Страницы

четвер, 27 жовтня 2016 р.

Коней на переправі не міняють

Швидкісне життя!

Здавалося б "тільки вчора" працювали на дводенному очному тренінгу Нового Основного курсу Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі з педагогічними працівниками ДНЗ міста Миколаєва в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, а тут ХОП і місяць навчання пролетів.

Особисто я за цей час встигла отримати свідоцтво про підвищення власної кваліфікації, завершивши очний етап навчання, що тривало півроку, у столічному ЦІППО та перешагнути віковий бар'єр з двох п'ятірок. Частенько мій життєвий шлях виводив мене на роздоріжжя. І на безлічь питань: що робити? куди йти? як подолати? приходилося знаходити едино правильний варіант відповіді, щоб прийняти рішення.


Як куратор групи 130-А, розумію, що моїм "ученицям"- медотистам дошкільних закладів,  теж постійно приходилося робити вибір та приймати рішення. Й робити позначки у Таблиці самооцінювання, наскільки успішним було їх просування у навчанні. Як викладача мене завжди вражає, що у навчанні дорослих діють ті ж самі механізми, що і в навчанні дітей.

У складі будь-якої навчальної групи обов'язково є такі люди, хто вчасно та якісно виконують завдання навчання. Такі, яким потрібниі додаткові стимули, щоб включитися, продовщити та все ж успішно завершити навчальний процес. І нарешті, такі "дорослі учні", які ставляться до навчання безвідповідально та байдуже. Але у мене, як куратора навчальної групи до останнього дня залишається надія на те, що ВСІ зберуться, почерпнуть дієву порцію натхнення та завзяття й завершать навчання з гарними результатами. Адже, як наголошує англійське прислів'я: "кіней на переправі не міняють". Але постає слушне  питання: з чого черпати?

Ми посередені на шляху нашого навчання. Пропоную познайомитися із новим інтернет-ресурсом padlet та залишити свій власний відбиток на створеній для нашого навчання інтернет- дошці. Це може бути фото, відео, аудио запис у якому Ви символічно передасте ті стимули, які спонукають Вас до навчання на курсі, незважаючи на зайнятість на роботі  та в особистому житті. Тобто, поділіться, будь ласка, що особисто Вас мотивує до навчання, підвищення власної професійної кваліфікації.

Нагадую АЛГОРИТМ дистанційного навчання:
  • пошта;
  • календар;
  • віртуальний клас (з лайками під опрацьованими матеріалами);
  • особистий блог (опрацювання методичних матеріалів за структурою курсу);
  • таблиця самооцінювання;
  • коментарі у класі та віртуальній вчительській кімнат; 
  • перегляд рекомендованих додаткових матеріалів для навчання.
Якщо виникать питання, без сумнівів: задавайте їх у коментарях, телефонуйте, виходьте на спілкування у Google Hangouts.
Успіхів у навчанні!









Немає коментарів:

Дописати коментар