Страницы

четвер, 13 жовтня 2016 р.

Вчимося з Google

Шановні колеги. Наше навчання має два аспекти - методичне й технологічне. 

Технологічні питання ми будемо вирішувати за допомогою сервісів Google: Пошта-Gmail, Google Calendar, Портфоліо на профілі Google+, Google-Диск, Вligger - Віртуальна вчительська та Ваші особисті блоги, Закрита спільнота "Хмарні технології в освіті" - наш віртуальний клас. Відеоконференції будуть відбуватися за допомогою сервісу Google Hangouts. Навчальні роліки я розміщую на каналі YouTube.

Ви вже мали нагоду познайомитися  з документацією нашої групи: електронний Журнал, Таблиця оцінювання навчальних досягнень, Навчально-тематичний план освітньої діяльності. Прямі посилання на всі ці документи  можна знайти у віртуальному класі "Хмарні технології в осіті"


На наступному тижні я буду очно закінчувати піврічне навчання у Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти. 

Вам за цей час слід виконати наступні завдання:
1. Створити Буклет для педагогів Вашого ДНЗ у програмі Pablisher, в якому Ви пояснюєте їм що таке МЕТОД ПРОЕКТІВ та як за його допомогою Ви розкриєте обрану Вами проектну тему .
2. Розмістити цей буклет на Google-диску та дати посилання на нього на сторінці Вашого блогу. (на 26 жовтня 2016).
3. Розробити для Ваших педагогів ВЧИТЕЛЬСЬКУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ з урахуванням Ключового, Тематичних та Змістових питань Вашого навчального проекту. (до 1 листопада 2016).
Перед тим як робити презентацію ОЗНАЙОМТЕСЯ з презентацією програми Інтел 

Не забувайте звірятися у своему навчанні зі структурою курсу та структурою портфоліо.

На ваших блогах  мають  бути методичні публікації з КОЛОНКИ "РЕФЛЕКСІЯ" - теми у цьому стовпчику - є темами Ваших публікацій у Вашому блозі. (Відповідно до Вашого особистого графіку - який Ви відображаєте в Календарі)
Та методичні матеріали. Структура портфоліо. Зверніть увагу на колонку "КОМПОНЕНТ ПОРТФОЛІО". Це ті навчальні матеріали, які Ви будете створювати у процесі навчання. Розміщувати їх на власному блозі та давати гіперпосилання на них на сайті WiKi.

Немає коментарів:

Дописати коментар