Єдина Країна! Единая Страна!

середа, 31 травня 2017 р.

Навчання правильному диханню за допомогою комплексу вправ дихальної гімнастики

Навчання правильному диханню за допомогою комплексу вправ дихальної гімнастики

Марія Глазова 

інструктор з фізично виховання 
ДНЗ №127 м.Миколаїв 

Мета: Навчати  правильному диханню за допомогою комплексу вправ дихальної гімнастики. 
1. "Паравозик".Ходьба (на місці), роблячи поперемінні рухи зігнутими в ліктях руками і приказуючи "чух-чух-чух".Піднятися на носки,вдихнути через ніс,видихнути "ту-ту-у-у-у".       
2. "На лужку". Руки вгору до сонечка - видихнути носом,присісти - вдихнути через рот.

Граємо у футбол з дітьми 5-6 років

Граємо у футбол з дітьми 5-6 років

Олена Мазепа
інструктор з фізичної культури 
ДНЗ № 140 м. Миколаїв

Грають дошкільнята за спрощеними правилами.
Правила гри у футбол:
1. Одяг гравців має відповідати порі року (спортивна форма, кеди, футболки гравців одного кольору, капітан команди має бути з кольоровою нарукавною пов'язкою)
2.     У грі беруть участь дві команди по 5 дітей та інструктор.

Спортивна розвага «Щоб не трапилось біди, обережні будьте Ви»

Інструктор з фізичної культури
Черняк А.О.
ДНЗ№134  м. Миколаїв

Спортивна розвага 
«Щоб не трапилось біди, обережні будьте ви»

Мета:
Вчити бути уважними та обережними на вулиці та вдома під час ігор;
Формувати у дітей інтерес до фізкультури та спорту;
Розвивати фізичні і вольові якості;
Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: Світлофор, 6 клумб, 2 машинки, 2 великі м’ячі, 12 іграшок, 2 вогні, 2 носилок, 6 кубів, 2 відра, 2 пожежних рукава.

Хід розваги:
До зали заходять діти під музичний супровід, шикуються біля стільців.
Ведуча : Добрий день шановні гості дуже раді вас вітати на нашій спортивній розвазі  « Щоб не трапилось біди, обережні будьте ви!» Малята ви готові починати наші змагання?

вівторок, 23 травня 2017 р.

Рухлива гра "Неси, передавай, кокос не втрачай"

Рухлива гра "Неси, передавай, кокос не втрачай" для дітей старшого віку
Авторська розробка інструктора з фізичної культури Березанського ДНЗ "Сонечко"
смт. Березанка Миколаївської області
Савчук Олег Володимирович

Мета:вправляти дітей у стрибках з просуванням вперед, вчити дотримуватись правил рухливих ігор та правил безпеки під час виконання вправ; розвивати рівновагу, спритність, швидкість; виховувати дружні стосунки в колективі.
Матеріали для гри: м*ячі ("кокос"), кеглі, маски мавпочок.

Хід гри:
Дітям одягають маски "мавпочок", ділять на дві команди. Діти стрибають до умовної позначки (кеглі), обминають її, затиснувши "кокос" (м*яч) між колін. Повертаються і віддають м*яч наступному гравцеві.

понеділок, 22 травня 2017 р.

Гумористична сценка "Сміливі кухарі" для розваг у дошкільному навчальному закладі

Картинки по запросу поварята картинки
Гумористична сценка "Сміливі кухарі"

Автор: Горяїнова Олена Вікторівна, інструктор з фізкультури ДНЗ №34 "Зірочка", м. Первомайськ Миколоївської області

Розігрується дошкільниками і може бути використана на святах в ДНЗ.
Учасники: троє дітей у ковпаках кухарів, з великою кастрюлею, ложкою, чоловічим черевиком у руках.
Під музику з м/ф "Рожева пантера" діти навшпиньках заходять до зали, озираються навкруги. 
Далі декламують вірш, з відповідними до тексту рухами.

Рухлива гра «Гривня до гривні» для дітей старшого дошкільного віку

Авторська розробка інструктора з фізичної культури ДНЗ № 14 "Дзвіночок" м. Вознесенськ Миколаївської області

 Константінова Ірина Олександрівна

Мета:  удосконалювати  навички  ходьби  та  бігу;  розвивати спритність  і вміння діяти за сигналом. Розширювати знання дітей про гроші. Розвивати увагу вміння орієнтуватись у просторі.

Матеріали для гри: прапорці із зображенням грошової одиниці гривні номіналом 5, 2, 1, 10 гривнів, роздаткові  зразки грошових одиниць 1 гривня - 8 шт., 2 гривні - 8 шт., 5 гривень - 8шт., 10 гривень - 8 шт.


пʼятниця, 28 квітня 2017 р.

Творчий колективний проект "Розвиток зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку"

І знову на кафедрі теорії й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічнеої освіти маленьке свято!

Отримали свідоцтва про закінчення навчання на курсах підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів області слухачі групи № 92 "Вихователі ДНЗ зі с/к "Наступність дошкільної та початкової освіти".


