Єдина Країна! Единая Страна!

пʼятницю, 31 січня 2014 р.

Конспект інтегрованого заняття в групі раннього віку ДНЗ

Шульга Анастасія Анатоліївна
Миколаївська область
м. Первомайськ
Первомайський ДНЗ

Конспект інтегрованого заняття

Тема: Пригоди в казковому лісі.
Мета: закріплювати знання дітей основних кольорів; понять «великий» та «маленький», знання про фрукти, вміння розрізняти і називати свійських тварин. Вчити відрізняти легкі і важкі предмети, розуміти, які з них тонуть, а які плавають; спостерігати за черепахою, виділяти її характерні особливості в зовнішньому вигляді. Розвивати дрібну моторику, орієнтування у просторі, тактильні відчуття, зв’язне мовлення. Виховувати бажання спільно виконувати завдання, цікавитись оточуючого світу.

Конспект комбінованого заняття: формування сенсорних еталонів + розвиток мовлення в групі раннього віку ДНЗ

Тимченко Оксана Володимирівна
Миколаївська область
Казанківський район
Казанківський ДНЗ «Теремок»

Конспект комбінованого заняття: формування сенсорних еталонів + розвиток мовлення

Тема: Подорож до лісових мешканців.
Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей розрізняти поняття «один», «багато», «великий», «маленький». Розрізняти основні кольори: червоний, жовтий, зелений, синій. Уточнити уявлення дітей про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник). Розвивати логічне мислення, пам’ять, мовлення, дрібну моторику рук, активізувати словник дітей іменниками, назвами тварин (зайчик, білочка, лисичка, ведмедик), та назвами овочів (морква, капуста); виховувати у дітей інтерес і турботливе ставлення до тварин, бажання піклуватися про них.

Конспект інтегрованого заняття (з розвитку мовлення, ознайомлення з природою, ліплення) в групі раннього віку ДНЗ

Кривошеіна Інна Вікторівна 
м. Миколаїв ДНЗ №47

Конспект інтегрованого заняття 
(з розвитку мовлення, ознайомлення з природою, ліплення )

Тема: Сюрприз від ляльки Маші
Програмовий зміст: розмовна мова:вчити дітей складати коротке оповідання,яке складається з двох- трьох речень,розвивати мову дітей;зв’язне мовлення: вчити дітей називати тварин зображених на картинці ,розрізняти домашніх та диких тварин; розвивати пам’ять, мову, увагу;звукова культура: вправляти дітей у звуконаслідуванні тварин;граматика: вчити правильно та чітко називати те,що зображено на картинці; словникова робота: збагачувати словник дітей назвами домашніх та диких тварин. Вчити дітей розрізняти по зовнішнім ознакам звірів зображених на картинці, правильно їх називати, закріплювати знання о місці проживання домашніх та диких тварин. Вчити дітей розкочувати глину між долонями,укріплювати м’язи пальців рук;виховувати охайність, інтерес до заняття.

Конспект комбінованого заняття (мовленнєвий розвиток та малювання) в групі раннього віку ДНЗ


Кос Наталія Анатоліївна 
Миколаївська область
Снігурівський район,
с. Баратівка, 
ДНЗ «Сонечко».

Конспект комбінованого заняття (мовленнєвий  розвиток та малювання).

Тема: На дерева, на  лужок, тихо падає  сніжок.
Мета: знайомити  дітей з такими явищами природи, як сніг. Формувати вміння відповідати на запитання вихователя. Уточнювати та закріплювати знання про білий колір. Продовжувати знайомити з прийомами пальчикової техніки (створювати рівномірні  відбитки). Формувати інтерес до природи та малювання. Вправляти у звуконаслідуванні слів із звуком (с), активізувати словник дітей слова: сніг; сніжинка; білий; пухкий; м’який; легенький; завірюха. Виховувати вміння працювати  колективі, бажання спілкуватися.

