Страницы

неділя, 23 червня 2013 р.

Підвищення ІКТ-компетентності вчителя початкових класів завдяки Інтернет-ресурсам

Підвищення компетентності вчителя завдяки Інтернет-ресурсам

О. Радченко, методист РМК відділу освіти Чутівської райдержадміністрації

ІКТ-компетентність – властивість педагога, який компетентно, тобто цілеспрямовано і самостійно, із знанням вимог до професійної діяльності в умовах інформатизації освітнього простору і своїх можливостей та обмежень здатен застосовувати ІКТ у процесі навчання, виховання, методичної і дослідницької діяльності та власної неперервної професійної педагогічної діяльності, і на основі аналізу педагогічних ситуацій може бачити і формулювати педагогічні завдання та знаходити оптимальні способи їх розв’язання із максимальним використанням можливостей ІКТ.


Педагоги нового покоління повинні вміти кваліфіковано обирати та застосовувати саме ті технології, які повною мірою сприятимуть досягненню мети, а саме гармонійному розвитку учнів із урахуванням їхніх індивідуальних особливостей. 

 За якими критеріями має враховуватись ІКТ-компетентність педагога та його вміння використовувати інформаційні технології у навчально-виховному процесі при присвоюванні кваліфікаційної категорії? 

Необхідно зазначити, що формування ІКТ-компетентності вчителів полягає не тільки і не стільки в оволодінні ними навичок оперування засобами інформаційних технологій, як у формуванні досвіду застосування ІКТ у своїй професійній  діяльності орієнтованого на сучасні освітні результати. 

    Основні аспекти компетентності: 
  • наявність достатнього рівня функціональної грамотності у сфері ІКТ; 
  • ефективне обґрунтоване застосування ІКТ та цифрових освітніх ресурсів для вирішення професійних, соціальних та особистісних завдань; 
  • розуміння ІКТ як основи розвитку суб'єктів інформаційного суспільства, здатних до створення знань, що вміють оперувати масивами інформації для отримання нового інтелектуального або діяльнісного результату. 
Повний текст: Підвищення компетентності вчителя завдяки Інтернет-ресурсам
Слід зазначити, що ІКТ-компетентним учителем вважається не лише той, хто має різні посвідчення про відповідну ІКТ-підготовку, а насамперед той, хто вміє знання та вміння втілювати у педагогічну діяльність. 


Про підвищення ІКТ-компетентності педагогів багато написано. Внеском в розкриття цього питання є презентація на тему підвищення ІКТ-компетенції вчителів завдяки участі у мережевих проектах россійської вчительки початкових класів з міста Обнинська, 2012 рік.

    

Немає коментарів:

Дописати коментар