Страницы

вівторок, 17 вересня 2019 р.

Підсумкове заняття в корекційній групі

Дроник Світлана 
м.Миколаїв ЗДО №2


Тема: Квест – гра «Шукаємо сюрприз від Кролика»

Мета:
· визначити які знання  і вміння отримали діти про оточуюче середовище на кінець навчального року, систематизувати знання дітей за темою «Весна»;
·   закріпити знання про птахів (диких і свійських), розрізняти і називати їх; розвивати слухове сприйняття, зв’язне мовлення, вміння застосовувати свої знання на практиці;
·     прививати інтерес до нової форми ігрової діяльності (квест  - гра); формувати вміння працювати в колективі;
·      виховувати витримку, наполегливість, інтерес до народних традицій святкування Великодня.
Матеріал: конверти; ілюстрації із зображенням Великоднього Кролика; ілюстрації із зображенням птахів (диких і свійських); пори року весни, зими, осені; продавця; м’яча, барабана;  яйце із зображенням ляльки, розрізане на 4 частини; ребриста дошка, 2 гімнастичні лави, палиці; кошик з дерев’яними яйцями.


                                              Хід заняття
Вихователь: Діти, до нас прийшли гості. Давайте привітаємось з ними. Діти вітаються, посміхаються гостям.
Вихователь: Діти, подивіться, сьогодні нам прийшов лист. Від кого він?
Діти: Від Кролика.
Вихователь: Давайте я його прочитаю: «Добрий день діти, я приготував вам сюрприз, але його треба знайти. Вам треба зібрати картинку з чотирьох частин і тоді ви знайдете сюрприз. Я приготував вам підказки – картинки – куди треба йти».
Вихователь: Що намальовано на картинці?
Діти: Продавець.
Вихователь: Тож куди нам треба йти?
Діти: В магазин.
Вихователь: Дивіться, діти, ось конверт, а в ньому перше завдання. Про кого?
Діти: Про птахів.
Вихователь: Так, дивіться, які тут птахи?
Діти: Дикі і свійські.
Вихователь: Вони можуть разом жити? Давайте допоможемо їм знайти своє житло.
              (Діти беруть по одній пташці і розміщують їх)
Вихователь: Що спільного у птахів?
Діти: В них є два крила, 2 лапи, 1 дзьоб, 2 ока, тіло вкрите пір’ям, пташенята вилуплюються з яєць.
Вихователь: Хто з свійських тварин може плавати?
Діти: Гуска, качка.
Вихователь: А що їм допомагає плавати?
Діти: У них на лапах є перетинки.
Вихователь: Молодці, діти, з цим завданням ви впорались. Тож беремо першу частину картинки. Подивіться, тут є підказка, куди ми йдемо далі, що це таке?
Діти: Це м’яч, тому ми йдемо в спортивний куточок.
          (Діти йдуть в спортивний куточок і знаходять конверт з завданням)
Вихователь: Нам потрібно здолати перешкоду і тоді ми отримаємо другу частину картинки:
1.     Пройти по ребристій дошці (міст);
2.     Проповзти по колоді;
3.     Кинути торбинку в ціль;
4.     Перестрибнути через струмок.
           (Діти проходять перешкоду)
Вихователь: Молодці, діти, ви знов впорались, підтримували один одного і отримуєте другу частину картинки і підказку кути йти далі:
        « І буде влітку і весною чудова погода, а в нашій групі і зимою завжди живе природа».
Де у нас природа?
Діти: В природному куточку, де кімнатні рослини.
   (Діти йдуть до природного куточка і знаходять конверт із завданням)
Вихователь: (читає) Вам потрібно вибрати картинки на яких зображена пора року – весна.
 (Діти викладають картинки і перелічують ознаки весни)
Діти: Ярко світить і пригріває сонце; тане сніг, біжать струмочки; прилітають птахи, в’ють гнізда, висиджують пташенят; розпускають на деревах листочки; розквітають квіти: підсніжники, тюльпани, нарциси, кульбаби; на землі зеленіє трава тощо.
Вихователь: Молодці, діти, ось у нас вже яка частина?
Діти: Третя.
Вихователь: Так, вірно, а ось і підказка, куди нам потрібно йти. Що тут намальовано?
Діти: Барабан – йдемо де є музичні інструменти.
   (Діти ідуть до музичних інструментів і знаходять там конверт із завданням)
Вихователь: (читає) Діти, вам потрібно уважно послухати і відгадати звуки природи.
                  (Діти слухають аудіо запис звуків природи)
1. Дощ, гроза.
2. Дме вітер.
3. Співають птахи.
4. Дзижчать бджоли.
Вихователь: І знову ви впоралися. Ось остання частина, яка за рахунком?
Діти: Четверта.
Вихователь: Давайте складемо картинку і побачимо, де захований сюрприз.
(Діти складають яйце, на якому зображена ляльВихователь: Де у нас лялька?
Діти: В куточку «сім’я».
Діти ідуть до куточка і шукають сюрприз. Знаходять кошик з яйцями)
Вихователь: Ой, що це? Як ви гадаєте, чому Кролик приготував нам яйце? Яке свято скоро відбудеться?
Діти: Великдень.
Вихователь: А що роблять люди, перед цим святом?
Діти: Печуть паски, прикрашають яйця.
Вихователь: Отож, Кролик теж пропонує вам прикрасити яйця, але ми їх прикрасимо, коли ви повернетесь з прогулянки. Добре?
Діти ви молодці, з усім впорались, тому що ви сміливі, розумні, дружні діти. Чи сподобалось вам?
Діти: Так, нам дуже сподобалось.
 (Діти прощаються з гостями і йдуть)

Немає коментарів:

Дописати коментар