Руденко Олена Дмитрівна
м. Миколаїв, ДНЗ № 17
Формування свободи поведінки через сенсорну гру
Свобода поведінки через сенсорну гру – свобода яка дисциплінує для діяльності і для праці.
Для цього потрібно у кожної дитині формувати здатність до активної індивідуальної дисципліни, допомогти усвідомити принцип колективного порядку, який базується на самодисципліні, з розумінням та врахуванням індивідуальних потреб і самостійної діяльності інших дітей. Свободна сенсорна гра – як вид діяльності, яка збирає інформацію, отриману за допомогою 5 огранів чуття, фіксує увагу на тому, що потрібно побачити, посмакувати, виміряти . Вона зорієнтована на даний час. Діти раннього віку в сенсорній грі засвоюють інформацію «маленькими порціями», послідовно шаг за шагом. Час засвоєння не дуже помітний. Увага дитини раннього віку вузько спрямована на вивчений фрагмент гри.