППО, щоб відновити професійні знання, поділитися один з одним власним досвідом й головне набути компетентностей, що необхідні сучасному вихователю, який працює у закладі дошкільної освіти з найменшими вихованцями.
Навчання відбувається у дні, коли на громадське обговорення винесено проект (суттєвих) змін до Закону України «Про дошкільну освіту». 
Пропозиції та зауваження МОН України просить надсилати до  01.03.2019 р. на e-mail: a_hryshchenko@mon.gov.ua

середа, 6 лютого 2019 р.

Освітяни Миколаївщини відзначили всесвітній День безпечного Інтернету 5 лютого 2019 року


Освітяни Миколаївщини
відзначили всесвітній День безпечного Інтернету
5 лютого 2019 року
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та освітяни Миколаївщини долучилися до відзначення Дня безпечного Інтернету 5 лютого 2019 року! День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) цього року у світі проходив під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”. Цей день в Україні є одним із ключових для поширення ідей безпечного користування Інтернетом та сучасними цифровими технологіями.
До відзначення Дня безпечного Інтернету у цьому році долучилися 179 закладів освіти з 20 районів та міст Миколаївщини. 5708 осіб: педагогів та учнів закладів освіти Миколаївської області стали учасниками загальнонаціональних заходів для освітян та дітей і молоді.
Щороку в Україні зростає кількість дітей, які отримують доступ до Інтернету, а разом з тим все більш поширеними стають явища злочинів сексуального характеру щодо дітей в онлайн просторі, що спричиняють кібер булінг дитини в мережі Інтернет та булінг в школі.

субота, 2 лютого 2019 р.

Кейс технологія як форма інтерактивного навчання молодших школярів в умовах НУШ

На сучасному етапі реформування освіти в Україні особливої гостроти й актуальності набувають питання розвитку розумових здібностей учнів у процесі їхньої соціалізації з метою формування в них життєво важливих компетентностей. При цьому НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами.
Кейс – це події, які реально відбулися в певній сфері діяльності і які автор описав для того, щоб спровокувати дискусію в навчальній аудиторії, підштовхнути учнів до обговорення та аналізу ситуації, до прийняття рішень.
Кейс-метод сьогодні має активне застосовування в Україні, оскільки відповідає потребам часу і несе в собі великі можливості. В основу кейс-методу покладені концепції розвитку розумових здібностей.

вівторок, 29 січня 2019 р.

Разом для найкращого Інтернету! - День безпечного інтернету 2019

5 лютого 2019 року у світі відзначається День безпечного Інтернету  під гаслом  "Разом для найкращого Інтернету".
Цей день проводиться з метою залучити до дій кожного та кожну, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення найкращого цифрового досвіду.

ООН визнала право на доступ до Інтернету одним з невід'ємних прав людини. Згідно з резолюціями Генеральної асамблеї ООН, поширення інформації в мережі має бути максимально вільним, обмежуючись лише тими ситуаціями, коли воно може призвести до порушення чиїх-небудь прав, забезпечувати повсюдний доступ до мережі та співробітництво з ресурсами і організаціями, що сприяють вираженню громадської думки через Інтернет.

вівторок, 22 січня 2019 р.

Інтегроване заняття з ФЕМУ та розвитку мовлення з дітьми старшого дошкільного віку

Наєнко Олена Миколаївна
вихователь ЗДО  №148
м. Миколаїв
Інтегроване заняття з ФЕМУ та  розвитку мовлення з дітьми старшого дошкільного віку
Тема: «Космічна подорож»
Мета: виявити сформованість знань, вмінь та навичок у ознайомленні з природою та ФЕМУ.; 
- закріпити навички кількісної та порядкової лічби в межах 10, уявленні про геометричні фігури., навички орієнтування в просторі, знання про частини доби.;
- закріпити знання чистомовок, вмінь добирати потрібні за смислом слова; знаходити задані звуки у слові.
- розвивати доказове мислення;
- продовжувати роботу з розвитку зв'язного мовлення, збагачення словнику дітей.

Конспект заняття в старшій групі з математики

Гурко Ольга Сергіївна
Вихователь Себінського ЗДО
"Калинонька"
Новоодеського району
Миколаївської області


Конспект заняття в старшій групі з математики
Тема:Цікавинки  від Фіксиків
Мета: Закріплювати вміння  складати задачі на додавання та віднімання за малюнками в межах 10;
-визначати  час за годинником;
-порівнювати кількість  предметів ;
-розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу, спостережливість;
-виховувати кмітливість, бажання вивчати математику, доводити розпочату справу  до завершення.

Інтегроване заняття в середній групі

Змієвська Наталя Володимирівна
Вихователь Баштанського ЗДО №2
"Віночок"
Баштанськолго району 
Миколаївської  області

Інтегроване  заняття в середній групі
 Проблема: «Хто в математиці господар?».
  Тема: Числа та цифри в межах 5. Співвідношення цифри і числа і навпаки.   Порівняння груп предметів за кількістю та кольором. Геометричні фігури.
Мета:  продовжувати вчити лічити предмети в межах 5 кількісною лічбою; упорядковувати предмети за кольором,кількістю; вправляти у співвіднесені цифри та числа і навпаки; перевірити вміння дітей перелічувати предмети способом прикладання  ,торкаючись кожного предмета через ігри,практичні вправи,цікаві логічні завдання; заохочувати кожну спробу дитини розв’язувати математичні завдання; розвивати тактильні відчуття,мислення,увагу,посидючість; виховувати культурі математичного мовлення ,інтересу до математики, як веселої,простої та доступної науки.

