Страницы

четвер, 11 червня 2020 р.

Фізкультура в стилі "Startap"


Датченко Людмила Василівна,
інструкторка з фізичної культури
ДНЗ №1 "Сонечко"
Березнегуватської ОТГ
Миколаївської області

Фізкультура в стилі "Startap"

Розглядаю заняття з фізкультури, як певний підсумок освітнього процесу, можливість для дітей втілити в життя, тобто в грі, здобуті знання, уміння і навички. Перевтілитися і прожити свою казку, історію, пережити свої емоції, здобути свій досвід, відчути захват від спільної роботи. Використовую дуже багато творів усної народної творчості, пов’язую тему заняття з фізкультури з темою освітнього процесу  протягом даного дня чи тижня. Впроваджую  цікаві новітні технології.
Мій “startap“  - я дуже багато говорю, а діти безперервно рухаються, відповідно заданої теми заняття. Працюю за програмою ”Дитина”(оновлена).


Заняття: «Пустотливі мишенята»
Мета.
Продовжувати  вчити дітей стрибати з висоти куба (20-25 см.); правильно групуючись під час приземлення з перекатом стопи з носка на п’ятку  та проповзати під гімнастичною лавою прогинаючи спинку. Стрибати навколо себе з поворотом на 90 градусів вліво і вправо.
Закріплювати вміння стрибати на двох ногах з торбиною затиснутою між колін з просуванням  у перед та повзання по гімнастичній лаві  в упорі на коліна та кисті рук; навички повзання на стопах та долонях між предметами.
Удосконалювати біг на коротку відстань на швидкість та ходьбу спиною  вперед.
Сприяти розвитку, рухового вестибулярного, зорового й тактильного апаратів.
Формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я, бажання зміцнювати та тренувати свій організм.
Розвивати фізичні властивості дітей  засобами здоров`язбережувальних технологій (методика М. Єфименка, фітбол-гімнастика, використання мудр, психогімнастики, пальчикової гімнастики, масажу).
Зміцнювати м’язи спини черевного пресу та формувати правильну поставу.
Вдосконалювати функції рівноваги та рухового контролю, тренувати серцево-судинну  та дихальну систему , стабілізувати нервову систему, психічний стан та фізіологічні функції організму.
Створювати позитивний емоційний стан та бадьорий, радісний настрій.
Виховувати дружні стосунки.
Інвентар:
2 гімнастичні лави шириною 20 см;
2 куби ;
2 мати;
мішечки з піском (200гр.);
м’який інвентар (4 шт.);
2 обручі;
2 дуги.
Хід заняття:
Інструктор: Десь, колись, в якійсь хатині
                       Була мишача країна.
                       Жили там мишенята –
                        Чорні носики й оченята.
(Діти на низьких чотирьох з’являються , проповзаючи до зали під  дугою ).
Діти (руки в боки)
- Здоровенькі були!
- Ми маленькі мишенята –
Любим бігати, стрибати!
Шкоду любимо робить,
Доки Мурчик тихо спить!
Бо робота не проста –
Утікати від кота!
Інструктор :  І тому – то тишком, нишком
                         Усе роблять завжди мишки.
     На ліво!
 - Ходять мишки тишком, нишком.
(ходьба по колу навшпиньки)
 -   Стають в коло тишком, нишком.
(перешикування в коло).
 - Присідають тишком, нишком.
(присісти обхопивши ноги ноги зігнуті в колінах, руками).
            - І шукають, де там кішка?
(поворот на сідницях на 90 0)
- І лягають тишком, нишком усі мишки.
(діти лягають головою в коло)
- У клубочок згорнулись,
солодко заснули.
- Потягнулись гарно мишки
(руки вгору – вдих; опустити – видих; ноги разом).
(поза «ембріона»).
- З боку на бік повертаються
І тихенько просинаються.
(повороти на ліво, направо – 4 р.; лягли рівно руки вздовж тулуба).
- На живіт лягають,
Лапки розминають.
(в.п. – лежачи на животі: руки зігнуті в ліктях, голова вліво ).
1 – піднятися на витягнутих руках, прогнутися;
2 – в.п.
(темп повільний, 4-5р., дихання довільне).
- Потренуємо і спинку.
В.п. – лежачи на животі, ноги зігнуті в колінах, обхопити руками, голова повернута вліво.
(вдих)  1- прогнутися, підняти голову, руки.
(видих) 2 - в.п.
(темп повільний – 4р.)
- Потренуємо ще ніжки.
В.п. – стоячи на чотирьох.
 1 – зігнути ногу в коліні, дотягнутись до голови, прогнутися в спинці.
          (лівою, правою).
2 -   в.п.
(темп середній – 4 р., дихання довільне).
    - І ось так іще ми вміємо!
В.п. – те ж.
1 – мах прямою ногою назад вгору;
2 – в.п.;
3 – лівою ногою те ж саме;
4 -   в.п.
(темп середній – 4 р., дихання довільне).
- В нірці мишенятам сонечка не видно і тому вони самі роблять собі сонечко.
В.п. – сидячі на колінах.
1 – встати на високі коліна;
2 – підняти руки вгору, долоні затиснуті в кулак;
3 – розкрити долоню – «сонечко»;
4 – закрити долоні;
5 – опустити руки;
6 – в.п.
(темп середній – 4 р., дихання довільне).
Інструктор:  - І встаємо тишком нишком. (шикуваня в коло)
Ходьба по колу на носках, п’ятах з високим підніманням колін, легкий біг, вправа на дихання «Як пахнуть весняні квіти».
Інструктор:   - І раптом.....няв!!!
(діти тікають до своїх будиночків)
Інструктор:  - Злякалися мишенята,
                         Присіли лапки тремтять.
                          Вушка наставили,
                         Голівками вертять –
                          Де ж там той кіт?
(присідання 2, 3 р., повороти вліво, вправо; вправа для очей – погляд вліво, вправо).
(готують зал, розкладають обладнання).