Конспект комбінованого заняття (мовленнєве спілкування + математика) в групі раннього віку ДНЗ

Колодка Тетяна Олександрівна
Миколаївська область
Жовтневий район
Шевченківський ДНЗ №2

Конспект комбінованого заняття (мовленнєве спілкування + математика)

Тема: Зайчик завітав у гості до малят
Мета: закріпити знання про зайця, вміння розрізняти поняття багато, мало, один, порівнювати предмети за величиною (великий-малий), виділяти і називати геометричні фігури (круг, трикутник). Сприяти розвиткові у дітей уваги, мислення, вміння слухати вихователя та діяти згідно з нею. Виховувати інтерес та турботливе ставлення до тварин.

Конспект інтегрованого навчального блоку «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» в групі раннього віку ДНЗ

Кліценко Ірина Геннадіївна
м. Миколаїв  ДНЗ№139 

Конспект інтегрованого навчального блоку  «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

Тема:  «В пошуках лисенят»
Програмовий зміст: Вчити дітей співвідносити предмети за кольором та формою; називати основні кольори (синій, зелений, жовтий, червоний).
Формувати поняття «один - багато». Удосконалювати вміння розрізняти предмети за величиною (великий - маленький). Закріпити навики конструювання. Розвивати активну мову дітей, мислення, логіко-математичні навички, дрібну моторику, рівновагу. Виховувати любов до тварин, бажання допомагати іншим.

Конспект комплексного заняття з сенсорного розвитку в групі раннього віку ДНЗ

Герасимюк Лариса Василівна
м. Миколаїв ДНЗ №130 

Конспект комплексного заняття з сенсорного розвитку

Тема: Птахи радіють сонечку.
Мета: Вправляти дітей у групуванні предметів за жовтим кольором та круглою формою. Розуміти поняття „один”, „багато”, „довгий”, „короткий”. Формувати вміння дітей правильно тримати пензлик, вчити малювати прямі лінії без зупинки, всім ворсом пензлика. Розвивати сенсорні здібності дітей, увагу, зосередженість. Виховувати турботливе ставлення до пташок, бажання допомогти, охайність під час малювання.

Конспект комбінованого заняття з розвитку мовлення і малювання в групі раннього віку ДНЗ

Бугорська Зоя Миколаївна
м. Миколаїв ДНЗ № 117

Конспект комбінованого заняття з розвитку мовлення 
і малювання

Тема: Розігрування та вивчення української потішки.
Програмовий зміст: ознайомити дітей з новою потішкою, допомогти зрозуміти її зміст, вчити дітей розігрувати сюжет потішки, відтворювати напам’ять її текст, сприяти активному проговорюванню слів потішки за вихователем, вчити дітей за допомогою тичків малювати чорні цяточки на крильцях сонечка,розвивати дрібну моторику пальців рук, пам’ять, виховувати емоційно-позитивне ставлення до природи, викликати позитивні емоції при співпраці з дорослим.

Конспект комбінованого заняття з розвитку мовлення, сенсорики та моторики в групі раннього віку ДНЗ

Бишук Людмила Леонідівна
Миколаївська область
м. Южноукраїнськ 
ЦРД « Гармонія»
Конспект комбінованого заняття з розвитку мовлення, сенсорики та моторики.

Тема: Подорож до лісу.
Мета: Вчити дітей помічати зміни в природі та розповідати про них; закріплювати знання про диких тварин. Спонукати відповідати на запитання вихователя, розвивати мовленнєву активність, вміння координувати слова з рухами, розвивати дрібну моторику рук, орієнтацію у просторі. Удосконалювати слухову пам’ять та вміння розповідати вірші; сприяти розширенню словника, вправляти у звуконаслідуванні. Збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями, продовжувати вчити групувати предмети за певними сенсорними ознаками: кольором, розміром, формою. Викликати інтерес до дій з предметами та іграшками, бажання обстежувати їх. Привчати самостійно виконувати вказівки вихователя. Виховувати любов до музики, тварин, бажання піклуватися про них.