неділя, 2 квітня 2017 р.

Використання базових сервісів Google в організації змішаного навчання у системі післядипломної педагогічної освіти

УДК 378.37.08
ЗБІРНИК КОНКУРСНИХ РОБІТ ЗА ПІДСУМКАМИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
НА КРАЩУ ВИПУСКНУ РОБОТУ 
СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ У 2015–2016 РОКАХ
За загальною редакцією 
Сорочан Т. М. – доктора педагогічних наук, професора, директора ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України;  Оліфіри Л. М. – кандидата педагогічних наук, доцента, заступника директора ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

РОЗДІЛ ІІ. КОНКУРСНІ РОБОТИ ПЕРЕМОЖЦІВ У 2016 РОЦІ 
І МІСЦЕ Олійник Л. М. м. Миколаїв

четвер, 30 березня 2017 р.

Творчий колективний проект "Соціально-моральний та емоційно-ціннісний розвиток дітей 3-го року життя"

Добігає завершення навчання на курсах підвищення кваліфікації у МОІППО слухачів групи № 65 "Вихователі ДНЗ (з проблеми ранній вік)"

Навчально-тематичним планом освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи загальної середньої освіти передбачено написання випускної роботи. 

З 35 педагогів групи шість писали індивідуальні випускні роботи і 29 осіб об'єдналися задля роботи над Творчим колективним проектом "Соціально-моральний та емоційно-ціннісний розвиток дітей 3-го року життя"

пʼятниця, 24 березня 2017 р.

Конспект інтегрованого заняття у різновіковій групі (ранній та молодший вік)

Конспект інтегрованого заняття
 у різновіковій групі 
(ранній та молодший вік)

Вихователь  ДНЗ №13 "Гвоздичка"
м. Первомайськ Миколаївської області
Панченко Ірина Григорівна

Тема:      Мишко захворів                                    
МЕТА: Закріпити знання дітей про лікарські рослини Украіни (липу, малину, калину). Вчити виділяти і правильно називати характерні ознаки рослин. Розвивати зв’язне мовлення, спонукати давати відповідь на запитання. Активізувати словник дітей різними частинами мови, сприяти правильному вживанню відмінкових закінчень. Виховувати інтерес до зображувальної діяльності та розвивати елементарні навички нетрадиційного малювання . Розвивати дотиковий, зоровий, слуховий та руховий аналізатори, естетичне сприймання. Вчити передавати ознаки, особливості образу діями, рухами, емоціями. Закріпити вміння дітей малювати калину нетрадиційним способом ( пальчиками). Збагачувати враження дітей від образотворчої діяльності за допомогою музики і поетичного слова. Спонукати до співчутливого ставлення до хворого, викликати бажання допомогти. Виховувати любов до рідного краю, бережне ставлення до природи.  

субота, 25 лютого 2017 р.

Вивчаємо інтернет в початковій школі

Інтерне́т (від англ. Internet), міжмере́жжя - всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж.

Перед вами затверджена колегією МОН версія програми з інформатики 2-4 класи за результатами коментарів дописувачів на EdEra та обговорень у робочих експертних групах після публічного обговорення.

Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний підхід та формування в учнівства важливих життєвих компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу. Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетецій, які сьогодні майже всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.

субота, 11 лютого 2017 р.

Коли робиш те, що подобається...

7-го лютого у Києві у HAB 4.0. відбулася подія, на яку я чекала цілий рік. Адже у пам'яті з минулої зустрічі учасників спільноти "Навчаємося з Google" 9 лютого 2016 року залишилися лише позитивні та корисні для подальшої професійної діяльності враження та думки.

Вже другий рік поспіль на День безпечного інтернету в нашій спільноті свято - Форум "Цифрове перетворення освіти". Цей захід відбувається завдяки спільним зусиллям двох чарівних жінок, профі з великої літери та надзвичайно харизматичним особистостям: Наталія Саражинська та Гущина Наталья.

вівторок, 17 січня 2017 р.

Курси підвищення кваліфікації «Вихователі ДНЗ з проблеми «Ранній вік» Група № 5

10 січня в МОІППО розпочалися курси підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів області у групі № 5 «Вихователі ДНЗ (Ранній вік)» за змішаною моделлю навчання, що передбачає суміщення занять у навчальних аудиторіях із самостійною та спільною роботою слухачів в інтернеті.  Для навчання на курсі у слухачів мали бути навички володіння інформаційно-комунікаційними технологіями на рівні початківець, що передбачено Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників 2013 року.

Слухачі групи - вихователі груп раннього віку дошкільних навчальних закладів Миколаївської області - самостійно пройшли попередню реєстрацію на сайті МОІППО та виконали в режимі он-лайн тестові завдання на визначення загального рівня психолого-педагогічних професійних знань.

пʼятниця, 16 грудня 2016 р.

Бути чи не бути хмарним технологіям у підвищенні професійної компетентності педагогів ДНЗ?

