Вільний вибір рухів дітьми на заняттях з фізичної культури
Кудрявцева Наталя Віловна
ЗДО №12 “Кораблик”
м. Миколаїв
Серед важливих завдань дошкільної освіти - забезпечення сприятливих умов для гармонійного фізичного розвитку дитини, рівень якого визначають одним із важливих показників стану здоров'я особистості. Зважаючи на це, особливого значення набуває рухова активність, яка є необхідною умовою для становлення й вдосконалення особистості дитини й виконує роль своєрідного регулятора та розвитку дитячого організму.
Щоб розширити умови для розвитку рухової - та здоров'я ощадної компетентності дитини, я використовую такий вид занять, як вільний вибір рухів дитиною.
Мета цих фізкультурних занять:
- закріплювати здатність дитини до самостійного застосування життєво необхідних рухів фізичних якостей, рухового досвіду;
- формувати навички самострахування, як засіб попередження травматизму;
- розвивати фізичні якості у вільній руховій діяльності;
- Виховувати інтерес до занять з фізичної культури, бажання долати труднощі, прагнення бути здоровим, товариськість.
На таких заняттях дошкільнята проявляють не тільки рухові вміння та навички, а й творчість, фантазію, самопізнання.
Під час підготовки до такого заняття необхідно раціонально розмістити інвентар, дотримуючись правил техніки безпеки.
У вступній частині заняття слід нагадати правила поведінки:
не заважай товаришам;
виконуй вправи правильно (точність рухів);
усі вправи виконуй в одному напрямку (в нашому випадку від гімнастичної стінки до модулів).
Тут дуже велика роль інструктора та вихователя, які:
пильно стежать за виконанням рухів;
забезпечують страхування;
вирішують конфліктні ситуації.
Під час підготовки до такого заняття необхідно раціонально розмістити інвентар, дотримуючись правил техніки безпеки.
У вступній частині заняття слід нагадати правила поведінки:
не заважай товаришам;
виконуй вправи правильно (точність рухів);
усі вправи виконуй в одному напрямку (в нашому випадку від гімнастичної стінки до модулів).
Тут дуже велика роль інструктора та вихователя, які:
пильно стежать за виконанням рухів;
забезпечують страхування;
вирішують конфліктні ситуації.
Також у вступній частині заняття діти виконують загальнорозвивальні вправи з самостійно вибраним предметом. Вправи виконуються за своїм бажанням. Інструктор тільки пропонує рух:
вправи для рук;
нахили;
повороти;
стрибки тощо.
Зазвичай, більшість дітей виконують ті рухи, які добре виходять, тому пильнуючи за дошкільнятами інструктор намічає подальший план індивідуальної роботи.
Подібні заняття:
приносять дітям емоціональне задоволення;
вселяють в них впевненість у своїх силах;
навчають пізнавати своє тіло та його численні можливості;
Допомагають відстежувати емоційний стан та настрій.
вправи для рук;
нахили;
повороти;
стрибки тощо.
Зазвичай, більшість дітей виконують ті рухи, які добре виходять, тому пильнуючи за дошкільнятами інструктор намічає подальший план індивідуальної роботи.
Подібні заняття:
приносять дітям емоціональне задоволення;
вселяють в них впевненість у своїх силах;
навчають пізнавати своє тіло та його численні можливості;
Допомагають відстежувати емоційний стан та настрій.
Немає коментарів:
Дописати коментар