Конспект комбінованого заняття (розвиток мовлення + сенсорика) в групі раннього віку ДНЗ

Бадюл Наталія Сергіївна
Миколаївська область
Жовтневий район
Котляревський ДНЗ

Конспект комбінованого заняття 
(розвиток мовлення + сенсорика)

Тема: Курочка ходить, курчаточок водить. 
Мета: вчити малят розрізняти, вибирати, співвідносити і називати колір предметів, виконувати дії з предметами за вказівкою вихователя; закріпити поняття «велика - маленька», «один - багато». Розвивати мову, мислення, зорову пам'ять, орієнтацію у просторі, дрібну моторику пальців рук. Виховувати у дітей позитивні емоції, увагу, доброзичливість, самостійність.

Колективний творчий проект. Розвиток сенсорики, моторики та мовлення дітей раннього віку в групі дошкільного навчального закладу засобом навчальних занять

Заняття на курсах підвищення кваліфікації навчальної групи №16 Вихователів дошкільних навчальних закладів зі спецкурсом "Ранній вік" проходить в Миколаївському обласному інституті післядипломної освіти з 20 січня по 07 лютого 2014 року.

Мені пощастило бути куратором цієї групи. Пощастило, тому  що зібралися на навчання педагоги, які дійсно віддані своїй справі - освіті найменших громадян України - діточок від рочку до трьох у дошкільних начальних закладах Миколаївської області.


В цій та наступних публікаціях будуть подані теоретична частина проекту та практична: авторські конспекти занять, проведених вихователями груп раннього віку - слухачами групи №16. 

четвер, 30 січня 2014 р.

Конспект комбінованого заняття з розвитку мовлення та сенсорики в групі раннього віку ДНЗ

Кеньо Юлія Юріївна
м. Миколаїв ДНЗ № 50

Конспект комбінованого заняття з розвитку мовлення та сенсорики.

Тема: «Зима в лісі»
Програмні завдання:
Формуючі завдання: 
1. Закріплювати знання дітей про сезонні явища природи; 
2. Формувати активний і пасивний словник дітей; 
3. Створювати умови для розвитку компонентів усного мовлення в різної діяльності.

Конспект комбінованого заняття (звукова культура мовлення + конструювання) в групі раннього віку ДНЗ

Короленко Ольга Валентинівна
м. Миколаїв ДНЗ № 84

Конспект комбінованого заняття
(звукова культура мовлення + конструювання)

Тема: Вміють дітки ляльок забавляти і колискову їм співати.
Програмовий зміст: Вчити чітко вимовляти звуки [у], [а]; розвивати фонематичний слух та мовне дихання, приспівуванням голосних звуків. Розвивати розмовне мовлення. Ввести в словник: шкарпетки. Розвивати навички привітання і знайомства, увагу, мислення, пам’ять, дрібну моторику пальців рук. Закріплювати уміння нанизувати намистинки. Виховувати бажання гратися разом та діяти за вказівкою вихователя.

Конспект сюжетного заняття з фізичної культури в групі раннього віку ДНЗ

Пшенична Зоя Василівна
м. Миколаїв ДНЗ№ 125 

Конспект сюжетного заняття з фізичної культури

Тема: До ведмедика в гості.
Програмовий зміст:
Виправляти малят в ходьбі, бігові
Імітувати рухи звірів
Учити стрибати через перешкоди (2 скакалки, відстань між ними 20-30 см.)
Ходити по доріжці по слідам
Формувати навички відштовхування, підскоку та приземлення
Сприяти розвитку слухової уваги вихованців, уяви та образного мислення
Створювати позитивну емоційну атмосферу, викликати у малят веселий настрій
Виховувати дружні стосунки між дітьми.

Конспект інтегрованого заняття в групі раннього віку ДНЗ

Солтановська Наталія Олексіївна
Миколаївська область
м. Первомайськ
ДНЗ-ЦРД

Конспект інтегрованого заняття

Тема: До Лісовичка у гості.
Мета: Уточнити й узагальнити отримані знання про назви посуду, його призначення, закріпити знання дітей про тварин, що живуть у лісі, чим живляться. Збагачувати словник ознаками предметів. Розвивати активне мовлення, логічне мислення, сенсорні еталони (кольори, кількість , розмір), ігрові навички. Вправляти у вмінні малювати пензлем та пальчиком, використовуючи два кольори (зелений та червоний). Виховувати дбайливе ставлення до тварин, бажання допомагати, охайність в роботі.