Інструктор: Не почувши Мурчика, мишенята набрались хоробрості і гайда бешкетувати по коморі.
Там припаси та зернятка
Куштували мишенятка.
Навіть сир смачний знайшли.
І трішечки потягли.
Діти підгрупами виконують вправи :
І. Стрибки з торбиною затиснутою між колін (200 гр.) по прямій (7-8 м); повзання по гімнастичній лаві в упорі на коліна та кисті рук; прорізання під гімнастичною лавою, прогнувши спину.
ІІ. Повзання на стопах та долонях «змійкою між м’якими модулями » (5-7 м.); стрибки з висоти куба (20-25см.) правильно групуючись під час приземлення з перекатом стопи з носка на п`ятку.
Діти виконують вправи 4  -5 разів. Нявкає кіт, діти біжать в свої будиночки, команди міняються місцями. Виконують вправи 4 – 5 разів.
Інструктор:  - Вже понишпорили скрізь, треба інше щось шукати. О! гарні в Мурчика м’ячі. Нумо м’ячики хапати і по коморі всім стрибати.
(срибки на фітболах по залі 1-2 хв.)
Інструктор: Мишенята потомились, і на місці зупинились.
(стрибки на фітболах на місці)
Повторюємо чергування стрибків 2 – 3 рази(віршик про мишенят під час стрибків
Інстуктор: - Знов маленькі потомились, і на місці зупинились.
(врава лежачи на м’ячах з упором на руки та стопи ніг).
Інстуктор: - В руки м’ячики взяли і по колу всі пішли.
(забігає кіт, діти тікають у нірки, кладуть мячики).
Кіт: - Що за гамір, що за крик? Де ці шкодливі мишенята?Поховалися хитренькі, то посплю іще гарненько.
(кіт лягає спати).
Психогімнастика: діти навшпиньки крадуться до кота прикладають пальчик до губ і говорять: «тсс» , відходять спиною вперед на своє місце. Знову підходять повторюють вправу і стають в коло.
Гра «Танцювали миші».
(повторення 2 – 3 рази.)
Кіт: - У мене від вас розболілася голова. Що ви робили, що так гласували?
(відповіді дітей, підсумок)
Інструктор: - Мурчику, тобі треба вийти на свіже повітря, щоб не боліла голова, а мишенята повчаться не піднімати гамір.
(пролізання під гімнастичною лавою, прогнувши спину)
Вправа на відновлення дихання виконання гімнастики для пальчиків «Їжачок» та мудрі  «Черепаха», масаж спинки стоячи в колі.
Інструктор: - Діти а у вас у групі є такі галасливі мишенята? Що ви їм хочете сказати?
(відповіді дітей).
Інструктор: - От і казочці кінець, а хто слухав молодець! Вам казка, а нам бубликів в'язка. До нових зустрічей. До побачення!
Горизонтальний пластичний балет «Весняні квіти» у виконанні дітей старшої групи «А».


Немає коментарів:

Дописати коментар