Конспект заняття з розвитку мовлення в старшій групі

         

Кулешова Ольга Вікторівна
Вихователь ЗДО №143 
м. Миколаїв
       
     
Конспект заняття з розвитку мовлення в старшій групі
Тема : “До зайчика на допомогу”.

Програмовий зміст: 1.Звязне мовлення розвивати навички діалогічного мовлення; продовжувати вчити дітей самостійно, зв’язко та послідовно переказувати казки на підставі відтворення засобами драматизації змісту  прочитаного.
2. Лексика: допомогти зрозуміти значення нових для дітей іменників за змістом твору; сприйняти введенню їх в активний словник дитини.
3.Звукова культура мовлення: розвивати інтонаційну виразність мовлення; вправляти в передавати за допомогою інтонації різний настрій, емоційний стан.

Конспект заняття з правового виховання для дітей старшої групи

Грушевська Євгенія Вікторівна
вихователь ДНЗ №47 м.Миколаїв



Конспект заняття на тему: «Я родинне деревце намалюю, розфарбую листочки на ньому»
Програмовий зміст: познайомити дітей з поняттям «родинне дерево»; продовжувати формувати у дітей уявлення про родину, її склад,родинні стосунки; розвивати зв’язне  мовлення, логічне мислення, вчити розповідати про свою сім‘ю ; сприяти розвитку комунікативних здібностей, розвивати вміння спілкуватися; виховувати почуття гордості, любові та поваги до членів родини. Закріпити вміння симетрично вирізувати складену форму із заокругленням кутів за самостійно намальованим контуром. Удосконалювати навички вирізування ножицями. Викликати бажання створити колективну композицію з вирізаних листочків.

Комплексне заняття з ознайомлення з навколишнім світом та образотворчості в середній групі

Остра Людмила Христофорівна
Вихователь Баловненського 
ЗДО "Ромашка"
Новоодеського району
Миколаївської області
Комплексне заняття з ознайомлення з навколишнім світом та образотворчості в середній групі
Тема. Влітку на ставку.

Мета. Розширити і закріпити уявлення дітей про природу, підтримувати пізнавальну активність та інтерес до явищ та об’єктів довкілля. Закріплювати вміння використовувати елементи різних технік образотворчості (пластилінографія з використанням мозаїки з покидькового матеріалу, бісеру,  ґудзиків) для створення композиції. Розвивати пам’ять, увагу, уяву, дрібну моторику руки. Виховувати художній смак, допитливість, вміння самостійно доводити справу до кінця. Викликати захоплення, задоволення від роботи.

Конспект тематичного заняття з розвитку мовлення у старшій групі

Орлова Вікторія Вікторівна
Вихователь ДНЗ №17 м.  Миколаїв
Конспект заняття з розвитку мовлення

Тема: Сторінками зимових казок
Програмовий зміст:
Граматика: Вчити складати складнопідрядні речення зі сполучником тому що. Закріплювати вміння граматично правильно поєднувати слова: правильно узгоджувати прикметники з іменниками; вправляти у граматично правильному вживанні складних відмінкових форм іменників у родовому відмінку множини, а також відмінюванні дієслів за особами і дієслівних форм з чергуванням приголосних в основі. Розвивати мовне чуття, мислення, пам'ять. Виховувати зацікавленість казками та шанобливе ставлення до книг.

Інтегроване заняття з розвитку мовлення в старшій групі ЗДО

Демидова Жанна Володимирівна
Вихователь  Козубівського ЗДО
Доманівського району 
Миколаївської області

Інтегроване заняття з розвитку мовлення в старшій групі ЗДО

Тема: Осінь

Мета:  збагачувати словниковий запас дітей, продовжувати формувати вміння вихованців відповідати на запитання; продовжувати вчити дітей утворювати від заданих слів зменшувально-пестливі форми; продовжувати формувати співвідношення геометричних фігур з предметами; закріпити цифру 1 і 2 , більше – менше; розвивати мовне дихання та координацію рухів; виховувати вміння працювати в команді, колективно.

Конспект заняття з розвитку мовлення в молодшій групі

Гаврилюк Агнесса Іванівна
вихователь ЗДО №53
м. Миколаїв
Конспект заняття з розвитку мовлення в молодшій групі
"Подорож у країну Мультляндію"

Програмовый зміст:
   Ознайомлення з природою: вчити дітей називати овочі і фрукти; закріпити вміння розрізняти та називати комах.

Конспект заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей старшого дошкільного віку

Вихователь Хіньова Тетяна Олександрівна
ЗДО №10
м. Миколаїв
Конспект заняття
з ознайомлення з навколишнім світом
для дітей старшого дошкільного віку

Тема: Безпека на дорозі

 Програмовий зміст:
- продовжувати формувати у дітей уявлення про поняття “небезпека”;  закріплювати знання  про види світлофорів, дати поняття що вони керують складним рухом транспорту і пішоходів на вулицях і дорогах; продовжувати знайомити дітей з правилами дорожнього руху,  дорожніми знаками,  зеброю;       - розвивати вміння  використовувати набутті знання в повсякденному житті;  аналізувати, робити висновки, узагальнення;                                       
- виховувати культуру поведінки на вулиці. 

Конспект заняття для дітей молодшого віку «Наші оченята – це віконця у світ» (валеологія)

Попович Валентина Олександрівна
Вихователь ЗДО №50
м. Миколаїв
Конспект заняття
Для дітей молодшого віку
«Наші оченята – це віконця у світ»
(валеологія)

Програмовий зміст:
Розширити знання дітей про значення зору в житті людини, продовжувати навчати бережного ставлення до своїх очей, вчити визначати стан та настрій людини по виразу її очей, розвивати зорову пам'ять, увагу, та спостережливість, виховувати дбайливе ставлення до очей

Словник:
Карі очі, зелені, блакитні, сірі та зелені.