Конспект комплексного заняття в групі раннього віку ДНЗ

Шевченко Ірина Миколаївна 
м. Миколаїв ДНЗ № 121

Конспект комплексного заняття

Тема: В гості до ляльки Катрусі.
Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей називати основні кольори, добирати предмети за кольорами, класифікувати за формою, величиною. Розвивати творче мислення, пізнавальну активність, пам’ять, увагу. Виховувати  охайність, зосередженість, дружні взаємовідносини.

Конспект комбінованого заняття (розвиток мовлення, зображувальна діяльність) в групі раннього віку ДНЗ

Носаченко Ганна Петрівна
м. Миколаїв ДНЗ №112 

Конспект комбінованого заняття
(Розвиток мовлення, зображувальна діяльність)

Тема: Ми – веселі малюки
Програмовий зміст: Вчити дітей впізнавати себе на фотографії,називати частини свого тіла та обличчя; закріпити уявлення про органи чуття. Розширити уявлення дітей про культурно-гігієнічні навички,предмети гігієни та їх призначення. Вчити дітей стежити за своїм зовнішнім виглядом.  Розвивати дрібну моторику рук та мовлення дітей. Виховувати охайність, дбайливе ставлення до себе.

Конспект заняття з фізичної культури в групі раннього віку ДНЗ

Комличенко Тетяна Віталіївна
м. Миколаїв ДНЗ№17

Конспект заняття з фізичної культури 


Тема: Коза з козенятами.
Програмовий зміст: вчити дітей перестрибувати через мотузки, покладені на підлогу; удосконалювати вміння проповзати по підлозі в упорі стоячи на колінах та кистях рук та підлізати під дугу; ходити приставним кроком, дотримуючись рівноваги; розвивати спритність, увагу, уміння діяти за сигналом вихователя; виховувати інтерес до спільних дій з однолітками, підтримувати позитивний емоційний стан під час заняття.

Конспект комбінованого заняття з сенсорного виховання в групі раннього віку ДНЗ

Більченко Оксана Вікторівна
м. Миколаїв ДНЗ № 118

Конспект комбінованого заняття 
з сенсорного виховання

Тема. На гостини до мишки.
Мета: Продовжувати фіксувати увагу дітей на формі предметів, навчати їх простих прийомів встановлення схожості і відмінності однорідних предметів, зіставляти форму предметів зі зразком; вчити розрізняти й називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний);вчити, розрізняти й порівнювати предмети (довгий – короткий, великий – маленький, високий – низький); розвивати увагу, пам’ять, дрібні м’язи пальців рук; виховати спостережливість, бажання виконувати завдання.

Конспект заняття з граматичного розвитку мовлення в групі раннього віку ДНЗ

Кучай Олена Володимирівна 
м. Миколаїв ДНЗ №132

Конспект заняття з граматичного розвитку мовлення

Тема: В гості до бабусі  Галі.
Мета: Вчити узгоджувати прикметники з іменниками в роді та числі ( синій клубочок , зелені клубочки ); вживати слова з суфіксами - ,, ик ” , ,,- ичк ” (песик, мурчик  ) ; вправляти дітей у правильному вживанні відмінків з прийменниками  ,,в ” , ,,на ” ( в коробочці , на підлоці ) ; працювати над збагаченням словникового запасу дітей ( курча, цуценя, котик – мурчик , муркотик ) іменниками зі зменшувально – пестливими суфіксами . Закріпити знання дітей про свійських тварин. Допомогати малятам розрізняти  тварин за зовнішніми ознаками, характером поведінки. Називати основні кольори. Розвивати уяву, зв’язне мовлення, вправ-ляти у звуконаслідуванні. Виховувати доброзичливі стосунки між дітьми.