Галушко Світлана Валентинівна
м. Вознесенськ
ДНЗ №14 «Дзвіночок»
Роль педагога в формуванні самооцінки дитини раннього віку
У розвитку дитини провідна роль належить дорослим. Дитина є соціальною істотою. Потреба в співробітництві з дорослим виникає ще в ранньому дитинстві, коли дорослий забезпечує усі життєві потреби дитини. Він вводить її у навколишній світ, задовольняє одну з головних потреб психічного розвитку - появу нових вражень. У процесі взаємодії з дорослим формується особиста свідомість дитини. У дошкільному віці вона долає шлях від відокремлення себе від дорослого ( «Я сам») до відкриття свого внутрішнього життя, тісно пов`язаного із зовнішньою діяльністю.