Сухорукова Тамара Вадимівна
м. Миколаїв, ДНЗ № 23
Програмовий зміст:
- Вчити порівнювати предмети за величиною: великий – маленький, довгий – короткий, складати ціле з окремих частин. Продовжувати розрізняти геометричні фігури: круг, квадрат,трикутник.
- Розвивати дрібну моторику рук, кольорове сприйняття.
- Виховувати пізнавальний інтерес до оточуючої дійсності.
Словник: круг, квадрат, трикутник, зелений, жовтий, червоний, синій,
довгий, короткий, великий, маленький, одягати, грати.
Попередня робота: дидактичні гра «Лісові звірятка», дитячі вірші про
лісових звірят, дидактична гра «Мої перші кольори», ігри з
пазлами, дидактична гра «Збери намисто».
Обладнання: доріжка з геометричними фігурами, іграшки-звірятка,
розвиваюча гра «Пазли»,шнурівки з намистинками,
фотоапарат.
Хід:
1.Заняття починається фізкультурною хвилинкою з елементами емпатії на основі вірша О.Ковальчука «Ранкове сонечко».
Зранку у віконечко зазирнуло сонечко нахили вліво, вправо
Мило посміхнулося посміхаються
До щічки доторкнулося торкаються щічок
Промінцем погладимо гладять ручки
Не сумуй! – порадило! кроки на місці
День, що розпочався,
Щоб у тебе вдався! плескають в долоні.
Вих.:
- Ви стали веселими і радісними, і я хочу запросити вас у цікаву подорож. ( вихователь розстеляє невеличку гумову доріжку, на якій яскраві, різного кольору фетрові геометричні фігури)
- Що це? (доріжка, стежинка). Вона казкова. Що на ній розміщено? (діти називають геометричні фігури та колір кожної)
Діти проходять цією доріжкою і зупиняються біля іграшок-тваринок.
2.Вих.:
- До кого привела нас казкова доріжка?
- Які звірятка тут є? (білочки, зайчики, ведмедик, їжачок…). Скільки їх?
- Що у звіряток є в кінці спинки? (хвостики) А у нас є? Чому? ( бо ми люди).
Дидактична гра «Короткий – довгий» ( діти порівнюють довжину хвостів, вух тварин, утворених в пари).
Вихователь з дітьми називають: «У білочки хвостик довгий, а у зайчика -… короткий, у зайчика вушка довгі, а у ведмедика - …короткі; ведмедик – великий, а мишеня – маленьке.)
Фізхвилинка «Веселі звірятка».
Разом ми ідемо дружно і не відстаємо крокують
На галявину прийшли, скільки звірів ми знайшли?
Багато. продовжують крокувати
Білий зайчик сів, чекає присіли
Довгі вушка зайчик має. показують довгі вушка
А ось білочка стрибає підстрибують на місці
Коротенькі вушка має показують короткі вуха
Йде ведмедик клишоногий йдуть, як ведмедики
Ой, які великі кроки. роблять великі кроки
Сіре мишеня біжить. біг на носочках
Як малесеньке тремтить. присіли, тремтять
Всі звірятка в коло стали утворюють коло
І швиденько пострибали. стрибки на двох ногах .
Вихователь:
- Наші тварини такі гарні і веселі, тому я їх сфотографую. (вихователь бере фотоапарат і начебто фотографує звірят)
3.Давайте зробимо тваринка фотографії.
Дидактична гра «Збери пазли» ( діти сідають за столи і кожна дитина збирає якусь тварину). Діти дарують «фото» кожній тваринці.
Вихователь:
- Давайте зробимо подарунки нашим тваринам.
Дидактична гра «Збери намисто». ( нанизати намистинки на шнурок відповідного кольору і одягнути тваринці на вибір)
1. Діти граються з іграшковими тваринками і пригадують, що було цікавого сьогодні.
Немає коментарів:
Дописати коментар