Страницы

пʼятниця, 31 січня 2014 р.

Конспект інтегрованого навчального блоку «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» в групі раннього віку ДНЗ

Кліценко Ірина Геннадіївна
м. Миколаїв  ДНЗ№139 

Конспект інтегрованого навчального блоку  «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

Тема:  «В пошуках лисенят»
Програмовий зміст: Вчити дітей співвідносити предмети за кольором та формою; називати основні кольори (синій, зелений, жовтий, червоний).
Формувати поняття «один - багато». Удосконалювати вміння розрізняти предмети за величиною (великий - маленький). Закріпити навики конструювання. Розвивати активну мову дітей, мислення, логіко-математичні навички, дрібну моторику, рівновагу. Виховувати любов до тварин, бажання допомагати іншим.

Обладнання: Іграшкова лисичка; площинні зображення лисенят; різнокольорові шапочки і шарфи для лисенят; басейн; сачки; рибки великі і маленькі; відерця велике і маленьке; губки; будиночок з віконцями різної форми та кольору; доріжка зі слідами.
Хід заняття: Вихователь. - Дітки, до нас прибіг гість з лісу.
- Хто це? (Лисичка).
- Давайте привітаємося з нею. (Діти вітаються).
- Але наша лисичка чомусь сумна. Що трапилося? Лисичка говорить, що лисенята пішли гуляти та заблукали.
- Дітки, допоможемо лисичці знайти своїх лисенят? (Так). Йдемо їх шукати!
- Ми з вами підемо по доріжці. Скільки слідів багато на доріжці. Мабуть лисенята пробігли доріжкою. Підемо по доріжці, наступаючі тільки на сліди. (Діти йдуть по доріжці, тримають рівновагу).
- Ось ми дійшли до річки. Як же ми її перейдемо? Що нам треба зробити, щоб перейти через річку? (Місточок). А збудуємо місточок із цих цеглинок (губок). Будемо класти широкою стороною донизу, а коротким вузьким ребром прикладати одну до одної. (Діти будують місточок). Молодці! Гарний місточок збудували. Перейшли через річку.
- А ось і лисенята! Хто це?(Лисенята) Скільки їх? (Багато) Скільки лисичок?(Одна) Візьміть по одному лисенятку. Скільки ти взяв лисенят? (Одне).
- Подивиться на наших лисенят. Матуся зав’язала їм різнокольорові бантики. (Діти роздивляються лисенят). Якого кольору бантики? (Діти називають). Молодці!
- Але зараз зима, холодно і лисенята змерзли. Давайте одягнемо їм шапочку і шарф. Але треба шапочку і шарф одягати такого ж самого кольору як бантик у лисенятка.
(Діти виконують завдання. Індивідуальна допомога.)
- Усі одягли своїх лисенят? (Так).
- Лисенята бігали, грали і зголодніли. Що люблять їсти лисичка і лисенята? (М’ясо, рибку). Давайте їх нагодуємо рибкою. Але рибка плаває де? (У воді). Треба рибку зловити. Візьміть сачок і виловіть рибку із ставка. Велику рибку складаємо у велике відерце, а маленьку – в маленьке. (Діти ловлять рибку, розкладають у відерця. Вихователь допомагає і промовляє: «Ловись рибка велика і маленька».)
- Нагодуємо великою рибкою лисичку, а маленькою – лисенят.
- А ось і будиночок наших лисенят. У будиночку багато віконець і всі відкриті. Щоб лисенятам було тепло, треба закрити віконця. Візьміть віконце і знайдіть йому своє місце. Якої форми і кольору віконце таке ж саме місце у нього в будиночку. (Діти закривають віконця. Індивідуальна допомога.) Молодці дітки! Всі віконця закриті, лисенятам буде тепло.
- Лисичка нам дякує за допомогу. Нам вже час повертатися. До побачення лисичка і лисенята!

Немає коментарів:

Дописати коментар