Страницы

вівторок, 22 січня 2019 р.

Конспект заняття для дітей молодшого віку «Наші оченята – це віконця у світ» (валеологія)

Попович Валентина Олександрівна
Вихователь ЗДО №50
м. Миколаїв
Конспект заняття
Для дітей молодшого віку
«Наші оченята – це віконця у світ»
(валеологія)

Програмовий зміст:
Розширити знання дітей про значення зору в житті людини, продовжувати навчати бережного ставлення до своїх очей, вчити визначати стан та настрій людини по виразу її очей, розвивати зорову пам'ять, увагу, та спостережливість, виховувати дбайливе ставлення до очей

Словник:
Карі очі, зелені, блакитні, сірі та зелені.


Обладнання:
Кружечки зеленого, блакитного, сірого та коричневого кольорів, люстерка на кожну дитину. Мішечки з предметами на кожну дитину, дві картинки смайликів – веселого та сумного, набор карток « Що шкідливо, а що корисно для очей»

Попередня робота:
Читання та вивчення віршів про очі, загадки та прислів’я, д/гра «Що зайве?», д/гра «Чарівний мішечок», д/гра «Впізнай за описом та знайди», досліди: пройди з закритими очима по мотузці, розглядання таблиці «Будова ока».

Хід заняття:

-Сьогодні до нас в гості завітав Говорунчик.
- Але він чомусь сумний. 
-Діти, як ви думаєте чому ?


-Він говорить, що у нього болять оченята, він учора довго дивився у вечері телевізор. Мабуть, Говорунчик не знає що оченята треба берегти. Ми сьогодні розкажемо йому ,як потрібно берегти очі і чому ?
-Давайте, роздивимся себе у дзеркало. 
-Скільки у нас очей?
 -Роздивіться і запам’ятайте у кого якого кольору оченята.
  

-А тепер пограємо у гру.
Рух/гра «Знайди свій колір» (на підлозі знаходяться коричневого, зеленого, блакитного та сірого кольорів кружечки, потрібно стати біля того, якого у дитини колір).
-Ми бачимо, що кожна людина має два ока і бувають вони різного кольору.
- У народі кажуть: «Що очі – дзеркало душі». 
-Як ви це розумієте? Так, за допомогою очей, можна показати свій настрій та стан здоров’я. Д/гра «Покажи емоцію» (Вихователь називає, а дитина показує за допомогою очей радість, сум, злість, здивованість).
-Діти, скажіть, а навіщо людині очі? (Відповіді дітей)
- Чи може вона без очей? 
-А щоб дізнатися, ми пограємо у гру «Чарівний мішечок»
(Кожна дитина бере мішечок з предметом, і потім повинна відповісти, що там знаходиться)



Фізхвилинка

-Ми бачимо, що очі є головним помічником для людини і тому їх треба берегти і доглядати.
- А як берегти ми дізнаємося за допомогою карток, на яких намальовано що корисно, а що шідливо для наших очей.
Дид/гра»Корисно-шкідливо» (на дошці розташовані два смайлика: сумний та веселий; біля веселого ми поставимо картки, на яких зображено, що корисно для очей, а біля сумного – що шкідливо).


-Щоб оченята зберегти здоровими, треба робити гімнастику для очей:
Оченята потомились                                   закривають очі
У віконце подивились                                широко відкривають очі
Заморгали:блим,блим,блим.                      Кліпають оченятами
Відпочити треба їм                                     закривають очі
Вниз і вгору подивились                       піднімають зор оченят вниз, а потім                      вгору
Вліво-вправо подивились               не крутячи головою, дивляться оченятами вліво та вправо
Знову швидко: блим,блим,блим                кліпають оченятами
Відпочити треба їм!                                   Закривають очі і відкривають
Оченята закриваєм                                     знову закривають очі
Оченята відкриваєм                                   відкриває очі
Потім знову: блим, блим, блим                кліпають оченятами
Відпочити треба їм                                    закривають очі

-Ну що, Говорунчику, тепер ті знаєш, що оченята потрібно берегти.
- А ще ми тобі розповімо вірш І.Січовика «Очки» Та за допомогою пальчикового театру розкажемо та покажемо .


Має очі кошеня,
Має очі песик,
Має очі Віточка,
Має очі Лесик.
Бачить кішка – мишку,
Бачить песик – кішку,
Бачить Лесик Віточку,
Що тримає квіточку.

- Ну  що ,Говорунчику, ти запам’ятав для чого нам очі та як їх потрібно берегти? От і добре.




Немає коментарів:

Дописати коментар