5 лютого 2018 розпочилися курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи загальної середньої освіти за напрямом: Вихователі ЗДО зі спецкурсом «Неперервність дошкільної та початкової освіти на засадах Нової української школи» Група № 34 Термін проведення: 5–23 лютого 2018 року.
Навчання слухачів цієї групи організовано за моделлю змішаного навчання, що передбачає суміщення занять у навчальних аудиторіях із самостійною та спільною роботою слухачів в інтернеті. Для навчання на курсі у вихователів мають бути навички володіння інформаційно-комунікаційними технологіями на рівні початківець, що передбачено Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників 2013 року.
Реєстрація групи
Творчий колективний проект слухачів групи 34.
Навчально-тематичний план підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти спрямований на досягнення загальної мети – приведення фахового та кваліфікаційного рівня фахівців у відповідність до сучасних вимог щодо сутності та складових його професіоналізму. Тому зміст курсів, форми, методи організації освітнього процесу відповідають сучасному рівню розвитку наук психолого-педагогічного циклу, а також віддзеркалюють сучасний світовий рівень розвитку дошкільної освіти. План спрямований на поглиблення науково-теоретичних знань слухачів, психолого-педагогічних основ розвитку та освіти дітей дошкільного віку; формування їхньої готовності до навчання у Новій українській школі, ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом та новітніми технологіями щодо роботи зі старшими дошкільниками; надання слухачам методичної допомоги в удосконаленні рівня професійної компетентності, сприяння глибокому усвідомленню змісту, структури освітнього процесу відповідно до сучасних вимог, формування інноваційної культури педагога. У даному навчально-тематичному плані закладено поєднання прогресивних андрагогічних тенденцій, потреб часу та вимог новітніх нормативних документів.
Курси спрямовані на розвиток творчості вихователів закладів дошкільної освіти, ініціативності, самостійності мислення, гуманного ставлення до вихованців, вміння здійснювати власний вибір методик, інноваційних технологій, форм роботи із підготовки випускників ЗДО до навчання у Новій українській школі, уміння свідомо адаптувати інформацію до умов роботи в закладі дошкільної освіти.
План є диференційований за рівнем професійної кваліфікації і досвіду працівника. Такий розподіл здійснено на підставі змісту загальних вимог до кваліфікаційних категорій вихователів закладів дошкільної освіти та педагогічних звань та розрахований на 150 годин: з них 100 години – аудиторні, 50 годин – самостійна робота. Важливим компонентом плану є наявність модулів: соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного. Кожний модуль має своє значення в навчально-тематичному плані освітньої діяльності підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти. Соціально-гуманітарному і діагностико-аналітичному модулям відведено по 10% від загальної кількості годин, відповідно професійний цикл займає 80% навчальних годин. Усі модулі включають інваріантну та варіативну складові. Інваріантна – стала складова, у варіативній передбачено спецсемінари та спецкурси за вибором. Модуль соціально-гуманітарних дисциплін розрахований на 32 години: із них 10 аудиторних, 22 – самостійна робота. Метою соціально-гуманітарного модуля є оволодіння філософсько-методологічними основами педагогіки і психології, принципами гуманізації і демократизації освіти, умовами для розвитку і самореалізації особистості; засвоєння знань щодо нормативно-правового забезпечення освіти.
На модуль професійних дисциплін відводиться 100 години: із них 82 аудиторних, 18 годин – самостійна робота слухачів. Його зміст передбачає оновлення професійних знань із теорії та методик навчання, виховання та розвитку дітей старшого дошкільного віку; педагогічної інноватики та сучасної педагогічної психології, планування освітнього процесу, ознайомлення з педагогічним досвідом. Діагностико-аналітичний модуль розрахований на 18 годин: із них 8 годин – аудиторні, 10 – самостійна робота. Діагностико-аналітичний модуль є інваріантний. Передбачені в ньому форми контролю та діагностики дають можливість слухачу, спираючись на результати вхідного діагностування, реалізувати набуті знання й вміння під час виконання колективного творчого проекту над яким слухачі працюють за змішаною моделлю навчання із застосуванням базових сервісів Google, в рамках якої отримують знання і самостійно онлайн та офлайн, і очно з викладачем. Результатом виконаної роботи є публікація в інтернеті. Самостійна робота базується на можливостях інтернет технологій, соціальних мереж та сервісів, вмотивовує педагогів ЗДО застосовувати їх з метою професійного зростання під час навчання на курсах та у міжкурсовий період.
Немає коментарів:
Дописати коментар