Ірина ТКАЧЕНКО,
кандидат психологічних наук,
м. Армавір,
Краснодарський край
Молодший шкільний вік є періодом ґендерної сегрегації, коли діти намагаються уникати представників іншого гендеру. Тенденція хлопчиків грати з хлопчиками, а дівчаток - з дівчатками починає проявлятися у дітей в 3-літньому віці і поступово підвищується до вступу в період статевого дозрівання.
Маккоби і Джаклін у своїх дослідженнях (як вказує Сандра Бем) прийшли до висновку про те, що в молодшому шкільному віці ґендерна сегрегація досить відчутна. Вони встановили, що діти з самими різними особистісними якостями прагнуть об'єднуватися в соціальні групи на основі спільності гендеру. І прийшли до припущення, що біологічна стать, соціальні гендерні ярлики і психологічна гендерна ідентичність діють спільно, змушуючи дитину об'єднуватися з дітьми однієї статі і уникати об'єднання з дітьми протилежної статі.