Єдність родинного та суспільного виховання дошкільників
у гуманістичній педагогіці
В. О. Сухомлинського
Олійник Лія Миколаївна, к. пед. н.
доцент кафедри психології,
педагогіки та менеджменту освіти МОІППО
Модернізація змісту дошкільної освіти в Україні змінює мету навчально-виховного процесу, спрямовує зусилля педагогів на створення кожній дитині сприятливих умов для оволодіння наукою і мистецтвом життя. У зв’язку з цим сучасні педагоги-дошкільники долучаються до педагогічної спадщини видатних педагогів. Виховна система українського вчителя-творця В. О. Сухомлинського, у центрі якої знаходиться дитина як унікальна неповторна особистість, заслуговує у цьому контексті пильної уваги та дослідження.