Олійник Лія Миколаївна
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
liyalno1@gmail.com
ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Постановка проблеми. Формування і збереження здоров’я людини, починаючи з дошкільного дитинства, важливо для нашої держави. Законом України «Про дошкільну освіту» у сьомій статті визначено завдання: «збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини» [6].
Традиційні класичні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку потребують доповнення такими педагогічними напрацюваннями, які б ефективніше та комплексно сприяли вирішенню завдань зміцнення здоров’я, підвищення рівня фізичної підготовленості, своєчасного фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку дошкільника й формуванню в нього свідомого ставлення до власного здоров’я.