Добігло фактичного кінця навчання слухачів експериментальної групи 130-А "Педагогічні працівники ДНЗ", яку було включено до графіку курсів підвищення кваліфікації при МОІППО за Новим Основним курсом Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі.

У цій публікації маю проаналізувати хід навчання та його результативність. Зробити рефлексію власної викладацької, кураторської та тренерської діяльності протягом двох місяців у зазначеній групі.

неділя, 11 грудня 2016 р.

Викладання інформатики у початковій школі

В умовах постійного збільшення обсягів навчального матеріалу дитині дедалі складніше зібрати їх у цілісну картину.

Тож на зміну урокам, на яких традиційно здебільшого переважає вивчення теоретичного матеріалу, мають прийти компетентнісно орієнтовані, що сприяють цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення до пізнання.

Одним із ефективніших шляхів їх конструювання з урахуванням окреслених завдань є встановлення міжпредметних зв’язків – окремі короткочасні моменти включення в урок запитань і завдань з матеріалу інших навчальних предметів, що мають допоміжне значення для вивчення теми й сприяють глибшому сприйманню та осмисленню певного поняття.

пʼятниця, 2 грудня 2016 р.

Візитка до проекту "Креативність - базова якість особистості старшого дошкільника"


Бути креативним зараз популярно. Той, хто хоче отримати гарну роботу, неодмінно називає цю рису характеру у своєму резюме. Творчий підхід необхідний не тільки у виробничих справах, але й у повсякденному житті, адже дозволяє нестандартно вирішувати більшість звичайних завдань.

Люди з високим творчим потенціалом мають неоціненне достоїнство – вміння продукувати і втілювати яскраві, талановиті рішення. Традиційно до креативних відносять професії художників, артистів, дизайнерів тощо.

четвер, 1 грудня 2016 р.

Візитка до проекту "Самостійність - базова якість особистості старшого дошкільника"

Два місяці роботи пробігли як один день. 

Чи варто було все це опановувати? Так, адже сучасний педагог повинен рости сам і передавати свої знання учням. 
Чи важко було створювати проект? За браком часу так, але те, що зараз ми маємо чудовий матеріал для роботи - це варто того! 

У своєму арсеналі я мала знання щодо роботи з комп'ютером, з програмами Microsoft Word, Power Point, Excel і інші, проте з хмарними технологіями познайомилася вперше. 

Вперше створювала аккаунт, блог і це виявилося захоплюючим, цікавим, повчальним. Без такого тренера, як Лія Миколаївна було б важко все це освоїти. Вона впевнено, професійно і терпляче нам все викладала. Її відеоролики були корисні у роботі. 

30 листопада ми закінчуємо навчання... Проте у свої заклади ми підемо, озброєні передовим досвідом з комп'ютерних технологій і зможемо ділитися досвідом з колегами. Вдячна всім, хто допомагав у роботі, хто терпляче, крок за кроком допомагав прийти до фінішу!

вівторок, 29 листопада 2016 р.

Візитка до проекту "Самооцінка - базова якість особистості дошкільника"

Під час навчання за програмою Intel "Навчання для майбутнього" я залучилась до плідної роботи.  Вона складалася з очної та дистанційної форм роботи.

Вся проведена робота продемонструвала ефективність використання комп’ютерних технологій у роботі з колегами, батьками вихованців. Завдяки навчанню за програмою Intel «Навчання для майбутнього” я набула  нових навичок у роботі з сервером Googlе. Мала можливість співпрацювати  з колегами, що навчаються за програмою. 

понеділок, 28 листопада 2016 р.

Візитка проекту «Ініціативність - базова якість особистості дитини старшого дошкільного віку»

В умовах стрімкого розвитку технологій,  динамічність політичних і соціальних змін у соціумі, сучасне суспільство для свого успішного функціонування потребує ініціативних громадян. Тому є необхідність виховання ініціативної особистості, починаючи з раннього віку. Даний проект спрямований на створення умов для формування компетентності педагогів під час формування базових якостей дітей, а саме - ініціативності.

Ключові слова
Ініціативність  - якість особистості,  що виявляється в її прагненні та вмінні ініціювати справи і вчинки, активно їх реалізовувати та залучати до цього інших.
Ініціатива  -  окремий прояв ініціативності; здатність до активної діяльності, яка випереджає зовнішні вимоги.

пʼятниця, 25 листопада 2016 р.

Візитка проекту “Самосвідомість - одна з базових якостей старшого дошкільника”


Самосвідомість є вінцем розвитку вищих психічних функцій. Вона дозволяє людині не тільки відображати зовнішній світ, але, виділивши себе в цьому світі, пізнавати свій внутрішній світ, переживати його й певним чином ставиться до себе. У дошкільному віці виникнення самосвідомості - найважливіше досягнення у розвитку особистості дитини, а тому з'ясування психологічних та педагогічних умов її формування є особливо актуальним для правильної побудови навчально-виховного процесу. Отже, педагогам запропонована участь у проекті за темою: “Самосвідомість - одна з базових якостей старшого дошкільника”