Нова група 164. Вихователі ЗДО зі спецкурсом "Неперервність дошкільної та початкової освіти на засадах Нової української школи". Нові слухачі - 27 пар очей: здивованих, довірливих, скептичних, наляканих, зацікавлених, очікуючих...
А я в котрий раз куратор. І тисячі думок у голові. Як зробити для них навчання цікавим, захоплюючим, результативним?...
Новий навчально-тематичний план освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи загальної середньої освіти, складений з урахуванням вимог Закону України "Про освіту" від 28 вересня 2017 року.
Курси спрямовані на розвиток творчості вихователів закладів дошкільної освіти, ініціативності, самостійності мислення, гуманного ставлення до вихованців, вміння здійснювати власний вибір методик, інноваційних технологій, форм роботи із підготовки випускників ЗДО до навчання у Новій українській школі, уміння свідомо адаптувати інформацію до умов роботи в закладі дошкільної освіти.
План є диференційованим за рівнем професійної кваліфікації і досвіду слухачів. Такий розподіл здійснено на підставі змісту загальних вимог до кваліфікаційних категорій вихователів закладів дошкільної освіти та педагогічних звань та розрахований на 150 годин: з них 100 години – аудиторні, 50 годин – самостійна робота. Важливим компонентом плану є наявність модулів: соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного. Кожний модуль має своє значення в навчально-тематичному плані освітньої діяльності підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти. Соціально-гуманітарному і діагностико-аналітичному модулям відведено по 10% від загальної кількості годин, відповідно професійний цикл займає 80% навчальних годин. Усі модулі включають інваріантну та варіативну складові. Інваріантна – стала складова, у варіативній передбачено спецсемінари та спецкурси за вибором. Модуль соціально-гуманітарних дисциплін розрахований на 32 години: із них 10 аудиторних, 22 – самостійна робота. Метою соціально-гуманітарного модуля є оволодіння філософсько-методологічними основами педагогіки і психології, принципами гуманізації і демократизації освіти, умовами для розвитку і самореалізації особистості; засвоєння знань щодо нормативно-правового забезпечення освіти.
На модуль професійних дисциплін відводиться 100 години: із них 82 аудиторних, 18 годин – самостійна робота слухачів. Його зміст передбачає оновлення професійних знань із теорії та методик навчання, виховання та розвитку дітей раннього віку; педагогічної інноватики та сучасної педагогічної психології, планування освітнього процесу, ознайомлення з педагогічним досвідом. Діагностико-аналітичний модуль розрахований на 18 годин: із них 8 годин – аудиторні, 10 – самостійна робота. Діагностико-аналітичний модуль є інваріантний. Передбачені в ньому форми контролю та діагностики дають можливість слухачу, спираючись на результати вхідного діагностування, реалізувати набуті знання й вміння під час виконання творчих завдань над якими слухачі працюють за змішаною моделлю навчання із застосуванням базових сервісів Google, в рамках якої отримують знання і самостійно онлайн та офлайн, і очно з викладачем. Результатом виконаної роботи є публікації в інтернеті на сайті Google «Готуємо до школи». Самостійна робота базується на можливостях інтернет технологій, соціальних мереж та сервісів, вмотивовує педагогів ЗДО застосовувати їх з метою професійного зростання під час навчання на курсах та у міжкурсовий період.
Група 164 не є першопрохідцями у дослідженні питань неперервності у роботі закладів дошкільної освіти (ЗДО) Миколаївщини із першими класами закладів загальної середньої освіти Нової української школи (НУШ). У лютому 2018 року над цією проблемою працювали слухачі групи 34, які створили Творчий колективний проект "Готовність випускника закладу дошкільної освіти до навчання у Новій українській школі".
Сьогодні, тисячі першокласників по всій Україні сіли за парти Нової української школи, залишається проблемою слабка обізнанність батьків та вихователів дошкільнят з питань:
Сьогодні, тисячі першокласників по всій Україні сіли за парти Нової української школи, залишається проблемою слабка обізнанність батьків та вихователів дошкільнят з питань:
- Як же треба готуватися до Нової української школи?
- Що треба робити, щоб дитина була підготовленою до навчання у Новій українській школі?
- І взагалі, що ж це таке - Нова українська початкова школа?
- Чим вона відрізняється від старої української школи?
На ці та інші питання будуть шукати та надавати відповіді слухачі групи 164 на власних сторінках сайту "Готуємо до школи".
Немає коментарів:
Дописати коментар